• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    • Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • "The reason why a crush is called a crush is because that is what happens to you after you fall."


          'Hey.' Ik kijk op naar Zach en probeer de teleurstelling in mijn gezicht te verbergen. Ik had gehoopt dat Benjamin zou komen, maar hij is blijkbaar nog te druk met Jess. Een zucht rood over mijn lippen en ik staar naar mijn handen terwijl ik een verdwaalde traan van mijn wang af veeg en mijn best doe om zijn blik te verbergen.
          'Hey,' mompel ik. Ik hoor de deur dicht gaan en kijk even kort op om de glimlach van Zach op de vangen en te zien hoe hij deze kant op komt lopen.
          'Gaat het een beetje?' vraagt hij waarna hij naast me op het bed komt zitten. Ik haal mijn schouders op. Gaat het goed? Ik heb geen idee. Ik ben enorm dronken en ik voel me nog steeds vies van wat Nathan me aangedaan heeft. Een rilling gaat over mijn lichaam en ik schud mijn hoofd haast onzichtbaar waarna ik mijn knieën optrek. Ik schrik lichtjes op als ik Zach's hand plotseling op mijn schouder voel.
          'Waar had hij het over? Hij beweerde steeds dat jij het ook wilde, maar dat kan ik me niet voorstellen. Toch denk ik dat hij het toch ergens vandaan haalt... Wanna talk about it?' Even staar ik hem sprakeloos aan. Meent hij dit nou? Is het niet overduidelijk genoeg dat ik dit niet wil?! Het is Nathan.
          'Ik was gewoon aardig tegen hem en hij was aardig tegen mij,' zeg ik en ik staar langs Zach heen, 'natuurlijk wilde ik het niet. Ik heb Benjamin en ik hou van hem, maar blijkbaar kan ik geen grapjes maken of aardig doen zonder dat het gelijk opgevat word als flirten en daarnaast is Nathan niet gay. Dat heeft hij vaak genoeg gezegd, dus,' mompel ik. Ik laat mijn hand even op mijn kloppende hoofd rusten en sluit mijn ogen. Een trillerige zucht verlaat mijn mond en ik probeer de vlaag van misselijkheid weg te drukken.
          'Fuck, ik moet -,' voordat ik mijn zin af kan maken spring ik van het bed en ren ik naar de wc toe om daar vervolgens op mijn knieën te zakken en al mijn maaginhoud eruit te gooien. Ik knijp mijn ogen dicht en bal mijn handen tot vuisten terwijl er een snik over mijn lippen rol.
          'Fuck,' snik ik.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 12:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ira Keano Venson




    Ik neem een hijs van mijn sigaret, terwijl ik met een nonchalante houding tegen het huis van Kat aan leun. Na de wedstrijd had ik mezelf een korte douche gegund en voordat ik mijn shirt aan had kunnen doen, stond Jess voor mijn neus in de kleedkamer. 'Hey teddybear, ready to go?' vroeg ze, waarna ze me een knuffel gaf en ik mijn armen vervolgens om haar heen sloeg. Ik gooide mijn deodorant in mijn tas en trok met een snelle beweging een schoon shirt over mijn hoofd om vervolgens te zeggen dat ik klaar was om te gaan. De tijd met Jess voelde goed en het was iets wat we al een tijd niet hadden gedaan. Niet dat ik graag naar mannen met een ontbloot bovenlijf kijk, gezien ik daar totaal niets in zie, maar voor Jess doe ik het wel. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook niet helemaal bij was met mijn gedachte en ik weet bijna zeker dat het bij Jess ook het geval was. Echter klaart ze op, wanneer de groepschat wordt bedolven door nieuwe mensen of eerder gezegd oude mensen. 'Ira, move your lazy ass, we gaan naar een feestje,' Haar stemmingswisseling was op dat moment helemaal niet slecht, gezien ik zelf ook wel zin had in een feestje. De meest ongemakkelijkste autorit uit mijn leven had ik beleefd achter in de auto van Jackson, waar ik vage verhalen over heb gehoord van Jess, maar dat is zo lang geleden dat ik het me niet meer kan herinneren. Vandaar dat ik zo snel mogelijk uit de auto was gestapt toen we aankwamen op het feest.
    Mijn sigaret is intussen opgeraakt, vandaar dat ik een nieuwe weet op te steken. De ruzie tussen Nath en mij had ervoor gezorgd dat ik me de hele avond al moody voelde en dat ik al enkele glazen drank naar binnen had gewerkt. Echter waren de mensen tegen wie ik op dat moment wilde praten, Charles, Jess en Hale, niet beschikbaar. Vandaar dat ik me nogal vaak naar buiten werkte om daar te gaan roken, zoals nu. Nath heeft daar in tegen kort geleden zijn excuses aangeboden, waarschijnlijk omdat ik toch tussen het gevecht van Luke en hem ben gesprongen en Nath overeind heb gehaald.
    'Ir, lieverd, hee.' Het voelt alsof ik haar al een hele lange tijd niet meer heb gezien, maar eigenlijk zijn er maar twee weken verstreken nadat ik Dena voor het laatste heb gezien. Dat was ook meteen de laatste dag dat ik met haar heb geflikflooid en voor zover ik weet zal dit niet gebeuren nu ik een relatie heb met Charlie. Ik heb daarbij al van meerdere mensen te horen gekregen dat ze er moeite mee heeft dat Dena terug is en ik wil haar alles behalve een slecht gevoel geven.
    Mijn ogen glijden kort over de witte jurk die tot net over haar kont komt, waarna ik mijn ogen in de hare priem en haar een glimlach schenk, waarbij mijn mondhoeken altijd op een mysterieuze manier omhoog weten te kruipen. Ik weet mijn lichaam van de muur af te halen en sla mijn armen om haar heen zodra ze me in een knuffel trekt. Haar lippen belanden op mijn wang en het verbaasd me dat ze met haar lengte mijn wang kan bereiken. Al sta ik voorover gebogen om haar een knuffel te geven en is het daar in tegen niet zo raar. 'Hoe is het? Ik heb je gemist.' zegt ze vervolgens. 'Alles gaat op dit moment nog prima,' antwoord ik, terwijl ik mijn sigaret op de grond gooi en uitmaak met mijn voet. Vervolgens kijk ik op door mijn wimpers en vertel ik haar dat ik haar ook wel heb gemist. 'Hoe voelt het om weer terug in de drama te zijn?' Een korte grinnik verlaat mijn lippen en ik laat mijn lichaam weer tegen de muur aanleunen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nathan Cole Parker



    ''Nathan, laat me los,'' piepte hij terwijl ik voelde hoe Kyros met al zijn kracht onder mij uit probeerde te komen. Ik liet mij niet afleiden door zijn wanhopige hulpkreten, ''N-nate niet doen, NATHAN! Stop ik wil dit niet!'' Mijn ogen waren alleen gefocust op zijn zijdezachte lippen en ik liet mijn handen onbewust onder zijn shirt gaan totdat het allemaal vreselijk fout ging en ik een harde duw kreeg van niemand minder dan Kat. ''YOU FUCKING ASSHOLE! I focking TOLD you, als je mijn feestje verziekt kom ik je halen.'' Door de betrapping en de bier kon ik mij niet focussen op wat er gebeurde en voelde ik de vuist tegen mijn kaak maar de pijn kwam later. ''Don't you dare touch my friends again.''
          ''Was dat nodig?'' Mompelde ik en voelde hoe ik niet eens uit mijn woorden kwam, ik had mij allang overgegeven toen Benji op mij afkwam en mij nog drie klappen gaf waardoor de pijn plotseling vreselijk insloeg. Ik draaide mij kreunend om en lag met mijn gezicht op de koude betegelde vloer, verdomme, stond een keer voor jezelf op Parker. Binnensmonds begon ik heftig te vloeken en mijn hand vloog richting mijn kaak toen ik mezelf had opgekropen tegen de zijkant van het gebouw waar je uitzicht had op de brede parkeerplaats.
          Het voelde blauw aan en net als mijn kaak deden mijn ballen waar Kat onvoorzichtig tegen aan had getrapt net zoveel pijn, ik kon wel huilen – moest ik persé het vriendje van Benjamin kiezen? Gefrustreerd zocht ik in mijn zakken naar een pakje sigaretten, ik zou zweren dat ik eergisteren nog een slof had gekocht. Toen ik een pakje uit mijn zak had gevist zuchtte ik opgelucht en begon ik verschillende mensen te appen wat negen van de tien keer tot een ruzie leidde. Mijn dronken bui werd blijkbaar niet geaccepteerd door zowel Jace als Ira niet. Hale daarentegen was bereid om naar mij te te komen en was er binnen enkele minuten, dit was de eerste keer in tijden dat ik blij was om haar te zien.
          ''Nath!'' Ze haastte zich richting mij toe en ging op haar hurken naast mij zitten en mijn blik ging in een enkele ogenblik over haar heen. ''Gaat het wel?'' Bezorgd keek ze richting mijn kaak en ik schudde mijn hoofd. De wereld draaide nog steeds en misschien was dat maar beter ook, ik had een goed excuus nodig voor vanavond. Haar vingertoppen gingen over mijn kaak en haar aanrakingen voelde bekend en fijn. ''Het gaat prima,'' sprak ik met een dubbele tong en een bebloede, zwollen lip. Het zou mij niks verbazen als ze het niet kon verstaan maar ze begreep het vast wel. ''Hale, wat zie je er prachtig uit vanavond.''
          Nu pas viel mij op dat een andere auto was gearriveerd met niemand minder dan Myah en Micah. Wat deed ze in godsnaam met hem? Al snel werd het duidelijk en kon ik ondanks de vervreemde vormen van de wereld zien hoe Myah haar lippen op die van hem drukte. Verdomme, moest ze dit precies vanavond doen? Mijn blik ging weer richting Hale en uit een soort van wraak, verdriet en alcohol drukte ik mijn lippen op die van Hale. Uit automatisme van twee jaar geleden liet ik mijn handen voorzichtig haar jurk omhoog schuiven. Het bleek niet wederzijds en voordat ik nog sorry uit mijn strot kon krijgen had Luke zijn handen om mijn kraag gegrepen en werd ik tegen de muur gedrukt. Enkele seconden later lag ik weer op de grond voordat ik omhoog kroop en zijn shirt greep die gemakkelijk door midden scheurde. Het lukte mij om een klap uit te delen maar erg veel effect had het niet toen ik twee klappen er voor terug kreeg, fuck dat deed pijn.
    Ik kroop tegen de muur aan nadat ik was gedragen door Jace, Ira en tot mijn eigen verbazing Syd en stortte volledig in. Jace had zich tegenover mij gehurkt en probeerde mij te sussen maar hoe meer zij praatte des te erger ik me schaamde voor mezelf. Zat ik nou werkelijk te huilen? Ik ademde diep in en uit voordat ik een sigaret van Jace kreeg aangeboden en die zuinig oprookte. ''Verdomme Jace, ik zie er niet uit en ik voel me echt vreselijk,'' mompelde ik zachtjes en was blij dat ik het shirt van Ira had aangenomen aangezien ik met die van mij niet thuis kon komen. ''Kan ik bij jou blijven slapen?'' Vroeg ik haar vervolgens en keek haar bijna smekend aan. Desnoods sliep ik op de straat maar ik ging niet naar huis.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 15:51 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''I’m sorry I think I’m having a stroke. Did you just suggest we break a rule?''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • Bored and tired •




         
    •Outfit•

    Nadat Nathan en ik de kleedkamers hadden verlaten — Myah achterlatend, reed hij met mijn auto naar het feest van Kat. Voor zover ik wist was hij niet uitgenodigd en zou hij zonder toestemming komen.
          Ikzelf was buiten gebleven, de frisse lucht deed me goed en ik had een momentje nodig voor mezelf. Daarbij had ik niet echt trek in alcohol en ik had geen zin om in het ziekenhuis te belanden door de combinatie van mijn medicijnen en alcohol. Dus ik zou nuchter blijven voor vannacht.
          Ik stond op en haalde diep adem waarna ik even mijn rokje iets naar beneden trok. Dena was ook terug had ik zo gehoord, een teamgenoot en tevens ook een 'vriendin' van me. Ik wist niet of ik haar een echte vriendin kon noemen, sinds ze nogal een bitch kon zijn — niet dat ik dat niet kon zijn, maar zij was eerder een slet. Ook had ik liever niet dat ze zou gaan rotzooien met een goede vriend van me, maar dat zou toch wel gebeuren.
          Ik liep doelloos door de straten, niet echt wetende waarom ik hier nog was. Waarschijnlijk zou ik toch zo naar huis gaan. Ik liep weer naar het appartementencomplex en plofte neer waar ik net ook zat. Uit mijn zak van mijn leren jas haalde ik een pakje sigaretten uit en stak er eentje op. De muziek was duidelijk te horen vanaf hier beneden en een diepe zucht rolde over mijn lippen. Dit was toch beter.
          Opeens hoorde ik een hoorde ik een hoop geschreeuw en lawaai, waarop ik enkel mijn wenkbrauwen liet fronzen. Wat was er aan de hand? Ik keek rond en zag Kyros, Hale, Benjamin, Kat en Nathan. Nathan lag op de grond en Kyros die verliet de plaats delict in een mum van tijd. Niet veel later kwam Luke de plaats bijwonen en sloeg Nathan keihard, dit leidde tot een gevecht tussen de twee. Al vloekend stampte ik de sigaret uit en rende naar het groepje mensen toe.
          Samen met Ira en Syd trokken we Nathan weg en hij kroop weg naar de muur. Ik hurkte tegenover hem met de hoop hem te kunnen sussen. Nathan Parker die in elkaar zakte, dat was nieuw. Omdat ik de hoop verloor drukte ik een korte kus op zijn lippen, waarna ik onmiddellijk het bloed proefde. Ik schudde mijn hoofd en haalde het pakje sigaretten uit mijn jas, dat zou hem waarschijnlijk wel helpen.
          ''Verdomme Jace, ik zie er niet uit en ik voel me echt vreselijk,'' Ik zuchtte diep en ging in een kleermakerszit zitten. Hij zag er vreselijk uit, dat was haast niet te ontkennen. Alhoewel hij nog wel dezelfde Nathan was — knap, aardig en lief op sommige momenten, kon ik zien dat hij gebroken was. mij niet thuis kon komen. ''Kan ik bij jou blijven slapen?'' Ik draaide mijn hoofd weer naar hem toe en knikte.
          "Natuurlijk. Ik adviseer je ook om wat kleren van mijn broer te pakken en te gaan douchen. Je ziet er niet uit." glimlachte ik zwakjes. Ik reikte mijn hand naar hem toe en woelde kort door zijn haren. "Gaat het?" Vroeg ik en kantelde mijn hoofd ietwat. Het brak me om hem zo te zien, het was letterlijk hartverscheurend.
          Ik zuchtte diep en schudde mijn hoofd. "Je gaat zo snel mogelijk naar huis, oké?" Met wat moeite hief ik mezelf op en stak mijn hand uit naar hem. "Sta op, of moet ik je weer kussen?" Grijnsde ik en trok kort mijn wenkbrauwen op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CHARLIE KATE GREEN

          Op mijn gemakje dwaal ik wat rond, in en om het huis van Kat. Echter verslik ik me in mijn drankje wanneer er opeens een 'Dena' in de groep opduikt die een 'ex' schijnt te zijn van Ira - wie die meid is? Geen idee, ze schijnt zichzelf heel wat te vinden, toch heb ik nog nooit wat van haar gehoord. Ja dat stoort mij dus vredelijk want als ik haar dus zo bekijk is zij 1.) veel knapper 2.) interessanter 3.) aantrekkelijker en wat dan nog meer dan mij. Twee weken geleden had Ira kennelijk nog iets met haar en ik ben nu zijn vriendinnetje waar hij in geen dagen of uren tegen heeft gesproken, waarom zou hij de moeite überhaupt nog nemen om een relatie op te bouwen met mij terwijl hij iemand heeft die veel leuker is dan ik. Alleen een idioot zou voor mij kiezen voor mijn gevoel, en Ira is geen idioot. Een beegje treurig loop ik naar buiten en zie nog net de sporen van een gevecht - met dank aan Lucas en Nathan. Echter wordt mijn aandacht getrokken door een knuffelend stelletje, eerst vraag ik me af wie er zo klef gaan doen in het openbaar, echter valt mijn mond open wanneer ik de jongen herken, Ira. Dat meisje in zijn armen moet dan Dena zijn en ik staar ze even aan, pas wanneer ik het geluid hoor van brekend glas kom ik weer terug in de werkelijkheid en wazig kijk ik naar beneden waar ik mijn drankje en het kapotte glas zie liggen.
          "Shizzle..." fluister ik zachtjes terwijl ik de grote scherven probeer op te rapen en weg te gooien. De kleine laat ik liggen dat komt later wel en zo snel als ik kan loop ik weg waarna ik op de stoep ga zitten achter een struik en haastig begin te appen met verschillende mensen. Uiteindelijk besluit ik maar gewoon naar huis te gaan en voor ik het weet barst ik in huilen uit terwijl ik wacht op een taxi. Hoe had ik kunnen verwachten dat de weirdo van de school een vriendje als Ira zou kunnen krijgen, hoe? Ik ben echt een stomme idioot, en dan zit ik hier ook nog te huilen, voor het eerst in mijn leven serieus te huilen. Opgelucht sta ik op wanneer ik een taxi zie aankomen en stap zo snel mogelijk in voordat iemand ziet dat ik aan het huilen ben. Zachtjes zeg ik het adres van mij en Gabe's huis en voor ik het weet ben ik weg, weg van Dena en Ira en hun gezellige momentje samen.

          Eenmaal thuis trek ik een enorme trui van Gabe over mijn hoofd en ga gwn in mijn ondergoed - en die trui - op de bank zitten wanneer ik American Horrir Story ga kijken met een bak popcorn op mijn schoot. Soms rolt er nog een traan over mijn gezicht die ik dan ruw wegveeg. Letterlijk, deze relatie heeft niet eens twee dagen stand gehouden, zover het eigenlijk een echte relatie was.
    Opeens appt Ira me dan en hij lijkt me haast te smeken om te praten, daar heb ik echter totaal geen zin in, waarover moeten we praten? Dat ik het 'prima' vind dat hij Dena leuker schijnt te vinden dan mij? Ik heb wel wat beters te doen en na een kort gesprek hoop ik dat ik hem heb af kunnen wimpelen, op dit moment is het voorlopig alleen maar Evan, popcorn en mij, even niets anders. Als hij iemand nodig heeft gaat hij maar naar Dena, of naar Nathan, die me gewoon schijnt te haten om welke reden dan ook.


    I just caught the wave in your eyes

    Dena Alicia von Pool
    Deen • Cheerleader • 17 • Outfit • "Cause darlin' I'm a nightmare dressed like a daydream."


          Alles gaat op dit moment nog prima,' antwoord hij. Ik laat mijn ogen even over zijn ontblootte lichaam gaan en glimlach goedkeurend. Hij laat me weten dat hij me ook wel gemist heeft en ik bijt even op mijn lip. 'Hoe voelt het om weer terug in de drama te zijn?'
          'Nou ja, je vriendin haat me al,' mompel ik. Ik staar even naar mijn mobiel, 'ik moet zeggen dat ik het niet gemist heb.' Fijn. Jace haat me nu al voor alles met Nathan en dan blijven ontkennen dat ze geen relatie met hem zou willen. Natuurlijk. Ik kijk op naar Ira. Hij lijkt mijn opmerking over Charlie wat minder leuk te vinden dan ik gehoopt had en voordat ik hem tegen kan houden is hij verdwenen. Een geërgerde zucht verlaat mijn lippen en ik leun met mijn rug tegen de muur terwijl ik een trekje van mijn sigaret neem. Ik ben nu al afgewezen door bijna drie jongens op één avond. Way to go, Dena. Gelukkig heeft Luke beloofd om naar beneden te komen.
          'Hey,' begroet ik hem, iets opgewekter klinkend dan dat ik me daadwerkelijk voel.
          'Heyo,' hij geeft me het glas met Baco en ik bedankt hem, 'so, whatsup?' vraagt hij me. Ik haal mijn schouders op.
          'Niet veel, om eerlijk te zijn, ik had eigenlijk wat meer verwacht van het feestje, maar goed. Drama High. Dus meer dan drama kan je hier ook meestal niet verwachten.' Ik haal een hand door mijn lange haren en staar even voor me uit. Ik moet toegeven dat ik toch redelijk gesloopt ben door al het reizen, misschien ga ik het toch maar niet te laat maken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MYAH RAITH




    De eerste seconde van onze zoen - want natuurlijk zoende Micah terug - wist ik al dat dit een slecht idee geweest was, maar terug kon ik niet meer. Ik wist ook dat Micah mij echt niet kon uitstaan. Ik wist niet precies waarom, maar het was insgelijks dus maakte het me eigenlijk niet zo uit. Dat hij me terugzoende vond ik dan ook eigenlijk best wanhopig van hem, maar goed. Op dat moment kon ik er eigenlijk alleen maar aan denken hoe smerig ik het vond.
    "You owe me." mompelde hij, waarna ik zijn handen naar mijn kont voelde glijden. Nee. Hij ging niet.
    Hij kneep in mijn kont. Vanbinnen gilde ik het uit. Wat was deze jongen aan het doen? Hij verdiende echt een mep in zijn gezicht.
    "Hmm Myah." kreunde hij even daarna en hij keek me uitdagend aan. Mijn gezicht stond echter op onweer. Ik keek hem woest aan.
    Toch ging ik met hem mee toen hij de zoen weer vervolgde, totdat ik een slappe naaktslak mijn mond voelde ingaan. Hij draaide een aantal rondjes, waarna ik me hoofd wegtrok. Gatverdamme, dat echt nooit meer.
    Ik blikte even kort op Nathan die er niet helemaal goed uitzag. Hij zag er boos, maar ook verdrietig uit en meteen voelde ik me heel erg schuldig over wat ik gedaan had.
    Zo snel ik kon ging ik in mijn rolstoel zitten en reed ik naar het gebouw waar Kats appartement was. Ik wilde nu naar mijn broer. Ik wist niet zeker of alles helemaal goed met hem ging.
    Ik reed naar de lift, omdat ik me de rolstoel nogal moeilijk de trap op kon. De lift ging echter echt ontiegelijk langzaam. Ik whatsappte dat ik eraan kwam, maar ik zat waarschijnlijk echt vijf minuten in die stomme lift. Hij bleef steeds hangen en ging erg langzaam omhoog, maar ik kwam boven aan.
    Kats deur stond open en ik reed het appartement binnen. Het was er best druk. Ik zag een aantal mensen die ik kende en begroette ze een beetje.
    Ik trok een deur open en daar zag ik Zach. Ik trok mijn wenkbrauwen op. Ky had gezegd dat Zach bij hem was, dus waarschijnlijk was één van de twee naar een andere kamer gaan.
    Ik nam echter al snel aan dat Kyros waarschijnlijk degene was die weg was.
    "Badkamer?" vroeg ik Zach, maar zonder op zijn antwoord te wachten reed ik erheen. Niet dat dat heel makkelijk ging door alle mensen die er stonden en de dingen die op de grond lagen, maar ik kwam er aan.
    Nou ja, ik kon de kamer niet in omdat deze niet zo groot was, maar ik zag de rug van mijn broer en ik hoorde kotsgeluiden.
    "Ky?" zei ik. "Ik ben er. Gaat het?"

    outfit


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ISAAC HUGUES ALLARD

    Na vaak draaien, poseren en omkleden was de shoot eindelijk klaar. Normaal genoot ik enorm van de flitsen en het poseren en alles van mijn werk, maar vandaag was aan alles te merken dat er iets aan de hand was. Iedereen merkte het. Ook werd ik gevraagd minder gespannen te kijken.
    Mijn gedachten gingen gewoon telkens naar Riley en het feit dat ik straks tienervader zou zijn. Ik wilde dit alles gewoon niet opgeven. Mijn leven was geweldig zoals het nu was.
    We hadden niet eens een leefruimte samen? Zouden we het kind dat steeds alleen verzorgen, net als bij gescheiden ouders? Mijn huis leek me niet echt een geschikte plaats voor zo'n klein kind. Ik woonde samen met een aantal andere mannelijke mannen. Deze waren allemaal ongeveer mijn leeftijd en het huis was nooit helemaal stil en al zeker niet schoon. Gelukkig was mijn kamer nog wel een beetje opgeruimd, maar ik was ook de braafste niet.
    Wanneer ze me een biertje aanboden of ze naar een feest gingen ging ik gewoon mee. Dit zou echt niet meer kunnen met een kind.
    Ik stapte in mijn auto en reed naar Kats appartement. Ze leek me echt een hele aardige meid. Ze speelde in een band waar ik weleens van gehoord had. Het was niet helemaal mijn smaak muziek, maar ik vond het wel heel gaaf.
    Tijdens het rijden las ik de gesprekken mee op whatsapp en praatte ik een beetje met Hale die me niet helemaal nuchter leek. Ze vertelde me dat het feest helemaal niet zo heel leuk was, maar ik trok me er niets van aan. Als zij het niet leuk had, betekende dat toch niet dat er niemand was die het niet leuk had?
    Bij het vorige feest van school waar ik geweest ben, waren er ook allerlei dingen gebeurd en ik had echt een geweldige avond gehad.
    Afijn, de gevolgen hiervan zijn natuurlijk wat minder, maar die gedachten probeerde ik zoveel mogelijk uit mijn hoofd te zetten. Vanavond zou ik los gaan.
    Al gauw kwam ik aan bij het appartementencomplex. Ik zag Hale, Nathan, Jacelyn en nog een andere dude buiten staan. Ik stak even mijn hand naar ze op, maar het zag er niet naar uit dat ze zouden gaan reageren. Ze waren waarschijnlijk veel te druk met hen 'dramatische' levens.
    Ik liep de trap op naar Kats appartement, die ik herkende aan de open deur, de muziek, de drukte en de rommel. Ik ging naar binnen en zocht even naar een bekend gezicht.
    Ik liep naar de tafel met drankjes en pakte daar een random drankje. Het maakte me niet zoveel uit wat ik dronk, er zat waarschijnlijk toch wel alcohol in.
    Eindelijk zag ik een bekend gezicht de kamer inlopen. Nou ja, ik had haar eigenlijk nog niet eerder in persoon gesproken, alleen op whatsapp, maar toch.
    "Hey Kat" groette ik haar. "Ik ben er hoor. Wat een mooi appartement!"

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 11:33 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    //Kan iemand me via WhatsApp, Pb of Gb even updaten?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AIDEN CHANDLER BEAUFORT

    "Hi, I am a turtle." • The Shy Guy • 17 • happy



    “Weet jij waar we heen moeten?” vroeg Aiden aan Owen terwijl ze hand in hand door de straten liepen. Aiden had namelijk het vermoeden dat hij het beter kende dan hemzelf, sinds Aiden dacht dat Owen en Kat vrienden van elkaar waren. Owen knikte even en nam de leiding. "Hierheen," glimlachte hij toen.
    Aiden glimlachtte terug bij hem.
    Na even gewandeld te hebben waren ze bij het appartementencomplex aangekomen. Aiden keek even rond en zag bekende gezichten buiten. Hij zuchtte even diep. Had hij er veel zin in? Misschien meer sinds hij Owen’s hand vast hield, maar nog steeds hielp dat niet veel.
    Aiden voelde een ongemakkelijk gevoel naar boven borrelen en hij stopte met lopen. "Kom! Ze zijn vast al binnen,” glimlachte Owen. Aiden glimlachte flauwtjes terug terwijl Owen hem mee naar binnen nam en ze samen de trappen op naar boven liepen. Owen klopte aan op de deur en keek met een glimlachje naar Aiden terwijl ze samen wachtten tot iemand opendeed.
    Aiden glimlachte terug naar hem, het voelde goed hem hierzo naast hem te hebben – dit betekende echter niet dat hij nu met veel enthousiasme naar binnen zou gaan. Aiden hoopte stiekem dat niemand het geklop gehoord had en dat ze voor een dichte deur bleven staan – echter ging juist op dat moment de deur open en Aiden vloekte even binnenmonds.
    Aiden lachte even naar de persoon die open deed en trok toen Owen mee naar binnen. “Wat wil je doen? Zal ik wat te drinken halen?” vroeg Aiden aan Owen en hij gaf hem een lichte kus op zijn wang.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 17:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    DELANEY MARLEE KENNEDY

    ”Psycho? That’s not really how I would describe myself.” • The psycho/hated cheerleader • 18 • amused



    Het was een paar uur sinds Delaney teruggekeerd was uit Washington terug naar San Francisco. Haar ouders hadden weer een of andere manier gevonden om de ouders van Jacelyn de kast op te jagen – iets wat Delaney allang niet meer interesseerde, eigenlijk interesseerde haar die hele ruzie al niet meer en wist ze niet eens precies wat nu de reden was waarom ze Jacelyn haatte en zij haar.
    Haar terugkomst in het groepsgesprek werd door velen niet gewaardeerd, behalve door degenen die zich haar vriendin noemden – eigenlijk had ze hier geen vrienden, daar had ze zelf wel voor gezorgd. Vrienden zouden namelijk alleen maar Delaney van haar doel afhouden. Echter had ze ook nog Jackson – een goede vriend van haar die van dezelfde school afkomstig was.
    Ook hij zou alleen maar afleiding zijn en ze moest iets bedenken om ervoor te zorgen dat hun vriendschap ook niet lang meer zou bestaan. Uiteindelijk kwam ze op het idee om “Jesskon” te gaan verpesten, oftewel de vriendschap – relatie – van Jessica en Jackson. Dany grinnikte even kort.
    Na school was er een feestje bij Katherine – die ook vandaag teruggekomen was en hoewel Delaney sowieso niet uitgenodigd was, weerhield dit haar er niet van om gewoon te komen opdagen. Ze had namelijk ruzie met Jessica gekregen en Delaney pakte een andere mobiel – die ze had gekocht om haar plan tot werking te kunnen zetten en begon anoniem tegen Jessica te praten – of nou ja, ze bedreigde haar eerder.
    Het was echter niet dat Delaney iets van plan was om te doen, nog niet tenminste. Eerst angst aanjagen, dan haar vriendje kussen wanneer ze kijkt zodat het lijkt dat hij haar niet interessant genoeg meer vindt en dan zag ze wel verder.. En dan zodra plan Jessica volbracht was ging ze naar de volgende.
    Nu was Delaney bezig met de juiste outfit aan het zoeken, ze wilde wel een entree maken op het feestje waar ze niet welkom zou zijn. Iedereen mocht weten dat Delaney terug was en zich niet bang liet maken door mensen die haar wilden slaan of whatever the fuck they wanted to do else.
    Niet veel later was Delaney gereed en verliet ze haar huis – om naar Kat te vertrekken, ze was door bepaalde mensen achter haar adres gekomen en was binnen de korste keren gearriveerd. Ze stapte uit haar auto en liep het appartementencomplex binnen, liep de trappen op en ging Kat’s huis binnen.
    ”Guess who’s back bitches,” zei ze en ze glimlachte even.
    Nadat ze had gemeld dat ze er was ging ze opzoek naar Jessica. Delaney was nu eenmaal niet zo'n persoon dat afwachtte, maar direct aan het werk ging. Ze had wat spul meegenomen en dat was ze van plan om in Jessica's drankje te doen. Overlijden zou Jessica hier aan niet, maar ziek worden zeker wel. Heel erg ziek als Jessica er gevoelig voor was.
    Na een tijdje rondkijken vond ze Jessica en zonder al te veel op te vallen liep ze naar haar toe, waarna ze ongezien de poisom uit haar jas haalde en het snel in haar drankje gooide - echter, omdat Dany zo haastte gooide ze er teveel in, waarna ze snel weer wegliep en van een afstandje toekeek.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 16:51 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ZACH THOMAS SMITH

          Kyros kijkt me even sprakeloos en beledigd aan waardoor ik gauw recht ga zitten en even moeilijk kijk, gênant...
          'Ik was gewoon aardig tegen hem en hij was aardig tegen mij,' zegt hij dan waarna hij mijn blik ontwijkt en naar de muur staart. 'Natuurlijk wilde ik het niet. Ik heb Benjamin en ik hou van hem, maar blijkbaar kan ik geen grapjes maken of aardig doen zonder dat het gelijk opgevat word als flirten en daarnaast is Nathan niet gay. Dat heeft hij vaak genoeg gezegd, dus,' mompelt hij en ik knik even fronsend terwijl ik zie hoe hij zijn handen tegen slapen drukt en even moeilijk kijkt, alsof hij elk moment over zijn nek kan gaan.
          'Fuck, ik moet...-' wat hij nog had willen zeggen daarna kreeg ik niet meer te horen. Er naar raden kan ik echter wel wanneer hij van het bed afspringt en als een soort pijl uit een boog richting de - waarschijnlijke - toilet rent en zijn maaginhoud erin dumpt. Gauw haal ik wat keukenrollen en een glas water uit de keuken voordat ik terug ren en Myah bij Kyros aantref.
          "Hi," zeg ik zachtjes tegen haar voordat ik Kyros het glas met water aanreik en de keukenrol velletjes voor zijn gezicht houd.
          "Hier drink en maak jezelf maar even... Schoon," zeg ik voorzichtig en glimlach kleintjes naar hem.


    I just caught the wave in your eyes

    Ziegler schreef:
    //Kan iemand me via WhatsApp, Pb of Gb even updaten?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nathan Cole Parker




    Jacelyn had een licht vlinderkusje op mijn lippen geplant en ik had kort gegrijnsd, ze was er altijd voor me hoe erg ik haar ook zou kwetsen, verraden, Jacelyn gaf onze vriendschap niet op.
    ''Natuurlijk. Ik adviseer je ook om wat kleren van mijn broer te pakken en te gaan douchen. Je ziet er niet uit.'' Subtiel Jace, erg subtiel. Ik wist wel dat ik er niet uitzag maar ik dacht dat het wel zou meevallen, blijkbaar niet. ''Gaat het?'' Vroeg ze vervolgens en ze kantelde haar hoofd iets en ik haalde mijn schouders op. ''Behalve dat ik vreselijke koppijn heb en het voelt alsof mijn kaak bij elke beweging die ik maak verbrijzelt gaat het wel.'' Ze zuchtte diep en schudde haar hoofd, ''je gaat zo snel mogelijk naar huis, oké?'' Jacelyn hief zichzelf op; ''Sta op, of ik moet ik je weer kussen?'' Grijnsde ze en stak vervolgens haar hand naar mij uit die ik dankbaar aanpakte en mezelf net als haar pijnlijk omhoog hees. Toen ik voor haar stond kon ik het niet laten en drukte mijn lippen op die van haar en negeerde de stekende pijn in mijn kaak.
          We hadden eerder grapjes gemaakt over car sex maar nu we hier zo stonden had ik niet het gevoel dat het bij een grapje zou blijven. ''Zullen we naar jou auto gaan?'' Vroeg ik haar zachtjes nadat ik haar gepassioneerd had gezoend, mijn blik had ik verstrengeld in haar donkere ogen en ze had er mee akkoord gegaan waardoor we nu op elkaar lagen – op de achterbank. Ik had haar shirt uitgetrokken en liet mijn lippen over haar lichaam gaan waarbij ik opgegeild werd door haar zachte kreunen. ''Zijn we geen perfect koppel?'' Vroeg ik haar voordat ik mijn lippen weer op die van haar drukte.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • "The reason why a crush is called a crush is because that is what happens to you after you fall."


          'Ky?' hoor ik achter me. Ik kreun pijnlijk als er opnieuw een golf braaksel uit mijn mond komt. 'Ik ben er. Gaat het?'
          'J-Ja, prima,' stotter ik. Ik veeg mijn wangen droog en sluit mijn ogen even in een poging mezelf te kalmeren.
          'Hi,' hoor ik even later te stem van Zach. Ik laat me op de grond zakken met mijn rug tegen de muur en neem het water en de velletjes keukenrol papier met trillende handen aan.
          'Hier drink en maak jezelf maar even... schoon,' zegt Zach. Ik neem een slokje van het water en veeg mijn mond schoon.
          'Dank je,' mompel ik schor. Ik laat mijn hoofd tegen de muur aan vallen en staar naar het plafond terwijl ik hoop dat er niet nog een vlaag van misselijkheid achteraan komt. Nou, dit gaat al goed. Ik ben nog niet eens een uur hier binnen en ik ben ondertussen al stom dronken, verkracht en misselijk. Geweldig. Ik ga vaker naar feestjes. Not.
          'Sorry, voor dit,' mompel ik tegen zowel Myah als Zach, 'ik denk dat ik zo maar moet gaan slapen of zo, dan ben ik niemand meer tot last.' Ik stoot een spottend lachje uit en zucht diep. Ik haat mezelf.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 19:35 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.