• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Er is een cheat waardoor je kan zien wat ze onder de dekens doen en dat kan best grappige dingen opleveren als je ineens gaat bouwen of iets in die richting.


    Serieus? This I got to try.

    //
    Ik heb momenteel wel een heel fijn seksleven dus ik mag echt niet klagen. Ik klaag alleen over de kraakbedden, wat zijn dat moodkillers zeg!


    The truth is out there.

    Ik heb al 3 jaar een relatie, en ben nu 17, dus ik heb er maar één gehad, maar wel genoeg verhalen, hahah.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hawke schreef:
    (...)

    Serieus? This I got to try.

    //
    Ik heb momenteel wel een heel fijn seksleven dus ik mag echt niet klagen. Ik klaag alleen over de kraakbedden, wat zijn dat moodkillers zeg!


    Nouja, het heeft ook wel wat toch? Alleen jammer als er andere mensen thuis zijn..


    Spinning around, I'm weightless.

    Laten we dit anders doen.
    In één woord: wat is je gekste sekslocatie (hand-/mondwerk telt ook)


    i put the fun in funeral

    bezemkast
    wc
    berging

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 20:40 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Audacity schreef:
    Laten we dit anders doen.
    In één woord: wat is je gekste sekslocatie (hand-/mondwerk telt ook)


    Badkamervloer

    Badkuiprand

    Bureauvanznpa

    Vliegtuig

    Ik heb te veel gekke locaties gehad, ik weet niet zo goed welke het gekste is

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 20:40 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Nouja, het heeft ook wel wat toch? Alleen jammer als er andere mensen thuis zijn..


    Niet als het zo hard is dat je een gigantische giechelbui niet binnen kan houden. En je je af moet vragen of je het bed dan toch niet echt aan het slopen bent. :'D


    The truth is out there.

    Messroom


    i put the fun in funeral

    Hawke schreef:
    (...)

    Niet als het zo hard is dat je een gigantische giechelbui niet binnen kan houden. En je je af moet vragen of je het bed dan toch niet echt aan het slopen bent. :'D


    HAHAHA nee okay dat snap ik


    Spinning around, I'm weightless.

    duuuuuubbel

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 20:42 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Hawke schreef:
    (...)

    Serieus? This I got to try.

    //
    Ik heb momenteel wel een heel fijn seksleven dus ik mag echt niet klagen. Ik klaag alleen over de kraakbedden, wat zijn dat moodkillers zeg!


    Gamemeneer en pewdiepie hebben het volgens mij allebei een keer gedaan, pewdiepie heeft in ieder geval een cheat ontdekt waardoor je kan zien wat je Sims onder de douche uitspoken.


    Physics is awesome

    Alright, whatever, in de categorie rare verhalen. Ik heb het ooit aan mijn vrienden verteld en het blijft altijd hangen op de een of andere manier

    Ik was aan het daten met een meisje. Haar ouders waren echt zwaar gelovig en vonden het absoluut niet cool dat er ook maar iemand alleen met haar was. Maarja, dan gebeurt het juist enzo. Dus we lagen in haar bed, naakt zegmaar, we hadden nog niets gedaan. Komt opeens de vader thuis, direct de trap op en naar binnen. Hij ziet ons liggen en loopt direct weg, komt vervolgens terug en gooit een bijbel naar mijn hoofd terwijl hij iets schreeuwde als "bevuil mijn dochter niet". Het klinkt misschien stom, maar het was echt heel grappig voor mij op dat moment, terwijl dat meisje direct haar vader ging kalmeren (wat ook niet echt goed lukte, omdat ze ook naakt was natuurlijk).
    Dus omdat ik aan het lachen was, noemde hij me nog even 'Duivelsgebroed' (de reden waarom ik het ooit als username had hier).

    Achteraf hoorde ik dat de buurvrouw had gezien dat er een jongen bij zijn dochter was, dus die had hem gebeld. We hebben overigens alsnog een tijdje elkaar gezien, maar daardoor kon het nooit serieus worden, wat opzich wel begrijpelijk is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Alright, whatever, in de categorie rare verhalen. Ik heb het ooit aan mijn vrienden verteld en het blijft altijd hangen op de een of andere manier

    Ik was aan het daten met een meisje. Haar ouders waren echt zwaar gelovig en vonden het absoluut niet cool dat er ook maar iemand alleen met haar was. Maarja, dan gebeurt het juist enzo. Dus we lagen in haar bed, naakt zegmaar, we hadden nog niets gedaan. Komt opeens de vader thuis, direct de trap op en naar binnen. Hij ziet ons liggen en loopt direct weg, komt vervolgens terug en gooit een bijbel naar mijn hoofd terwijl hij iets schreeuwde als "bevuil mijn dochter niet". Het klinkt misschien stom, maar het was echt heel grappig voor mij op dat moment, terwijl dat meisje direct haar vader ging kalmeren (wat ook niet echt goed lukte, omdat ze ook naakt was natuurlijk).
    Dus omdat ik aan het lachen was, noemde hij me nog even 'Duivelsgebroed' (de reden waarom ik het ooit als username had hier).

    Achteraf hoorde ik dat de buurvrouw had gezien dat er een jongen bij zijn dochter was, dus die had hem gebeld. We hebben overigens alsnog een tijdje elkaar gezien, maar daardoor kon het nooit serieus worden, wat opzich wel begrijpelijk is.


    Een bijbel naar je hoofd, wauw hahahaha.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik moest hier niet op klikken..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Antiheld schreef:
    Alright, whatever, in de categorie rare verhalen. Ik heb het ooit aan mijn vrienden verteld en het blijft altijd hangen op de een of andere manier

    Ik was aan het daten met een meisje. Haar ouders waren echt zwaar gelovig en vonden het absoluut niet cool dat er ook maar iemand alleen met haar was. Maarja, dan gebeurt het juist enzo. Dus we lagen in haar bed, naakt zegmaar, we hadden nog niets gedaan. Komt opeens de vader thuis, direct de trap op en naar binnen. Hij ziet ons liggen en loopt direct weg, komt vervolgens terug en gooit een bijbel naar mijn hoofd terwijl hij iets schreeuwde als "bevuil mijn dochter niet". Het klinkt misschien stom, maar het was echt heel grappig voor mij op dat moment, terwijl dat meisje direct haar vader ging kalmeren (wat ook niet echt goed lukte, omdat ze ook naakt was natuurlijk).
    Dus omdat ik aan het lachen was, noemde hij me nog even 'Duivelsgebroed' (de reden waarom ik het ooit als username had hier).

    Achteraf hoorde ik dat de buurvrouw had gezien dat er een jongen bij zijn dochter was, dus die had hem gebeld. We hebben overigens alsnog een tijdje elkaar gezien, maar daardoor kon het nooit serieus worden, wat opzich wel begrijpelijk is.



    HAHAHH een bijbel :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]