• •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    All the wolfies in our wolfpack.


    •~•~•~~•




    Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.



    •~•~•~•~•

    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.





    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    Talley • Gabriëla [alles gezien]
    Mallory • Marlijn [alles gezien]
    Aquari • Nichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Tragically • Karin [alles gezien]
    Horowitz • Miriam [alles gezien]
    Mortensen • Naomi [alles gezien]
    Hiro • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    Jasra • ? [S2x04]
    StephenFry • Felicia [S3E2]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Wanderings • Amber
    Norman • Julia [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    Martinski • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    HalfBloodPrince • Sharon [alles gezien]
    Iparis • Cheryl [alles gezien]
    Lunacy • Cheryl [alles gezien]
    Waterhouse • Floor [Tot en met S3a gezien]
    Trohman • ? [Alles gezien]
    Rovers • Ruth [Alles gezien]
    Shank • Rani [Alles gezien]
    Dumbledore • Sanne [Bijna S4]
    Anaklysmos • Meike [Alles gezien]
    Scira • Sylvie [alles gezien]
    Arthritis • Marit [Alles gezien]
    Assassin • Nikki [S3E12]
    Camouflage • Crystal • [Alles gezien]
    Clace • Sarita
    Hamily • Evi
    • • •
    Peter Hale fans:
    Modric • Ricelle [alles gezien]
    Zamperini • Denize [alles gezien]
    Gogh • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Mafia • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Madrugada • Kim [alles gezien]
    Sociopaths • Marie [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Jukeboxes • Xanthe [alles gezien]
    Sciam • Hilbert [Alles gezien]
    Daggers • Noa
    StiIinski• Sterre • [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    Raccoon • Saar [Alles gezien]
    Eretria • Saartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Savages • ? [alles gezien]
    • • •
    Lydia Martin fans:
    Gunnulfsen • Dore [Alles gezien]
    Solemnly • Linde [alles gezien]
    • • •
    Malia Tate fans:
    RandomlyEva • Eva [alles gezien]
    • • •
    Braeden fans:
    Lost_Girl • Femke [Alles gezien]





    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 10:27 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik snap Theo nog steeds niet eigenlijk :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oke, even alles op een rijtje zetten:
    - Dus Theo werkt blijkbaar samen met The Dread Doctors...
    - Parrish sleept allemaal lijken naar de Nemeton, en het is nog steeds niet duidelijk wat hij dus is, maar ik begin een slecht gevoel te krijgen.
    - En wat was dat einde. Stiles. No. Please. Not him. Anyone but him please *cries*

    P.S. Is dat boekje The Dread Doctors btw echt? Als ie bestaat wil ik m lezen ^^


    I aspire to inspire before I expire

    Iemand een link waar ik 5x4 op kan kijken, mijn site doet het niet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Iemand een link waar ik 5x4 op kan kijken, mijn site doet het niet.


    Hiero


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik sta onder de Stiles fans Cosnett ~ Anaklysmos


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Hiero


    Thanks ! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Stiles Fans: Sapienza -> Arthritis


    I aspire to inspire before I expire

    Sjemig, wat een episodes. (Ik keek ze vandaag alle twee want vorige week was ik op vakantie.)
    Mijn Stydia hart is echt weer gezond aan het kloppen, en ik ben zo blij dat de three-eyed man terug is want hij was zo tof altijd.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wat had ik toch een medelijden met Stiles.
    En waar was mijn lievelings wolfie Liam?! This episode was too dark for him. :'D
    And Theo saving Malia, he actually has a heart? Haha grapje. ^.^


    Danmarks Dynamite.

    Please don't hate me for saying this, but I kinda ship Theo and Malia together. I don't know, but I felt like they looked really great together. (Sorry Stiles :3) They had more sparks, kinda like Scott and Allison? That's the feeling I got when I watched them together :3
    -Ik denk toch dat het sowieso uitgaat tussen Stiles en Malia, sorry shippers van dit ship! (I mean vorige keer was hij véél bezorgder om Lydia -die lag te bloeden en nu is er niks meer aan de hand, ik dacht dat zij geen healing powers had, Jeff? - Hij dacht niet eens meer aan Malia. Malia who? (deze aflevering ook, even zijn telefoon opnemen ging niet, maar met Lydia op pad gaan; why not?! Wie moet daar eigenlijk over nadenken joch?!) naja, zal wel van de schock geweest zijn dan. -zullen we het dan maar op steken, toch Jeff? -

    Ik vind dat Dylan O'Brien weer geweldig in zijn rol zit, het werd weer geweldig goed neergezet door hem. -Is er iets dat hij niet goed kan spelen? :3 -

    Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind het geweldig dat Kira's fox wat meer naar boven komt. ^^ Dit beloofd veel goeds, dat kan niet anders.

    Ergens denk ik dat dit seizoen er voor heeft gezorgd dat ik verder wil kijken, ook al komt Derek (Tyler Hoechlin) er niet meer in voor, wat echt zonde is, want zijn rol was ook geweldig en ik mis hem eigenlijk wel.

    Ja, ik heb best wel wat kritiek op Jeff, maar ik volg de show al best lang en als er dan weer plot holes dreigen te ontstaan dan heb ik al de neiging om met mijn ogen te rollen en Jeff de schuld te geven, haha.


    Sorry voor mijn Engels hier en daar, maar dit komt omdat ik met iemand uit Engeland aan het praten was, dus daarom was het even moeilijk voor me om terug te switchen naar het Nederlands. Excuses hiervoor.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 0:24 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind Theo en Malia ook best leuk samen, maar ik heb een paar keer gelezen dat mensen denken dat ze broer en zus zijn en als dat zo is, is het natuurlijk een beetje raar. Ik zou graag Theo en Malia samen zien, als Stydia dan ontstaat. Mja, Parrish en Lydia gaan samen ook nog vechten (trainen) enzo en ja..
    En over Lydia heb je idd wel gelijk though.

    Ik denk de reden dat Stiles wel mee ging naar Eickenhouse, maar niet Malia opnam is omdat ze waarschijnlijk ging vragen waar hij was en dat kon hij moeilijk vertellen. Hij wilde mee naar Eickenhouse, waarschijnlijk om erachter te komen wat er met Donovan was gebeurd, en ook natuurlijk voor The Dread Doctors.
    Maar dat's dan wat ik denk, haha. Meestal denk ik niet helemaal logisch na. Maar opzich vond ik dat dan weer niet zo raar.


    Danmarks Dynamite.

    Talley schreef:
    Ik vind Theo en Malia ook best leuk samen, maar ik heb een paar keer gelezen dat mensen denken dat ze broer en zus zijn en als dat zo is, is het natuurlijk een beetje raar. Ik zou graag Theo en Malia samen zien, als Stydia dan ontstaat. Mja, Parrish en Lydia gaan samen ook nog vechten (trainen) enzo en ja..
    En over Lydia heb je idd wel gelijk though.

    Ik denk de reden dat Stiles wel mee ging naar Eickenhouse, maar niet Malia opnam is omdat ze waarschijnlijk ging vragen waar hij was en dat kon hij moeilijk vertellen. Hij wilde mee naar Eickenhouse, waarschijnlijk om erachter te komen wat er met Donovan was gebeurd, en ook natuurlijk voor The Dread Doctors.
    Maar dat's dan wat ik denk, haha. Meestal denk ik niet helemaal logisch na. Maar opzich vond ik dat dan weer niet zo raar.


    Oh, dat ze mogelijk broer en zus zijn had ik nog nergens gelezen, dus daar had ik geen flauw idee van Ö Jammer joch. -naja dat zou kunnen beteken dat Theo langer in de serie blijft, als Jeff hem niet vermoord op het einde. (over eindes gesproken, is er nog iemand die denkt dat Opa Argent op één of andere manier betrokken kan zijn met deze "dread dokters" ? Want hij leeft wel nog, dat zagen we in seizoen 3, maar nu horen we er helemaal niks meer van, dat is ook zo open gelaten joch. ulgh Jeff.... Maar aan de andere kant; ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als hij Allison d'r dood zou willen wreken).

    Naja ik heb Stydia nooit echt geshipped (lol ik was meer voor Sterek voor het geval dat dat nog niet duidelijk was haha, maar aangezien Derek weg is, zal dat toch nooit meer uitkomen). Ik weet niet, maar ik vind Lydia en Parrish ook wel iets leuks hebben samen, maar ik weet niet goed wat ik van hem moet denken... Hij is iets dat tegen vuur kan, en dat mensen offert waarschijnlijk om nog betere powers te krijgen... Hmm, ik dacht eerst dat hij een Phoenix zou zijn, maar nu twijfel ik of dat wel het geval zou kunnen zijn... Eigenlijk ship ik Lydia het meeste met Jackson en ik hoop eigenlijk wel dat hij nog terug komt (zal wel niet, but hey we can dream, right?).

    Hmm, ik had er eigenlijk nog niet zo ver over nagedacht, maar als je het zo zegt klinkt het logisch. Ze had waarschijnlijk Stiles gebeld om haar op te komen halen, maar hij was nog in shock (dus dat zou ze kunnen ruiken) en hij zat nog onder het bloed (dat zou ze ook kunnen zien en ruiken)... Yeah, is dan wel logisch dat hij niet oppakte ja. Hmm. Ze hadden gezegd dat er in deze aflevering iets zou gebeuren tussen Stiles en Scott, dat ze een soort van "drift" zouden hebben, maar dat viel mij eigenlijk wel wat tegen? Ik had het heftiger verwacht. (als in dat ze ruzie zouden maken en dat ze een paar dagen niet zouden spreken met elkaar ofzo). Ook was er op social media gezegd dat Isaac terug zou komen voor deze aflevering (en een paar andere), maar die heb ik ook niet gezien.

    Ik ben benieuwd naar aflevering 6.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    MT,

    Tumblr went GreenIeaf (met hoofdletter i)
    Verplaats mij van de Stiles fans maar naar de Liam fans c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Tragically schreef:
    (...)

    Oh, dat ze mogelijk broer en zus zijn had ik nog nergens gelezen, dus daar had ik geen flauw idee van Ö Jammer joch. -naja dat zou kunnen beteken dat Theo langer in de serie blijft, als Jeff hem niet vermoord op het einde. (over eindes gesproken, is er nog iemand die denkt dat Opa Argent op één of andere manier betrokken kan zijn met deze "dread dokters" ? Want hij leeft wel nog, dat zagen we in seizoen 3, maar nu horen we er helemaal niks meer van, dat is ook zo open gelaten joch. ulgh Jeff.... Maar aan de andere kant; ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als hij Allison d'r dood zou willen wreken).

    Naja ik heb Stydia nooit echt geshipped (lol ik was meer voor Sterek voor het geval dat dat nog niet duidelijk was haha, maar aangezien Derek weg is, zal dat toch nooit meer uitkomen). Ik weet niet, maar ik vind Lydia en Parrish ook wel iets leuks hebben samen, maar ik weet niet goed wat ik van hem moet denken... Hij is iets dat tegen vuur kan, en dat mensen offert waarschijnlijk om nog betere powers te krijgen... Hmm, ik dacht eerst dat hij een Phoenix zou zijn, maar nu twijfel ik of dat wel het geval zou kunnen zijn... Eigenlijk ship ik Lydia het meeste met Jackson en ik hoop eigenlijk wel dat hij nog terug komt (zal wel niet, but hey we can dream, right?).

    Hmm, ik had er eigenlijk nog niet zo ver over nagedacht, maar als je het zo zegt klinkt het logisch. Ze had waarschijnlijk Stiles gebeld om haar op te komen halen, maar hij was nog in shock (dus dat zou ze kunnen ruiken) en hij zat nog onder het bloed (dat zou ze ook kunnen zien en ruiken)... Yeah, is dan wel logisch dat hij niet oppakte ja. Hmm. Ze hadden gezegd dat er in deze aflevering iets zou gebeuren tussen Stiles en Scott, dat ze een soort van "drift" zouden hebben, maar dat viel mij eigenlijk wel wat tegen? Ik had het heftiger verwacht. (als in dat ze ruzie zouden maken en dat ze een paar dagen niet zouden spreken met elkaar ofzo). Ook was er op social media gezegd dat Isaac terug zou komen voor deze aflevering (en een paar andere), maar die heb ik ook niet gezien.

    Ik ben benieuwd naar aflevering 6.


    Nja het is echt nog alleen een theorie, dus het zou best zo zijn dat ze er fataal naast zitten. Maar opzich klonk het wel logisch. En ik denk nu dat hij er mee te maken heeft, nee, al zal dat wel vreselijk awesome zijn!

    Ik shipte Sterek ook het meest. :'D
    Ik vind Parrish en Lydia echt leuk samen, maar idk Stydia or Marrish, beide zou ik leuk vinden, zolang Stiles maar iemand heeft. ^.^

    Precies en nee, die drift heb ik nou ook niet echt gezien. En ook Isaac heb ik niet gezien, HAHA.[/spoilers]


    Danmarks Dynamite.

    Ik denk dat die drift hem zit in het feit dat Donovan dood is vanwege Stiles (ook al was het niet bewust) en Scott wil altijd dat ze niemand doden, ook de slechteriken niet. Maar echt ruzie was het idd niet


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis