• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    "Komt wel goed. Misschien zin om anders straks even een wandeling te maken? We hebben veel bij te praten," Zei Pascual en keek even naar het blauw-harige meisje dat naast Samuel zat. Hij glimlachte en stak zijn hand uit.
    "Pascual," Zei hij toen en keek haar aan. "Ik woon hier op het eiland."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finn vroeg om een leuke bar, en Dylan dacht even na terwijl Emma voorstelde om iets te gaan drinken. En zij zou trakteren. "Ho, ho. Zo gemakkelijk laat ik me niet omkopen." Zei Dylan met een glimlachje, "Ik trakteer, om te vieren dat jullie Milagro eindelijk hebben ondekt!" Hij dacht nog even na, en knikte toen. "Ik weet wel iets. Recht aan het strand, heerlijk uitzicht en een mooi terras. Zie je meteen de mooie plekjes van Milagro." Vrolijk glimlachte hij naar de twee mensen die hij net had ontmoet. "Kom, het is niet ver hiervandaan."


    Spinning around, I'm weightless.

    'Dat klinkt perfect,' grijnsde Finn maar moest toch nog even tegensputteren.
    'Maar ik had al beloofd dat ik zou trakteren!' voegde hij er dan ook nog aan toe en trok even zijn wenkbrauw op naar Emma.


    I just caught the wave in your eyes

    Emma keek Dylan iets verbaasd aan toen hij er op stond om het eerste rondje te trakteren en daarna keek ze onschuldig naar Finn, die daarnet al beloofd had om te trakteren. "Dat kan zo nog?" stelde ze liefjes voor met een schuldig glimlachje. Ze was het rats vergeten dat hij dat gezegd had. Dylan vertelde hen dat hij een plekje wist aan het stand met een mooi terras en Emma stemde vrolijk in. Ze volgde de jongen voor haar en keek dan naar Finn. "We hebben trouwens nog de hele vakantie om elkaar te trakteren." grinnikte Emma en hoopte dat Fin het haar niet kwalijk nam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Ik kan de tortelduifjes ook de weg wijzen, en jullie vanavond zien bij het welkomstfeest?" Zei Dylan toen, omdat hij de twee niet in de weg wilde zitten. Bovendien hadden ze inderdaad nog heel lang, dus de tijd om vrienden te maken zou nog wel komen, hoewel Dylan graag wat meer tijd met deze twee had doorgebracht.


    Spinning around, I'm weightless.

    Samuel knikte toen Pascual dat voorstelde. Een andere reden dat hij het niet meteen wilde zeggen was omdat hij Izzy nog maar net kende, en hij haar niet meteen wilde opzadelen met zijn problemen. Dat zou niet meteen een goede indruk nalaten. Hij zuchtte lichtjes en keek dan terug naar Pascual die zich voorstelde aan haar en daarbij vertelde dat hij op het eiland woonde.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    'Zucht, vooruit dan maar – maar ik trakteer echt de volgende keer!' hij keek Emma even waarschuwend aan voordat hij moest glimlachen. Bij Dylan's woorden schudde hij even verbaasd zijn hoofd.
    'Tortelduifjes? Wacht denk je dat wij...?' hij keek hem even met grote ogen aan totdat hij even moest lachen. 'Nee nee nee, we zijn echt geen stelletje, kom gezellig mee, sowieso hebben we jou nodig voor de weg.' Finnegan knipoogde even naar Dylan en keek vervolgens Emma aan terwijl hij weer nonchalant met zijn arm om haar schouder erbij stond.


    I just caught the wave in your eyes

    De waarschuwende toon deed Emma braafjes knikken, nu zou ze het echt niet meer vergeten, althans dat hoopte ze toch. Bij Dylans woorden kon ze het niet laten om even te proesten van het lachen. Finn legde vlug uit dat ze geen stelletje waren en Emma gniffelde nog even zacht na. "Nee, Finn is mijn beste vriend, een fantastische jongen hoor." glimlachte ze en keek dan even naar Dylan. "Dus tenzij je van ons af wilt dan zou ik erg graag wat met ons drietjes gaan drinken." grinnikte ze.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Clary rolde even haar ogen door zijn opmerking, maar schudde daarna haar hoofd. ''Nah, de Spaanse mannen zijn.. Mwah?'' zei ze en fronste even. ''Daarbij, niemand spreekt me echt aan. Ik bedoel, dit eilandje is vrijwel een mierenland, zo klein is het.'' vervolgde ze. Clary hield haar hoofd ietwat schuin en tilde 'm even op zodat ze Tino even goed aan kon kijken. ''Ben je van plan iemand aan de haak te kunnen slaan vanavond?'' vroeg ze met een lichte grijns rond haar lippen terwijl ze hem geamuseerd aankeek. ''Ga toch zitten, mijn nek begint pijn te doen.'' zei ze lachend en liet zichzelf achterover vallen in het zand.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Oh. Oh sorry." Dylan glimlachte, een beetje beschaamd om zijn gedachte, en voelde zijn wangen rood kleuren. "Ik dacht gewoon... Ik zag jullie hand in hand lopen, en nouja. Sorry." Hij lachte zachtjes, en keek naar Finn. "Gelukkig voor mij dan maar." Zei hij met een klein knipoogje, en keek vervolgens naar beide mensen voor hem. Hij wilde geen verkeerde indruk maken, maar ze een beetje uitlokken leek geen slecht plan, kijken hoe ze waren. Hij knikte toen Emma zei dat ze graag met hem wat gingen drinken en knikte toen met zijn hoofd in de richting waar ze naartoe moesten lopen. "Een paar minuutjes hiervandaan, kom." Zei hij, en begon maar snel te lopen, nog steeds een beetje beschaamd om zijn verkeerde opmerking.


    Spinning around, I'm weightless.

    'Don't worry it's okay,' grinnikte Finn en glimlachte nonchalant naar Dylan en bij zijn volgende woorden juichte hij even vanbinnen, betekende dat – dat hij single is? Een 'awh' geluidje moest hij heel erg onderdrukken bij de rode wangen van Dylan en hij hield zijn gezicht zo goed als mogelijk was in de plooi.
    'Emma mijn beste vriendin en is ook een fantastische meid hoor,' aapte hij Emma na en porde haar in haar zij.
    'Maar betekent het dan dat je single bent?' hij vroeg het zo verbaasd en nonchalant mogelijk zodat hij niet als een wanhopige freak zou klinken en liep achter Dylan aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler glimlachte breed toen hij haar lippen op zijn wang voelde en stond toen op. 'Ja, laten we dat doen.' zei hij en hij keek even naar de lichtjes die nu over het strand hingen. Ze waren er letterlijk in alle kleuren en het was een prachtig beeld. 'Let's go.' zei hij en hij sloeg een arm om haar schouders waarna hij terug liep.


    El Diablo.

    Geschrokken opende ze haar ogen toen ze een arm om haar schouder voelde maar zag dat het Ty was en ontspande weer en liep met hem mee naar binnen en wikkelde haar arm om zijn middel. De bal raapte ze nog even onhandig op en klemde ze tegen zich aan terwijl ze naar binnen liepen de club in. De jongen van toenet zag ze weer met een paar andere mensen bezig en toen ze elkaar even aankeken wenkte hij haar even.
    'Ik geloof dat ik weer even moet helpen, zie je zo weer Ty,' glimlachte ze voordat ze even in zijn zij prikte, naar achter huppelde om de bal op te bergen en vervolgens weer terugstelde om de jongen te helpen.
    'Hey kun je weer even helpen met een snoer?' hij wees weer naar een smalle ruimte en ze knikte en met wat gedoe wist ze zichzelf er tussen te wringen.
    'Wat moet ik nu doen?' de jongen gaf Alégria instructies waar ze de snoeren in moest doen en ze knikte dat ze het had begrepen. Na een paar minuutjes kwam ze er weer achter vandaan.
    'Thanks!' zei hij enthousiast en voor ze het wist plette hij haar in een knuffel en ongemakkelijk knuffelde ze hem terug gezien ze hem echt amper kende.
    'Uhm... Graag gedaan,' zei ze glimlachend en maakte zich voorzichtig los uit de knuffel en keek hem even scheef aan voordat ze rondkeek naar wat ze verder nog kon doen.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler had zijn plekje achter de bar weer gevonden en hij begon maar wat glazen schoon te maken. Hij keek op toen hij verschillende stemmen hoorde en rolde ongezien zijn ogen bij het beeld. Een jaloers gevoel borrelde weer op, maar hij probeerde het te negeren. Hij zette de glazen weer op plek en liep toen naar een van de bankjes. En toen moest je weer wachten tot er wat te doen was,


    El Diablo.

    Gezien er op dit moment weinig te doen was liep Alégria maar weer even naar de bar en begon haar eigen verzonnen cocktail te maken, die bij iedereen die ze kende goed in de smaak was gevallen. Ze deed de blauw-roze vloeistof in een cocktailglas en liep naar Tyler toe die op een van de bankjes zat. Ze zette het glas voor zijn neus neer en keek hem even aan. Ze glimlachte naar hem en knipoogde, maar net wanneer ze wat wilde zeggen werd ze alweer geroepen. Omdat ze het toch wel warm begon te krijgen deed ze haar leren jasje uit en legde deze verontschuldigend naast Tyler neer op de bank voordat ze zich omdraaide en dit keer de opdracht kreeg wat spullen van achteren te halen. Ze zuchtte maar deed dit dan ook en voor ze het wist liep ze te heen en weren met van allerlei spullen, helemaal toppie.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 8:18 ]


    I just caught the wave in your eyes