• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Wtf, lekkere dokter... Dat is echt niet normaal, hoor. ;o Waarschijnlijk heb je dan gewoon niet de goede sterkte, er zijn er namelijk drie. De meeste mensen krijgen de 30, maar je hebt ook nog 50 en 20. En dan zijn er ook nog andere soorten pillen.


    Ik zit al met mijn menstruatie te kloten voor ik met de pil begon, ben hierom al vrij vroeg aan de pil begonnen op advies van de dokter.
    Maar inderdaad zo'n fijne dokter heb ik niet en het is nog wel een vrouwelijke dokter. , de zal maar wel wat aan de hand zijn (ga ik niet van uit maar je weet maar nooit)

    Ik heb al eens van pil veranderd weet alleen niet zo uit mijn hoofd welke het is xd


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    'Ja er is een seks topic'. Ergens weggedrukt in een hoekje omdat iedereen er waarschijnlijk niet graag over praat ofzo. Dus bump.


    Sarah = ongewoon sexy

    Wauw dit is lang geleden

    Hee, er werd hier best veel in gepraat hahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ja, maar blijkbaar is iedereen sinds augustus niet meer in 'beweging'


    Sarah = ongewoon sexy

    Oi, deze was inderdaad ernstig begraven geraakt. Tijd om wat meuk terug te lezen. :Y)


    The truth is out there.

    Dit is zo'n topic dat door heel Quizlet gelezen wordt maar waar niemand wat post


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Dit is zo'n topic dat door heel Quizlet gelezen wordt maar waar niemand wat post


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Audacity schreef:
    Dit is zo'n topic dat door heel Quizlet gelezen wordt maar waar niemand wat post


    Precies wat ik dacht :") maar ik zie ook wel veel serieus aseksuele reacties, alsof het bijna een misdaad is


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Ja, maar blijkbaar is iedereen sinds augustus niet meer in 'beweging'
    Leuke woordspeling lol


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Antiheld schreef:
    (...)

    Precies wat ik dacht :") maar ik zie ook wel veel serieus aseksuele reacties, alsof het bijna een misdaad is


    Ernstige misdaad!

    // Maar even wat moet je hier vertellen dan? Het lijkt me niet dat mensen erg geintereseerd zijn in mijn seksleven. En alle vragen die ik ooit had zijn inmiddels wel beantwoord. :'D


    The truth is out there.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Precies wat ik dacht :") maar ik zie ook wel veel serieus aseksuele reacties, alsof het bijna een misdaad is


    seks is bah


    i put the fun in funeral

    Hawke schreef:
    (...)

    Ernstige misdaad!

    // Maar even wat moet je hier vertellen dan? Het lijkt me niet dat mensen erg geinteresseerd zijn in mijn seksleven. En alle vragen die ik ooit had zijn inmiddels wel beantwoord. :'D


    Als ik hier zo doorkijk, dan zie ik; een discussie over kinderen krijgen, een vraag naar de eerste keer, een discussie op die vraag, vragen over de menstruatie en meer :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Als ik hier zo doorkijk, dan zie ik; een discussie over kinderen krijgen, een vraag naar de eerste keer, een discussie op die vraag, vragen over de menstruatie en meer :')


    Volgens mij ging 9/10 over menstruatie of de pil
    wat niet compleet irrelevant is
    maar niet de interessantste seks gerelateerde onderwerpen


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Volgens mij ging 9/10 over menstruatie of de pil
    wat niet compleet irrelevant is
    maar niet de interessantste seks gerelateerde onderwerpen


    Seks is dirty asf. Seks mag alleen bij de Sims.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]