• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345678910
    Speeltopic: 123456

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Monachopsis
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • BIitzkrieg
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Monachopsis

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ash (25) • 15 mei
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 1:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Regina keek hoe hij zijn jasje uit deed en het over haar heen legde. "Dat hoeft toch helemaal niet.. Straks krijg je het zelf koud." sputterde ze nog even tegen maar al snel werd haar momd gesnoerd door een zacht kusje op haar lippen. Een warm gevoel ontstond in haar buik en spreidde zich al snel door haar lichaam. Een klein zenuwachtig glimlachje berscheen op haar gezicht en ze keek naar Nate die wat onzeker keek. Ze schoof iets meer zijn kant op en drukte zacht haar lippen tegen de zijne.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 23:29 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ze grinnikte om zijn antwoord en lachte. Echter vernauwden haar ogen even bij de snelle omkeer van de sfeer. Ze hoopte maar geen al te gevoelige snaar geraakt te hebben.
    "Sorry," mompelde ze verontschuldigend. "Was niet de bedoeling om je eh... Je weet wel." Ze glimlachte flauw en schoof wat naar beneden zodat ze haar hoofd op zijn borstkas kon leggen.
    "Nee," zuchtte ze. "Enkel wat kalverliefde... En eh, eendagsvliegen," besloot ze maar te zeggen. Haar hart had wel enkele sprongetjes gemaakt, maar ze koos er bewust voor heen serieuze relaties op te bouwen. Alleen om te wachten op haar prins op het witte paard.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    " Geen zorgen ik krijg het warm zolang ik bij jou ben" had Nathan nog zacht gezegd voor Regina zich naar hem toe boog en haar lippen weer op die van hem drukte. Een geweldig gevoel ging door hem geen en Nathan kuste haar teder terug. Hij trok haar op zijn schoot en sloeg zijn armen om haar middel heen. Was hij verliefd? Of gewoon nog steeds obder invlied... Het boeide hem niet zo want het enigste wat hij wildebis dat het gevoel nooit zou weggaan net zoals hij wilde dat hij haar zo kon blijven vast houden, het vielde gewoon zo... Vertrouwd


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Dusss... Ik ben de eerste," zei hij meer als een vaststelling dan een vraag. Hij streelde langzaam haar haren en fronste. Hij vroeg zich af hoe ze zou reageren, moest ze de waarheid kennen. Niet goed, waarschijnlijk. Alleen zijn ware leeftijd al zou een reden zijn om een stap achteruit te zetten. Gelukkig kon hij gemakkelijk als achttienjarige door.
    "Waar slaap ik straks eigenlijk?" vroeg hij, aangezien hij nog geen klaargemaakte ruimte had gezien.


    Mhm?

    Een golf van geluk ging door Regina's lichaam. Ze kuste Nathan teder en legde haar armen losjes om zijn nek. Op de achtergrond hoorde ze wat gefluit en gejoel van een paar dronken mensen maar ze negeerde het volledig, dit was een moment waar alleen zij en Nate waren. Uiteindelijk maakte ze haar lippen los van de zijne en keek ze hem hlimlachend aan. Ze zat nog op zijn schoot en hun gezichten waren niet ver uit elkaar. Het was een tijd geleden geweest dat zoiets als dit haar zo gelukkig had gemaakt.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ze humde wat instemmend.
    "Je hebt een primeur, Crawford," glimlachte ze en porde hem speels in zijn zij. Ze vroeg zich af of hoe haar ook zo leuk vond als zij hem. Of dat het wel normáál was hoe gelukzalig ze zich voelde.
    "Boven op mijn verdieping," zei ze. "De kamer naast de mijne is al half klaar."
    Stilletjes vroeg ze zich af hoe het zo verder zou moeten gaan. Dit was namelijk allemaal nieuw voor haar.
    "Waarom besloot je weer naar school te gaan?" vroeg ze plots uit pure nieuwsgierigheid.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Ik claim de plek het dichtst bij jou die toegelaten is," zei hij speels. Ondertussen zwierven zijn handen naar haar zij en begon haar in een opwelling te kietelen. Ze kronkelde en gilde half lachend dat hij moest stoppen, maar hij luisterde niet meteen. Toen hij dan toch ophield, was ze op de een of andere manier op haar rug gedraaid. Hij blies het haar uit zijn gezicht en liet zijn handen op haar dijen rusten. Zijn arm deed al minder zeer en daar was hij blij om.
    "Zodat ik kan gaan studeren," loog hij. Wie weet ging hij dat echt ooit doen.
    "Wat wil je na het circus doen?"


    Mhm?

    Ze was toch iets verbaasd over het feit dat Max zou gaan studeren. Maar ze keek er wel naar op.
    "Wat... Mooi dat je dat voor ogen hebt," riep Elles enthousiast uit. Lang moest ze niet na denken over die vraag.
    "Meer circus?" zei ze half grappend. Ze wist het niet echt. Haar leven is de opvolging, altijd al zo geweest en ze had er niet echt over nagedacht. Althans, ze dacht niet dat er een andere optie vrij was.
    "Wat wil je dan gaan studeren?" vroeg ze nieuwsgierig door en volgde met haar ogen de beweging van zijn handen. Het liefst zag ze een kietelattack aankomen, zodat ze zich een beetje kon voorbereiden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Toen hij over haar schouder naar beneden keek, merkte hij dat hij een erg goed zicht had.
    "Fuck," vloekte hij stilletjes en hij richtte zijn blik naar het plafond.
    "Je hebt een mooi kleedje aan," mompelde hij schor voor hij antwoordde.
    "Ruimtefysica of wiskunde, iets waarbij ik mij hersenen echt moet gebruiken en ik me in de les niet verveel." Hij pauzeerde even en glimlachte terwijl hij een kusje gaf in haar nek.
    "Ik weet dat ik er niet zo uitzie, maar soms ben ik echt een nerd. Of een verstrooide professor, aangezien ik maandag mijn wiskundeboek uit de koelkast heb moeten halen," grinnikte hij.
    "Wanneer heb je eigenlijk je vrijwilligerswerk?"


    Mhm?

    Een beetje geschrokken draaide ze zich om.
    "Wat is er?" vroeg ze kalm en zat met haar hoofd gedraaid naar Max toe zodat ze naar hem kon kijken.
    Verbaasd luisterde ze naar Max en lachte ze.
    "Serieus?" vroeg ze toch maar eens voor de zekerheid.
    "Dinsdag en zaterdag." Elles nam zijn goede hand in haar handen en krulde haar vingers er door heen. Nu leunde ze naar achter tegen zijn schouder dat hun hoofden elkaar bijna raakten, maar toch op de zelfde hoogte was. Zijn hoofd staks boven haar schouder uit en ze drukte snel nog een kusje op zijn wang.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max schudde lachend zijn hoofd en mompelde: "niks, niks, er is niets." Hij zweeg even en krabde een tikkeltje beschaamd aan zijn nek voor hij twijfelend knikte.
    "Euh, ja. Ik heb een IQ van 176, apparently," zei hij niet zo luid. "Om hoe laat?" vroeg hij vervolgens luider om het onderwerp te vergeten. Hij vond het normaal niet erg om te zeggen dat hij slim was, maar als hij er een getal op plakte, begonnen mensen altijd dingen te verwachten. Alsof hij plots iemand anders was dan ervoor.


    Mhm?

    Met grote ogen keek ze hem gefascineerd aan.
    "Wauw! Dat is... Krankzinnig," glimlachte ze. "Albert Einstein twee punt nul!" Ze porde hem plagerig in zijn zij.
    "Dat hangt van het werk en de locatie af. Dinsdag meestal meteen na school tot het avondeten en zaterdag gewoonmijk in de voormiddag."
    Ze bedacht zich net weer dat het aan haar was voor een vraag.
    "Heb jij al eerder eh, je weet wel wat gehad?" vroeg ze stotterend, maar ze moest het weten. "Seks, hé," voegde ze er vlug aan toe. Ze was er wel van overtuigd dat hij het al eerder gedaan had, want hij kon ook geweldig goed zoenen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Er ontsnapte hem een kreun bij haar plagende opmerking, maar hij was blij dat ze er niet lang bij stil bleef staan.
    "Het is vooral heel vermoeiend. Zijn er dan verschillende locaties?" vroeg hij lichtelijk verbaasd. Hij keek naar haar rode wangen en moest zijn best doen om niet te lachen. Er glipte toch een mondhoek naar boven en hij streelde haar wang geruststellend.
    "Euh, ja, dat wel. Maar ik doe sowieso niets wat jij niet wil, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Dit," Hij sloeg zijn beide armen om haar heen, negeerde de pijn en knuffelde haar terwijl hij haar neus in haar haar en nek begroef. "is al meer dan genoeg voor mij."


    Mhm?

    Nathaniel glimlachte tegen haar lippen aan en voelde niet veel later haar armen in zijn nek. Hij negeerde het gejoel van de andere mensen en kuste haar verder met een gelukzalig gevoel. Helaas kwam er een einde aan, maar ook net op tijd voor Nate om even adem te halen. Zijn borstkas ging hevig op en neer en hij glimlachtje even verlegen bij het zien van Regina. Ze leek erg gelukkig en daar was hij blij mee voor verschillende redenen. "Wauw..." zuchte hij met een brede glimlach om zijn lippen. "Dat was geweldig." vervolgde hij met een fluistertoon en streelde zachtjes haar wang.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ze glimlachte en veegde wat haren uit haar gezicht. Stil keek ze naar Nate's gezicht met een glimlach rond haar lippen. "Dat was het inderdaad," antwoordde Regina zacht zodat alleen Nate het kon verstaan. Kort dacht ze na, ze wist niet of Nate haar echt leuk vond of dat het kwam door alcohol, dat was iets waar ze zich later druk over zou maken, besloot ze met zichzelf. Ze glimlachte weer en drukte een kus op zijn voorhoofd. "Je hebt behoorlijk wat meiden jaloers gemaakt," lachte ze naar hem toen ze wat meiden hoorde, ze reageerde er echter niet op en hield haar blik op Nate.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light