• •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    All the wolfies in our wolfpack.


    •~•~•~~•




    Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.



    •~•~•~•~•

    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.





    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    Talley • Gabriëla [alles gezien]
    Mallory • Marlijn [alles gezien]
    Aquari • Nichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Tragically • Karin [alles gezien]
    Horowitz • Miriam [alles gezien]
    Mortensen • Naomi [alles gezien]
    Hiro • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    Jasra • ? [S2x04]
    StephenFry • Felicia [S3E2]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Wanderings • Amber
    Norman • Julia [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    Martinski • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    HalfBloodPrince • Sharon [alles gezien]
    Iparis • Cheryl [alles gezien]
    Lunacy • Cheryl [alles gezien]
    Waterhouse • Floor [Tot en met S3a gezien]
    Trohman • ? [Alles gezien]
    Rovers • Ruth [Alles gezien]
    Shank • Rani [Alles gezien]
    Dumbledore • Sanne [Bijna S4]
    Anaklysmos • Meike [Alles gezien]
    Scira • Sylvie [alles gezien]
    Arthritis • Marit [Alles gezien]
    Assassin • Nikki [S3E12]
    Camouflage • Crystal • [Alles gezien]
    Clace • Sarita
    Hamily • Evi
    • • •
    Peter Hale fans:
    Modric • Ricelle [alles gezien]
    Zamperini • Denize [alles gezien]
    Gogh • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Mafia • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Madrugada • Kim [alles gezien]
    Sociopaths • Marie [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Jukeboxes • Xanthe [alles gezien]
    Sciam • Hilbert [Alles gezien]
    Daggers • Noa
    StiIinski• Sterre • [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    Raccoon • Saar [Alles gezien]
    Eretria • Saartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Savages • ? [alles gezien]
    • • •
    Lydia Martin fans:
    Gunnulfsen • Dore [Alles gezien]
    Solemnly • Linde [alles gezien]
    • • •
    Malia Tate fans:
    RandomlyEva • Eva [alles gezien]
    • • •
    Braeden fans:
    Lost_Girl • Femke [Alles gezien]





    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 10:27 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nakama > Scira: Stiles fans


    16 - 09 - '17

    Eindelijk iemand die Stiles naam heeft ontrafeld én rekening heeft gehouden met de info die we al gekregen hadden in seizoen 1 aflevering 5, op het moment dat Coach zegt dat hij "Cupcake" genoemd wilt worden.
    Klik hier als je nieuwsgierig bent
    Zelf denk ik dat het wel kan kloppen dat dit zijn naam is, maar ik ben benieuwd wat jullie er van denken ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben nou dus begonnen met seizoen 4... maar waar is isaac nu heen (cat)
    want eigenlijk kan ik me op het eind van seizoen drie niet herinneren dat hij weg was gegaan.
    Of heb ik nu gewoon niet goed opgelet


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Ik ben nou dus begonnen met seizoen 4... maar waar is isaac nu heen (cat)
    want eigenlijk kan ik me op het eind van seizoen drie niet herinneren dat hij weg was gegaan.
    Of heb ik nu gewoon niet goed opgelet

    Einde laatste aflevering zie je hem een deur uitlopen of zo en dat is de hint dat hij weggaat :') maar echt duidelijk was het idd niet. Het verhaal is dat Isaac met Chris Argent mee is naar Frankrijk na de dood van Allison


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    Einde laatste aflevering zie je hem een deur uitlopen of zo en dat is de hint dat hij weggaat :') maar echt duidelijk was het idd niet. Het verhaal is dat Isaac met Chris Argent mee is naar Frankrijk na de dood van Allison


    Me still not approve. Me wants Isaac en Chris back :c

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 12:29 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Seizoen 5, aflevering 9

    Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, this can't be happening. Theo mag Sciles niet kwetsen!!!
    Dit mag niet, dit kan niet! Ik kan het niet aanzien :'(
    T'is ze geraden dat dit snel goed komt.


    Oh en blijkbaar had ik m'n naamsverandering nog niet doorgegeven:

    Braeden --> BingBong (bij Braeden-fans)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    BingBong schreef:
    Seizoen 5, aflevering 9
    Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, this can't be happening. Theo mag Sciles niet kwetsen!!!
    Dit mag niet, dit kan niet! Ik kan het niet aanzien :'(
    T'is ze geraden dat dit snel goed komt.


    Oh en blijkbaar had ik m'n naamsverandering nog niet doorgegeven:

    Braeden --> BingBong (bij Braeden-fans)



    I just died because of that


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    (...)


    I just died because of that

    Inderdaad ja. Ik zat daar van: 'Vertel gewoon alles! Zeg hoe 't gebeurd is!!!', mja hij weet niet dat Scott een heel ander verhaal heeft gehoord dan wat er echt is gebeurd. En bovendien kon hij me niet horen haha.
    Nu nog moeten wachten tot de volgende aflevering is dodelijk, maar misschien ook goed, zodat ik dit even kan verwerken ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    BingBong schreef:
    (...)
    Inderdaad ja. Ik zat daar van: 'Vertel gewoon alles! Zeg hoe 't gebeurd is!!!', mja hij weet niet dat Scott een heel ander verhaal heeft gehoord dan wat er echt is gebeurd. En bovendien kon hij me niet horen haha.
    Nu nog moeten wachten tot de volgende aflevering is dodelijk, maar misschien ook goed, zodat ik dit even kan verwerken ;p


    Ja zo zat ik ook. Mijn vader vroeg af wat er aan de hand was xD. Dit was al de zoveelste aflevering van vandaag die zo ging xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik haat Scott nog meer dan gewoonlijk. Hij heeft niet alleen Stiles gekwetst, hij heeft hem ook min of meer uit de pack gezet. "Don't worry about Lydia and Malia, go talk to your dad." Wauw, wat een super vriend ben je toch weer Scott, not. Really. Hij duwt Stiles altijd weg en sluit hem buiten (voor degene die gaan jammeren en zeggen dat dit niet waar is; in season 2, had hij een "Plan" om Gerard -Argent- tegen te houden, maar had hij Stiles hier iets over verteld? Nee). Bovendien vraagt hij niet eens aan Stiles wat er gebeurd is, hij neemt gewoon aan van Theo (wie eigenlijk een vreemde is, want hoelang is het geleden dat hij deze persoon kende?), dat wat hij zegt waar is, dus Stiles, zijn beste vriend, van waarschijnlijk dat ze nog in de luiers lagen, telt niet meer mee? Vertrouwd hij niet, maar Theo die pas een paar weken terug is, vertrouwd hij blindelings? Ulgh.

    En vervolgens weigert hij ook nog eens om Hayden te bijten, zodat ze in een echte weerwolf kan veranderen en blijven leven, maar weet je wat Scott doodleuk zegt? : Nee. Met andere woorden, Hayden mag dood neervallen, want let's face it; she will. Ik weet wel dat "The bite" niet altijd garandeert dat ze zal overleven, maar het feit dat hij er niet eens over wilt nadenken, maakte me wel pissig want hij zei gewoon glashard "Nee.". Verbijsterd me niks dat Liam Scott wel kan vermoorden, ik denk ook niet dat ik kalm zou kunnen blijven op dat moment.

    Ik ben benieuwd wat de midseasonfinale zal geven. Zal ik Scott en of Theo nog meer haten of zal er EIN-DE-LIJK eens wat duidelijk(er) gaan worden?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik moet zeggen dat ik het nogsteeds heel erg vaag vind. Theo die Sciles uit elkaar ripped maar wel tegen Sheriff Stilinski zegt dat hij de moord pleegde? Theo die de dokter helpt maar wel Liam en Hayden bevrijd? Ik snap helemaal niks van die jongen.
    Ik kan het einde van deze aflevering gewoon niet geloven. WTF is er me Scott gebeurd? Zorgt zijn asma ervoor dat 'ie helemaal gek word ofzo Theo de b*tch een beetje geloven inplaats van Stiles? Djezus wat een d*ckhead.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    StiIinski schreef:
    Ik moet zeggen dat ik het nogsteeds heel erg vaag vind. Theo die Sciles uit elkaar ripped maar wel tegen Sheriff Stilinski zegt dat hij de moord pleegde? Theo die de dokter helpt maar wel Liam en Hayden bevrijd? Ik snap helemaal niks van die jongen.
    Ik kan het einde van deze aflevering gewoon niet geloven. WTF is er me Scott gebeurd? Zorgt zijn asma ervoor dat 'ie helemaal gek word ofzo Theo de b*tch een beetje geloven inplaats van Stiles? Djezus wat een d*ckhead.


    Ik denk dat Theo iedereen tegen Scott op wilt zetten, zodat Scott een loner wordt en zichzelf een slechte Alpha gaat vinden en zo. En dan als het moment goed genoeg is, dat Scott geen eens de willpower meer heeft om een Alpha te zijn, dat Theo het gaat proberen stelen van hem. aka proberen hem te vermoorden, zodat hij een Alpha wordt en omdat hij dan al het vertrouwen van Scott's pack heeft, denkt hij dat ze hem automatisch zullen volgen, dus dat hij dan een Pack heeft, zonder dat hij nieuwe mensen moet aanwerven/bijten/omlaten gaan met de volle maan en zo. Ik denk trouwens nog steeds dat Gerard er ergens achter zitten, met die Dread dokters.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    GreenIeaf >> StiIinski

    (met hoofdletter i)
    Liam Dunbar fan


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik wil Theo echt slaan voor die actie tegen Scott over Stiles :c It makes me sad to see Stiles like this :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Luckyblue > Camouflage (Stiles fans)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.