• •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    All the wolfies in our wolfpack.


    •~•~•~~•




    Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.



    •~•~•~•~•

    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.





    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    Talley • Gabriëla [alles gezien]
    Mallory • Marlijn [alles gezien]
    Aquari • Nichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Tragically • Karin [alles gezien]
    Horowitz • Miriam [alles gezien]
    Mortensen • Naomi [alles gezien]
    Hiro • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    Jasra • ? [S2x04]
    StephenFry • Felicia [S3E2]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Wanderings • Amber
    Norman • Julia [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    Martinski • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    HalfBloodPrince • Sharon [alles gezien]
    Iparis • Cheryl [alles gezien]
    Lunacy • Cheryl [alles gezien]
    Waterhouse • Floor [Tot en met S3a gezien]
    Trohman • ? [Alles gezien]
    Rovers • Ruth [Alles gezien]
    Shank • Rani [Alles gezien]
    Dumbledore • Sanne [Bijna S4]
    Anaklysmos • Meike [Alles gezien]
    Scira • Sylvie [alles gezien]
    Arthritis • Marit [Alles gezien]
    Assassin • Nikki [S3E12]
    Camouflage • Crystal • [Alles gezien]
    Clace • Sarita
    Hamily • Evi
    • • •
    Peter Hale fans:
    Modric • Ricelle [alles gezien]
    Zamperini • Denize [alles gezien]
    Gogh • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Mafia • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Madrugada • Kim [alles gezien]
    Sociopaths • Marie [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Jukeboxes • Xanthe [alles gezien]
    Sciam • Hilbert [Alles gezien]
    Daggers • Noa
    StiIinski• Sterre • [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    Raccoon • Saar [Alles gezien]
    Eretria • Saartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Savages • ? [alles gezien]
    • • •
    Lydia Martin fans:
    Gunnulfsen • Dore [Alles gezien]
    Solemnly • Linde [alles gezien]
    • • •
    Malia Tate fans:
    RandomlyEva • Eva [alles gezien]
    • • •
    Braeden fans:
    Lost_Girl • Femke [Alles gezien]





    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 10:27 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ja en met dat Scott zei dat Donovan en de anderen juist de slachtoffers zijn. Toen dacht Stiles crap. :')
    Dit vond ik trouwens over Parrish:
    Here are a few other reasons why I think Parrish is some sort of hellhound. They get assigned to guard entrances to the world of the dead, such as graveyards or burial grounds (like the nemeton). In Welsh mythology and folklore, Cŵn Annwn were the spectral hounds of Annwn, the otherworld of Welsh myth. The hounds are sometimes accompanied by a fearsome hag called Mallt-y-Nos. Mallt-y-Nos drives the hounds onward with shrieks and wails. Sound familiar? Might explain his attraction to Lydia...

    En iemand had Kira's Japanse praat vertaald en schijnbaar had ze iets gezegd over dat ze de giver of death is? Mhm, interessant..
    Ik vraag me af wat de Dread Doctors bij Lydia hebben gedaan. Kon ze met haar gegil altijd al glas breken of heeft ze nieuwe krachten gekregen? In de eerste aflevering wist ze met haar gegil ook mensen weg te duwen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 14:31 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.


    Wow allemaal informatie :O Dat maakt me nog meer nieuwsgierig voor de opkomende afleveringen. Ik hoorde trouwens dat dit seizoen ook weer a en b gedeelte heeft? Dus seizoen 5a en 5b net zoals in seizoen 3. Dus waarschijnlijk weer 2 aparte storylines? idk.

    En het zou echt geweldig zijn als Isaac terugkwam!
    Wel vind ik dat Jeff nogal rommelig is. De episodes zijn geweldig, echt waar. Het punt is alleen dat hij mensen weg laat gaan, je hoort nooit meer van ze, terwijl die storyline nog niet volledig is afgesloten. Inderdaad dat dus met Gerard Argent, maar ook met Jackson en Derek. En what about Peter? Hmm. Hopelijk worden die dingen nog behandeld in dit seizoen :x


    I aspire to inspire before I expire

    Arthritis schreef:

    Wow allemaal informatie :O Dat maakt me nog meer nieuwsgierig voor de opkomende afleveringen. Ik hoorde trouwens dat dit seizoen ook weer a en b gedeelte heeft? Dus seizoen 5a en 5b net zoals in seizoen 3. Dus waarschijnlijk weer 2 aparte storylines? idk.

    En het zou echt geweldig zijn als Isaac terugkwam!
    Wel vind ik dat Jeff nogal rommelig is. De episodes zijn geweldig, echt waar. Het punt is alleen dat hij mensen weg laat gaan, je hoort nooit meer van ze, terwijl die storyline nog niet volledig is afgesloten. Inderdaad dat dus met Gerard Argent, maar ook met Jackson en Derek. En what about Peter? Hmm. Hopelijk worden die dingen nog behandeld in dit seizoen :x

    Het is 1 storyline, maar zo ver ik weet wel in tweeën gedeeld ja. Tenminste, dat is wat ik heb gehoord. Peter hoorde in de cel te zitten bij die dude met dat 3e oog. Dus het was heel apart om hem vervolgens niet in die cel te zien zitten :"D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik denk dat Peter gewoon is ontsnapt en nu Peter-dingen aan het doen is (cat) Waarschijnlijk niet, maar ik wil gewoon dat het goed met hem gaat :c


    El Diablo.

    Ja dat had ik wel door, maar dat vond ik nog niet echt iets om te zeggen -zoals ze dat deden op SDCC dat het voor een "drift" zou zorgen tussen Stiles en Scott -naja een heel klein beetje dan misschien. Ik had meer drama verwacht eigenlijk.
    Oe dat over een Hellhound dát lijkt me pas interessant! Ik hoop dat het dat is :3 Haha wel zonde though "Old Hag", haha arme Lydia. Dat ze met haar gegil glas kon breken was toch al eerder bekend? Volgens mij in één van de scenes van seizoen 3A. Met Jennifer / Julia brak ze ook een glas en toen wist Jennifer/ Julia opeens wat Lydia was.

    Jeff kon het eerste seizoen best wel mooi afsluiten, maar daarna is hij begonnen met steken te laten vallen. Ik denk gewoon dat hij teveel dingen tegelijk in de serie wilt proppen en daarom vergeet hij belangrijke informatie, of krijgen we een lullige uitleg (Jackson was uitgelegd in de auto en Lydia zei heel onverschillig -wat ik al raar vond wat het was eerst de liefde van haar leven was; zie het einde van seizoen 2, wat zij allemaal voor Jackson gedaan heeft, hoe zíj hem terug kon brengen, true love.- "Oh, he moved to London." Bam. geen enkele emotie verder. En naarna zijn er geen woorden meer aan vuil gemaakt). Met Cora ook, geen flauw idee waar ze is. Poef van de aardbodem verdwenen. Misschien dat Derek's verdwijning zal worden "verklaard" samen met die van Peter? -dat hij achter zijn ontsnapte oom aangaat? Ik zou het eigenlijk ook niet weten en eigenlijk schrik ik er niet van dat het (nog) niet is uitgelegd. Of het überhaupt al uitgelegd gaat worden betwijfel ik.
    Ja seizoen 5 wordt weer in twee delen gesplitst, maar zoals ik het gehoord heb, bestaat de verhalenlijn dus uit 20 delen, dus dat het niet helemaal is zoals seizoen 3 A & B dat ze eigenlijk als aparte seizoenen kunt rekenen. Wat ik wél gehoord heb en ik weet niet zeker of dit een spoiler is voor iemand of niet, maar:
    het schijnt dat de eerste tien aflevering (dus seizoen 5A) een flashback zijn en dat 5B weer in het heden is.


    Straks mocht Peter in een andere cel wegens "goed gedrag" haha. Of hij was stiekem de ontsnappingstunnel aan het graven. Ja wat ook weer zo'n open einde is; Waar is Jill (Kate/Allison's tante) opeens naar toe? Als weerjaguar is ze ook opeens verdwenen...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 1:59 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wauw.... zit 2 weken in het huis van me tante met Netflix. In 2 dagen tijd heb ik seizoen 1 t/m 3 gezien. Jammer dat de andere seizoenen er niet op staan (cat)

    En dylan o'brien is echt leuk als stiles :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about


    Danmarks Dynamite.

    Oh, hello Theo Ö


    16 - 09 - '17

    Braeden --> BingBong
    bij Braeden-fans ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aflevering 7 was echt dark Oo
    And I hate Theo, I hate him, I hate him, I hate him! He let his own sister die! He was there and just watched!
    Thank you for punching Theo for me Parrish, but did you really have to flip the jeep? Poor Roscoe

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 16:06 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ben ik de enige die een wtf gevoel heeft bij elke aflevering?

    btw poor jeep roscoe :(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Honestly, Liam die cute is maakt mij really happy. MAAR DE REST VAN DE AFLEVERING holy fuck.
    Het's zo moeilijk begrijpen wat een hallucinatie is en wat niet, damn.
    Ik heb ook altijd een wtf gevoel, bc het's allemaal erg vaag.

    Ik vond btw de achterkant van de Dread Doctors hoofd lijken op wat die lerares was in S3. Waarmee Derek toen ging. Die had zo'n eng hoofd.
    Hehe.


    Danmarks Dynamite.

    HET EINDE! ARME MELISSA! En dat is het zwaard van Kira Oo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    HET EINDE! ARME MELISSA! En dat is het zwaard van Kira Oo



    Wie lag daar eigenlijk? het was een vrouw meer zag ik niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    (...)


    Wie lag daar eigenlijk? het was een vrouw meer zag ik niet

    Een vrouw ja, maar ze gingen niet dichtbij genoeg dat ik ook daadwerkelijk kon zien wie het was. Ik moet zeggen dat ik wel al zoiets had verwacht, aangezien Kira (of nou ja, de kitsune in haar) haar moeder al bijna vermoorde en ineens weg was. waarschijnlijk komen we er volgende week pas achter wie het is/was


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis