• SONS OF ANARCHY

    Deze verhaallijn wijkt af van de serie, maar kan nog steeds enkele spoilers bevatten. Je hoeft de serie zelf niet gevolgd te hebben om mee te kunnen doen.

    Wanneer Clay Morrow, de voorzitter van de Sons of Anarchy, op onverwachte wijze door Jax Teller van het leven wordt beroofd, valt de motorclub uit elkaar. Na alle chaos die de afgelopen jaren voor een overhand heeft gezorgd, kiezen de clubleden ervoor om hun eigen pad te bewandelen en hun geliefde, leren jasjes aan de kapstok te laten hangen.
    Wanneer men echter begint te denken dat de Sons of Anarchy de stad Charming eindelijk achter zich hebben gelaten, besluit één lid van de Sons of Anarchy, die zich in een andere afdeling heeft gevestigd, richting Charming te reizen om de moedeorganisatie van de motorclub weer opnieuw op te bouwen. De oude clubleden mogen weliswaar hun eigen weg zijn gegaan, maar het kersverse bloed zorgt minstens voor net zo veel opschudding in het inmiddels rustige Charming. De nieuwelingen zijn afkomstig van overal en nergens, hebben ieder een verschillende achtergrond en zullen elkaar vaak niet eens kennen. Toch besluiten ze om samen te werken en SAMCRO nieuw leven in te blazen, want de lokroep naar macht, geld en bloed lijkt veel te sterk te zijn. Zal het hen lukken om weer aan de top te komen? Of graven ze zich een weg in de richting van hun eigen graf?

    Rollen
    Stop op mannen!

    Vrouwen:
    • Catlin "Cat" Clifton || Tigresse || 1.1
    • Isabel "Izzy" Mallon || Valkyries || 1.3
    • Elizabeth "Liz" Viele || Conaway || 1.3
    • Dumbledore
    • Xemerius

    Mannen:
    • Astro "Ace" Mallon || Tigresse || 1.1
    • Timur Samuil Maksimov || MikeyGClifford || 1.1
    • Alec Cullen Grey || Blurryface || 1.1
    • Lucian "Nerd" Matthews || Jorah || 1.2
    • Jude Ace Levon || Nebthet / Lolicia || 1.5
    • Nathaniel James DeAngelo || Amygdalae 1.6
    • Sebastian Aiden Diesel || Amygdalae 1.7

    Invullijst
    • Volledige naam:
    • Leeftijd (Minimaal 20):
    • Uiterlijk:
    • Innerlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:


    Regels
    • Je schrijft minimaal 300 woorden per post.
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan, mits er variatie in zit.
    • Dood geen andere personages zonder toestemming.
    • 16+ is toegestaan.
    • Wees realistisch en origineel bij het beschrijven van je rol en het schrijven van posts. Perfectie bestaat niet, en niet iedereen kan twintig jaar oud zijn.
    • Begrijp je iets niet of wil je iets specifieks weten? Wees niet bang om vragen te stellen!


    Topics


    Extra informatie
    • Wil je meer weten over Sons of Anarchy? Deze pagina beschrijft de rode draad van het verhaal.
    • Vrouwen zijn geen lid zijn van de motorbende! Zij vertolken soms de rollen van prostituees of dealers. Vaak hebben ze echter een normale baan. Vaardigheden op het gebied van vechten, het omgaan met wapens en dergelijken, kunnen ze weliswaar altijd aanleren.
    • Bij veelgestelde vragen, vul ik dit kopje aan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:26 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Voor mij maakt het geen verschil, dus naar mij moet er niet gekeken worden ^_^ Dit weekend of volgend weekend, wanneer het jouw het beste uitkomt.
    Ik hoop Izzy vandaag volledig af te krijgen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Het maakt me niet zoveel uit. Natuurlijk wil ik dat het zsm geopend wordt, omdat ik er veel zin in heb, maar als de meerderheid beslist het een week later te doen is het voor mij betreft ook oké.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 10:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Conaway schreef:
    Ik heb komende twee weken ook toetsen, dus wat mij betreft is een week later prima.

    Kan ik 2 mannen reserveren? Ik vind SOA geweldig (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amygdalae schreef:
    Kan ik 2 mannen reserveren? Ik vind SOA geweldig (:


    Ik zet je erbij. ^^
    Dan zet ik wel (verrassend genoeg) een stop op mannen.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 13:26 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij. ^^
    Dan zet ik wel (verrassend genoeg) een stop op mannen.


    Mannen zijn gewoon leuker voor een SOA RPG, ik zal ze zo snel mogelijk maken.

    FC: Jamie Campbell Bower & Bradley Soileau


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Kan ik een vrouw reserveren?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Xemerius schreef:
    Kan ik een vrouw reserveren?


    Je staat erbij. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."




    • Volledige naam
          Theodore 'Teddy' Kendall Ackinson

    • Leeftijd
          26 — 7 februari

    • Uiterlijk


    • Innerlijk


    • Geschiedenis


    • Extra


    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 22:04 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oeh, Cleo. :9~


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    Oeh, Cleo. :9~


    Ik ben nog niet zeker of ik haar neem, maar ik denk van wel. (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    ••• Nathaniel James DeAngelo •••
    †††

    ______________________________________________________________________________________________________





    † Naam: Nathaniel James DeAngelo, ''Jimmy''

    † Leeftijd: 26, van 18 april: Aries

    † Uiterlijk: [FC: Bradley Soileau]
          Gezicht
    James heeft een vrij hoekig gezicht, bruine ogen die lichter lijken als het licht erop valt. Soms lijkt zijn gezicht wat hol en dit kan nog wel eens een beetje angstaanjagend overkomen. James is geen fan van veel gezichtshaar en scheert dit meestal, behalve een lichte aanzet boven zijn lip. Hij heeft tatoeages op zijn voorhoofd, lip en stretchet zijn oren een beetje. Zijn wenkbrauwen zijn wat borstelig maar niet te fors en zijn wimpers zijn niet zo lang maar wel donker, veel donkerder dan zijn haar. Verder heeft James rechte, witte tanden met dank aan een beugel.
          Haar
    Blond haar, geen haar, bruin haar James doet het allemaal. Al heeft hij het liefst wat langer haar en is niet bepaald goed bevriend met de kapper. Soms verft hij het bruin, de kleur van zijn wenkbrauwen wat ook weer een lichter makende invloed heeft op zijn open, maar meestal heeft hij het blond. De zon doet ook zijn werk en zorgt er ’s zomers voor dat zijn haar lichter wordt aan de bovenkant en bijna bruin aan de onderkant waardoor het lijkt alsof hij highlights heeft.
          Lichaam
    Veel mensen onderschatten James’ kracht en snelheid mede te danken aan zijn vrij tengere bouw en lange lichaam. Toch is hij ongelooflijk sterk en vooral snel, hij weet ook hoe hij een behoorlijk potje moet vechten, hij traint wel om zijn spiermassa te behouden, maar heeft nou eenmaal geen zware schouderpartij geërft van zijn vader. Verder is hij 1.86 lang, niet uitzonderlijk lang dus maar ook niet klein. Hij is dus misschien niet de breedste om te zien maar toch intimiderend, met zijn tatoeages, verveelde uitstraling en liefde voor sigaretten. Hij had enkele flinke littekens van een crash op zijn benen, heup en elleboog maar heeft over de helft inkt laten zetten.
          Tatoeages
    Voor James zijn tatoeages een van de belangrijkste dingen in zijn leven, hij heeft er niet alleen heel erg veel maar vindt dat ze een deel zijn van je ziel. Ze vertellen je verhaal, wat je hebt meegemaakt en wie je bent. Hij neemt tatoeages niet voor iemand anders dan zichzelf en ze helpen hem om te gaan met dingen. Hij wil ook wel een SOA tatoeage van de gevreesde Reaper maar heeft nou eenmaal niet meer de ruimte op zijn rug.
          Kleding
    James varieert niet veel met kleding, vindt het niet zo interessant. Hij draagt voornamelijk kleding die lekker zit en makkelijk meebeweegt. Zijn garderobe bestaat voornamelijk uit leren jacks, jeans en simpele t-shirts. Hij draagt zelden kleur, meestal donkere tinten en heeft vaak een leren riem om met hieraan een ketting en een mes. Indien nodig steekt hij er nog met liefde een wapen achter.

    † Innerlijk:
          Beheerst
    Om het zo maar te stellen, James kent niet veel ups en downs in zijn karaktereigenschappen en emoties. Hij is altijd beheerst, wordt niet snel kwaad en heeft een vrij rustige uitwerking op de meeste mensen. Op momenten dat de meeste mensen het niet meer zouden trekken heeft James een onzichtbaar schild dat hem beschermt tegen zijn emoties en hij zal koste wat kost zijn masker ophouden. Voor veel mensen is het soms moeilijk hem hierdoor te begrijpen en ze vinden het soms een uitdaging hem uit te lokken. Eén ding is zeker, daar krijg je spijt van, want James is rustig en beheerst maar als hij kwaad wordt is er niets of niemand dat hem kan stoppen van het vernietigen en uit de weg ruimen van zijn irritaties.
          Koelbloedig
    Voor James is het nooit anders geweest dan een wapen in zijn hand en doen wat je gevraagd wordt. Hij heeft een enorme lijst met moorden op zijn naam staan en doet alles in koele bloeden. Hij is niet wreed en houdt niet van martelingen en andere afschuwelijke manieren om iemand om te leggen maar hij pakt graag een wapen op en klaart de klus. Sommige mensen begrijpen niet waarom hij zo koelbloedig is maar voor James is het niet meer dan gewoon werk, hij voelt simpelweg niets voor mensen, dus heeft hij er geen moeite mee. Op het moment dat iets persoonlijk wordt zal hij nog steeds koelbloedig een kogel door je hart jagen alleen met een kleine glimlach rond zijn lippen.
          Eigenwijs
    Een eigenschap die hij van zijn vader heeft meegekregen, als James iets in zijn hoofd heeft moet je van hele goede huizen komen om het eruit te krijgen. Hij luistert niet naar je en trekt zijn eigen plan, soms is dit ideaal maar vaak gaat het maar net goed. Hij is niet koppig omdat hij wil bewijzen dat zijn manier de juiste is maar omdat hij er niet van houdt als maar van gedachte te veranderen. Hij vindt twijfel een van je grootste vijanden en besloot daarom zich vast te houden aan zijn eerste gedachte.
          Verveeld
    Er zijn niet veel dingen die James echt interesseren, het liefst rijdt hij door het landschap op zijn motor met een sigaret in zijn hand en een fles vodka achterop. Het maakt hem allemaal vrij weinig uit, zolang hij maar kan doen waar hij zin in heeft. Echter als iets hem interesseert weet hij er ook alles van.
          Moedig
    Vraag James iets te doen wat ronduit gevaarlijk en riskant is en hij twijfelt er niet aan het te doen. Hij heeft in zijn leven zo veel verloren dat het hem niet meer uitmaakt dat er gebeurt, dit brengt hem soms in penibele situaties maar meestal komt hij er nog sterker uit. Als er iets moet gebeuren is hij ook meestal de gene die als eerste opstapt en het ook daadwerkelijk uitvoert, hij is meer een doener dan een denker en kent weinig angst.
          Overig
    Verder zijn er weinig mensen die James’ vertrouwen kunnen winnen en sluit hij zich af voor de meeste mensen. Wel is hij vriendelijk en attent maar echt de diepte in gaat hij zelden. Hij is veel gevoeliger dan je zou denken en vangt de gevoelens van andere mensen snel op, dit komt hem nog wel eens handig van te pas maar vaak brengt het alleen maar irritatie. Hij is ook bereid je te helpen, maar verwacht hier wel iets voor terug.

    † Geschiedenis:
          James werd geboren in Los Angeles, CA, USA , zijn vader was een uitgehard lid van een motorclub die het geld verdiende met wapenhandel en drugshandel. Zijn vader was een kille man die hem slechts de kille kant van het leven leerde kennen. James verloor zijn moeder toen hij 14 was aan een overdosis heroine. Ze was geen verslaafde maar hoogstwaarschijnlijk was het moord van een rivale club dat had moeten lijken op zelfmoord. Zijn moeder was altijd weg, probeerde beroemd te worden en een tienerdroom na te jagen die totaal hopeloos was. Dit alles liet James of alleen of op stap met vrienden en opzoek naar de verre uiteinden van het leven. Ondanks dat zijn vader misschien niet de beste en zachtaardigste vader was, leerde hij hem veel. Hieronder valt zijn liefde voor tatoeages, hardware en uiteraard motoren.
          Rond zijn 17e had James nog een schoolboek aangeraakt en had leren lezen, rekenen en schrijven van zijn oom Robert, die lid was van dezelfde club als zijn vader. Vlak na James’ 17e verjaardag werd zijn oom van de weg gereden en diens familie op brute wijze vermoord. Hiervoor stak zijn vader nooit een stokje en dus besloot hij zelf wraak te nemen. Hij stal wapens van zijn vader en ging er met enkele goede vrienden op uit. Hij slaagde erin de moordenaars van zijn oom en diens familie om te leggen en dit leidde tot een breuk tussen James en zijn vader, die in plaats van trots woedend was geweest op zijn zoon. James was gebroken door zijn vader’s haat en besloot zich totaal te verwijderen van de club en zijn vrienden.
          Hij ging er vandoor en ontmoette zijn toenmalige vriendin Alicia, een half Braziliaanse, half Amerikaanse vrouw met een sterk karakter en een zacht hart. Ze overtuigde hem ervan terug te keren naar Los Angeles en na twee jaar keerde hij terug naar zijn vader. Inmiddels was hij 19, zijn vader nam zijn zoon in ontvangst door Alicia voor zijn ogen neer te schieten en hem te bedreigen dat als hij er ooit nog eens vandoor zou gaan hij het zelfde lot zou ondergaan. Voor James was dat de druppel en hij vermoordde zijn vader, stal zijn reputatie en nam de leiding van de club over. De dood van Alicia bleef hem desondanks achtervolgen en hij kreeg last van paniekaanvallen en depressie. Hij wist dat het leiden van de club niet voor hem was weggelegd maar wilde niet terugstappen, dit leidde tot conflicten tussen zijn mannen en hemzelf. Zijn V.P. een van zijn beste jeugdvrienden nam zijn leidinggevende taken over en gaf hem een jaar om zichzelf weer terug te vinden. Gefrustreerd stortte James zich op het handelen van wapens en keerde terug naar de club met nieuwe littekens en een nieuwe geestdrift. Hij was 24 toen een rivale club zijn mannen overviel met een verrassingsaanval en bijna de hele club uitmoordden. James was opnieuw gebroken maar pakte de draad weer op en verhuisde naar Charming om SOA, zichzelf en zijn leven weer op de rit te helpen.

    † Extra:
          Hij rijdt een Harley Davidson low rider maar heeft door alle jaren heen verschillende modellen gehad. Zijn wapenkeus is een Taurus 1911FS of een Glock 21. Hij is niet alleen goed met motoren maar ook met sniper rifles zoals de M16 sniper rifles.
    Verder heeft hij een zacht hart voor dieren en een hekel aan domme mensen. Hij is geen grote fan van prostituees, omdat hij nooit helemaal over de dood van Alicia is heen gekomen, maar doet mee voor het idee. Hij rookt Marlboro en is niet vies van een beetje wiet op zijn tijd.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 12:37 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Je moet eerst de foto's in je post plaatsen, en dan daar onder de tekst. ^^
    Je kan ook even iemand quoten, dan zie je het duidelijker. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Je moet eerst de foto's in je post plaatsen, en dan daar onder de tekst. ^^
    Je kan ook even iemand quoten, dan zie je het duidelijker. (:


    Yes got it, dankje (:
    Quoten had ik al geprobeerd maar hij pakt van de IMG niet..


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Misschien dat ik in de loop van de week nog wel wat toevoeg bij 'geschiedenis' en 'extra', maar voor nu is Izzy klaar - pagina 3.
    Momenteel ga ik toch niks meer of beters geschreven krijgen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”