• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jackson Donovan Hale

    Jock - Outfit




    Om nou te zeggen dat ik blij was om in San Francisco te zijn.. Nee. Het liefst zat ik nu gewoon met mijn vrienden in het vertrouwde DC, maar mijn zogenaamde ''ouders'' hadden weer eens andere plannen. Ik ben oud genoeg voor een eigen plek, maar nee. Ik moet perse mee, een nieuwe plek zou goed voor me zijn na 18 jaar. Oké, er zaten wel wat goede dingen hier en daar... Ik kan weer een school op stelten zetten zonder me er echt schuldig over te voelen en dan hadden we nog Jessica Crawford.. Leuke situatie toen twee jaar geleden. Dik winnen van het andere team en nog wat fun in de kleedkamers. Zoiets vergeet je niet snel en nu het weer als van ouds voelt, vind ik het allemaal zo erg niet meer. Zeker niet nu ik al snel heel wat dingen heb geregeld met haar. Ze is nog steeds leuk, dat kan ik zeker niet ontkennen.. Ik parkeer de auto voor haar huis en kijk even grijnzend naar de deur.
    There we go... It's been two years. Maar oké, als het op de app al zo makkelijk is.. Ik kijk nog een keer snel in de spiegel en grijns dan. Good enough. Snel stap ik uit en loop naar haar deur, op app laat ik ondertussen fijn weten dat ik er al ben. De deur gaat al snel open en ik laat mijn blik even over haar glijden. Toch kan ik het niet laten even te fluiten en ik knipoog even plagend. Het duurt niet lang voor ze me om de nek vliegt en glimlachend sla ik mijn armen om haar middel. "Jackson!". Ik grijns even en druk een kus op haar hoofd. ''Hello gorgeous..'' zeg ik. Ik trek me wat terug en glimlach naar haar. ''Oh god.. I missed you..'' mompel ik en ik grijns vervolgens even. ''Almost ready?''


    Zo gezegd zo gedaan, het duurde niet lang voor we in mijn auto zaten. Nou ja.. Ik, Jessica en Ira ofzo op de achterbank. Ergens wel jammer, bijpraten werd een stuk moeilijker zonder het awkward te maken. Wat wel lang duurde, was de rit naar het feest. Maar uiteindelijk parkeerde ik daar ook de auto. Er werd nog even gepraat in de groepschat, maar voor het grootste deel volgde ik het toch weer niet. ''Nou ja.. Let's go..'' zeg ik dan uiteindelijk. Die Ira dude was al uitgestapt, blijkbaar. Ik glimlachte even toen ze me een snelle kus gaf en stapte toen net als haar uit. ''This better be good.. Ik heb het eerste feest al gemist, hoorde ik..'' zei ik plagend en ik volgde haar maar snel toen ze mijn hand pakte. ''Ik ken niemand.. Ben ik nu zielig..?'' zeg ik en ik kijk haar even met een pruillipje aan voor er weer een grijns op mijn lippen verschijnt. ''Ik ken twee mensen... Laat maar..'' zeg ik snel en ik lach even.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 23:57 ]


    El Diablo.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    Outfit

          Nog voordat ik hem om de nek vlieg zie ik hoe zijn blik over mij heen gaat en ik kan het niet laten even weg te kijken gezien ik nu simpel gezegd in mijn bh en slip voor zijn neus sta – wat een goede hereniging, vind je ook niet? Echter lijkt hij het niet erg te vinden gezien hij begint te grijnzen, naar me knipoogt en even tussen zijn tanden door fluit waardoor ik even giechel en mijn hoofd schud.
    Direct nadat ik hem om de nek ben gevlogen – slaat hij zijn sterke armen om mijn middel heen en ik glimlach even.
          ''Hello gorgeous.." zegt hij dan na grijnzend een kus op mijn hoofd te drukken en ik giechel even. Hij trekt zijn hoofd wat terug voordat hij naar me glimlacht en ik glimlach natuurlijk terug.
          ''Oh god.. I missed you..'' ik moet even blozen bij deze woorden en lach wat achter mijn hand terwijl ik hem vanonder mijn wimpers aankijk.
          "Ik jou ook." zuchtend breng ik mijn gezicht wat dichter bij die van hem en geef hem een kus op zijn lippen. Onze onschuldige kus veranderd al snel in een iets minder onschuldige versie ervan en blozend trek ik me weer terug na een paar minuten voordat ik naar hem glimlach.
          ''Almost ready?'' ik tuit even mijn lippen en knik dan.
          "Nog even wat hierover aantrekken," knipoog ik naar hem en laat de deur openstaan terwijl ik gauw naar boven loop om me helemaal klaar te maken.

    De rit naar het feestje duurt lang maar eenmaal we daar zijn blijven we nog even zitten – hoewel Ira al wel uitstapt. Het was wel een beetje ongemakkelijk dat er nog een derde persoon bij ons aanwezig was gezien we niet konden bijpraten zonder beschamende anekdotes en herinneringen te vertellen – en om die nou allemaal met Ira te delen... In de griepschat praten we nog even met de rest – kennelijk denkt nu iedereen dat we seks hebben in de auto en ik trek even mijn wenkbrauw naar Jackson op voordat ik mijn hoofd schud, wat een pervers. Okay ja misschien zouden we seks in een auto gehad hebben – maar gezien iedereen dat nu verwacht kunnen we maar beter op het feest verschijnen.
          ''Nou ja.. Let's go..'' hoor ik dan en knik instemmend waarna ik nog even naar hem toebuig om hem een snelle kus te geven. Daarna stap ik glimlachend uit en hij volgt mijn voorbeeld waarna ik even om mij heen kijk – leuke buurt.
          ''This better be good.. Ik heb het eerste feest al gemist, hoorde ik..'' ik lach even en kijk naar hem op terwijl ik zijn hand vastpak.
          "Geloof me maar als ik zeg dat het echt het slechtste feest ooit was met veel te veel drama." ik zucht even en probeer de herinneringen aan zaterdag buiten te sluiten. Samen lopen we hand in hand richting de lift waarna we omhoog gaan richting de verdieping die Kat had aangegeven.
          ''Ik ken niemand.. Ben ik nu zielig..?'' hij trekt een pruillipje waardoor ik hem met medelijden aankijk.
          "Niemand kennen? Volgens mij ken je heus wel iemand," zeg ik met een knipoog en kijk hem met een engelengezicht aan terwijl de liftdeuren openschuiven en ik op de bel druk van Kat's appartement.
          ''Ik ken twee mensen... Laat maar..'' zegt hij snel waarna hij lacht en ik lach vrolijk met hem mee. Echter kijk ik op wanneer de deur opengaat en ik glimlach even wanneer ik Kat zie staan en geef haar een knuffel.
          "Hey! Welkom terug op Drama High," lach ik en laat haar dan weer los voordat ik even naar Jackson kijk. "Kat dit is Jackson, Jackson dit is Kat." ik gebaar wat en loop dan - nog steeds - hand in hand met Jackson naar binnen waar al wat andere feestgangers zijn, Ira, Syden, die ene jongen van Manchester - Zach, Kyros en tot slot Benjamin - waar Ky bij op schoot zit maar goed dat negeer ik maar heel even.
          "Eh hi," ik steek even mijn vrije hand op en kijk iedereen aan. Vervolgens glimlach ik even naar Jackson en begin dan weer te gebaren. "Eh dit is dus Jackson en Jackson, dit zijn Syden, eh Zach toch? Nou Ira heb je al ontmoet dat is Kyros en Benjamin." bij de laatste blijf ik even hangen en kijk blozend naar de grond daarna kijk ik weer op wanneer ik even rondkijk. "Dus... Hoe gaat het met iedereen?" probeer ik om het ijs te breken en kijk iedereen weer even aan gezien ze er allemaal bijzitten als een stel zoutzakken.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 0:20 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Syden Ara Emerson

    Weirdo - 17 - happier than before



    Nu Syden op Kat's feestje aangekomen was, ze Kat ook even snel even omhelsde, waarna Kat weer terugging naar de andere gasten die er al waren, wist Syd niet zo goed wat ze nu moest doen.
    Er was weer een shitload aan drama in de groepschat en Syden zuchtte even diep. Ze staarde naar de overige mensen en staarde naar haar scherm. Aiden en Owen hadden gezoend, Gabe en Luke hadden ruzie? Wait what?
    Syden zuchtte weer en begon ontschuldig in het rond te vragen, al snel kwam ze erachter dat het te maken had met Luke's verleden die niet zo happy was. Arme Gabe die van niks wist en nu dacht dat hun vriendschap verpest had en arme Luke die zich nu vreselijk voelde.
    Vooral ook doordat het met Hale heel stroef liep op dit moment. Niet veel later stuurde Luke haar een berichtje met de vraag of Syd er al was.

    >> Syden are you already there?
    << At Kats party? Yes.
    >> Do you feel like coming outside.. ?
    << For you always Lukey.
    >> Thanks.


    Syden glimlachte even kort en liep toen het appartement uit om naar Luke te gaan. Ze wist niet waar precies hij was, maar ze zou gewoon lopen.
    Ze liep naar buiten en daar zag ze Luke staan. Een Sad Luke.. Syden rende naar hem toe en sloeg haar armen om hem heen.
    "Als je maar niet denkt dat ik het ooit nog een toelaat dat jij jezelf trash noemt!" zei Syden tegen hem en ze bleef hem omhelsen. Ze hield van Luke met heel haar hart, maar op een andere manier als dat ze van Gabe hield. Ze hield van hem als een broer. It was her brother from another mother.


    That is a perfect copy of reality.




    Benjamin George O'Donnel




    Erg lang waren we nog niet binnen of er kwam een onbekende jongen op ons afgelopen, hij was enorm lang en had witgekleurde haren en felblauwe ogen. Ik herkende hem als de nieuwe britste jongen die daarnet ook nog een praatje had proberen te slaan met me op de Chat maar het ging over een nogal gevoelig onderwerp voor me. "Hey hoi! Kyros is het toch? En Benjamin?" Vroeg hij en keek ons beiden even aan, al zag ik dat er een verschil was in zijn blik eens hij naar Kyros keek. "Gaat alles goed? Het lijkt wel alsof er zo net iemand is doodgegaan?" vroeg hij me plots en ik keek hem even fronsend aan waarna ik hem probeerde af te wimpelen. "Nee gaat wel, wat hoofdpijn." mompelde ik liegend, niet dat iemand zou merken dat ik loog en het boeide me ook niet als ze het wel door zouden hebben. Het waren hun zaken niet. Kyros drukte nog een zoen op mijn lippen waardoor ik automatisch wat vrolijker werd en hem genietend terugzoende. Ik had Kyros nu en zou Jess -hopelijk- vergeten voordat ik nog meer stommiteiten beging. Met Ky ging ik aan een tafel zitten en nam ik vriendelijk een drankje aan, echter dit maal geen alcohol voor mij dus hield ik het met een simpele Cola. Ky was echter wel met alcohol begonnen en kwam wat typsi ôp mijn schoot zitten, waardoor ik mijn armen om zijn middel sloeg en mijn lippen even in zijn hals plaatste.
    Net op dat moment kwam Jess met haar nieuwe vriend binnen en wende ik mijn blik van haar af terug naar Ky en merkte nog één van zijn lovebites op in zijn nek waar ik even plagend over streelde waarna ik rustig toe keek hoe Jess de jongen aan de mensen voorstelde. Hij had beter gebleven in Dc, dan has hij zich niet in de drama hoeven te mengen. Ik zette een neppe glimlach op en bleef koppig zitten met Kyros op mijn schoot. "Hi." begroette ik hem toen Jess me aan hem voorstelde. Jackson... Hij deed me erg denken aan die acteur en hij was dan ook nog eens knapper dan mij. Jep Jess had iemand aan de haak weten te slaan en ik moest dat maar accepteren, al protesteerde mijn hart hevig met deze gedachten.




    Owen Damien Devine



    Terwijl ik wat buiten zat te wachten op een bankje was ik wat aan het sms'en met Aiden. Hij zei dat hij eerst nog moest eten, wat volkomen normaal is en ik zou wel blijven wachten op hem. Zou ik altijd doen. Toen ik dan ook een deur hoorde toeslaan keek ik op en zag ik hem naar me toelopen waardoor ik opstond en glimlachje. Hij was een kop groter dan mij, waardoor ik me wel een ukkie voelde maar erg was het niet en ik had lichte blosjes op mijn wangen toen ik merkte dat hij ook wat bloosde wat ik enorm schattig vond. Tijdens onze berichten hadden we al een soort van toegegeven dat wel elkaar leuk vonden, maar nu hij hier zo voor me stond wist ik niet wat te zeggen en voelde ik mijn hart enkele toeren sneller kloppen. Hij was knap, leuk, bescheiden en gewoonweg geweldig.
    "H-H-Hey," stotterde hij en omhelsde me even al kon ik niet meteen zeggen of het puur vriendschappelijk was of er toch wat meer achter schuilt. Ik besloot er mijn hoofd niet over te pijnigen, zoals ik daarnet met de berichten van Dany had gedaan - ze had me echt pijn gedaan met haar woorden die niet waar waren- en liet mijn hoofd even rusten op zijn schouder, waardoor ik toch lichtelijk op mijn toppen moest staan. Het voelde allemaal zo vertrouwd aan, zijn aanraking brandde lichtjes en zijn ademhaling die ik voelde gezien we tegen elkaar gedrukt stonden lieten me rustig worden. Hij was net een zachte marshmellow die ik aan het knuffelen was. "Dit voel zo goed." mompelde ik zacht. "Ik zou hier zo wel voor eeuwig kunnen staan.' vervolgde ik. Hij was mijn super Aiden, mijn turtle en ik hopelijk zijn pinguïn.
    Nadat we hier zo even stonden op straat moest ik hem toch met wat tegenzin loslaten, want het feestje van Kat zou zo beginnen en ik wilde niet te veel missen hoewel ik toch liever hier met Aiden stond. Mijn armen die ik eerst om zijn lichaam gewikkeld had liet ik los en nam na wat moed bijeen te sprokkelen zijn warme hand vast waarna ik onze vingers samen vlocht. "We zouden beter vertrekken naar het feestje." zei ik met een lichte glimlach en rode wangen en drukte dan een snelle kus op zijn wang. Mijn lippen tintelden en even bedacht ik me dat ik nog nooit een eerste kus had gehad of überhaupt een vriendinnetje of vriendje.
    Aiden vind het niet erg integendeel zelf hij drukte ook een kus op mijn wang waardoor een lichte grinnik mijn lippen verliet en mijn hart even een slag miste.
    Dus kon ik het niet laten om mijn lippen op die van hem te drukken en terwijl ik dat deed mijn armen om zijn nek sloeg. Het gevoel dat door mijn lichaam kriebelde was geweldig dit was geweldig en hij was geweldig

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 19:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade
    Outfit


          Gefrustreerd steek ik nog een sigaret op terwijl ik ergens door een verlaten straat loop. Snel neem ik een enorme hijs en laat de nicotine zijn werking doen terwijl ik op mijn mobiel kijk. Mijn vinger zweeft boven het scherm voordat ik op het "block" icoontje druk bij Hale. Nog voor een tel twijfel ik voordat ik er gewoon op druk en zo Hale even buitensluit. Waarom ik dit doe gezien we het een paar minuten nog 'heel gezellig hadden, zo tegen een muur aangeplakt'? Kort samengevat had ze me 'drugs-related' genoemd wat voor mij nou net die ene knop opzet die me laaiend kan maken, en exact dat ene wat ze me had gestuurd. Die zwarte letters in dat stomme witte vakje waren als een soort schot van een mitrailleur in mijn rug, of een mesteek of... – laat maar, iets pijnlijks in ieder geval. Zodoende ben ik boos geworden op haar en hebben we nu ruzie – dat wat er tussen ons speelde, wat dat ook was, is wat mij betreft ook wel over.
          Waarom dat onderwerp mij zo pijn doet? Mijn verleden was alles behalve rozengeur en maneschijn, mijn vader was een enorme alcoholist en mijn moeder was een egoïstische bitch. Rond mijn vijfde liep het alcohol – en toen ook drugsgebruik – van mijn vader uit de hand en begon hij agressief gedrag te vertonen, eerst tegenover mijn moeder. Deze is toen weggelopen op mijn zesde en heeft me bij hem achtergelaten. Mijn vader leek de goede kant op te gaan, echter rond mijn achtste ging het weer mis en begon hij mij ook te mishandelen in zijn buien – hij stierf aan een overdosis XTC in combinatie met drank, niet dat ik één traan heb gelaten om zijn dood. Kennelijk heeft mijn moeder zelfmoord gepleegd kort na de dood van mijn vader wegens een depressie van de 'traumatische ervaringen' – zoals ik al zei: egoïstische trut. Ik werd uit huis geplaatst in een pleeggezin en mijn vader ging in rehab om af te kicken. Op mijn twaalfde kwam ik weer thuis wonen bij mijn afgekickte vader, echter ging het gelijk mis en die keer werd ik weer uit huis geplaatst – voor goed. Ik kreeg onderdak van een verre oom die alles voor mij financierde maar zelf amper thuis was. Mijn verleden ging me achtervolgen en ik kreeg te maken met wat drugsdealers de mijn vader nog kende en nog geld eiste, zodoende zit ik vast in dit vervloekte wereldje. Of ik er trots op ben? Nee. Heb ik weinig keus? Absoluut.
          Zo in gedachten zijnde, kom ik aan bij Kat's huis en inmiddels heb ik mijn sigaret al helemaal opgerookt en voel ik me wat minder gestrest, hoewel ik wel ruzie heb lopen zoeken met Nathan en ik hem het liefst naar de maan sla op dit moment – het liefst nog wat verder als het even kan.

    << Syden are you already there?
    >> At Kats party? Yes.
    << Do you feel like coming outside.. ?
    >> For you always Lukey.
    << Thanks.


    Ik glimlach zwakjes naar mijn telefoon en zie dan Syden's gestalte naar buiten komen. Dankbaar voel ik haar slanke armen om mijn lichaam en ik knuffel haar stevig terug terwijl ik mijn kin op haar schouder laat rusten.
          "Als je maar niet denkt dat ik het ooit nog een toelaat dat jij jezelf trash noemt!" hoor ik haar zeggen tegen mijn borst aan waardoor ik even zucht en mijn hoofd schud. Iedereen weet dat het nou eenmaal zo is – geen ontkenning mogelijk. Dit vertel ik haar dan ook terwijl ik haar nog wat steviger knuffel. Ik hield zielsveel van dit meisje, wetende dat wanneer de hele wereld zich tegen haar zou keren, ik er voor haar zou zijn om haar te beschermen – dit zou ze namelijk ook voor mij doen. Syden is nou eenmaal mijn sister from another mister.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 18:46 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal



    "I, ehm..." begint ze en ik frons kort tot ze verder gaat. "Yeah, why the hell not." vervolgt ze en ik kan de grijns die op mijn lippen verschijnt niet tegenhouden. Ik draai me om om mijn jas te pakken, "Ehm, would you..." hoor ik opeens achter me en ik wacht even af. "Okay, don't ehm, take this the wrong way, maar... Zou je vannacht willen blijven slapen?" hoor ik haar vragen. Ik glimlach licht en draai me weer om, ze kijkt me aan en haalt dan voorzichtig haar schouders op. Ik wil net antwoorden als ze al verder gaat. "It's just that, na vandaag... wil ik liever niet alleen zijn en ik heb Charlie en Myah al genoeg lastig gevallen en nouja jij bent kind of mijn beste vriend en eh, ja.". Net zoals haar lach ik even. "God ik klink stom. Anyways, ik zou het gewoon fijn vinden, omdat ik bang ben dat het misschien fout gaat vannacht." eindigt ze, wat me tijd geeft om te antwoorden.
    ''Ja.. Tuurlijk, geen probleem.'' zeg ik en ik glimlach naar haar, waarna ik het varsity jasje aandoe. ''Dan moeten we na het feest wel snel langs mijn huis, voor kleding enzo...'' mompel ik vervolgens en ik haal mijn schouders op. Ik bijt even op mijn lip en knik dan. ''Yes.. Uhm, laten we dan maar gaan? Als je klaar bent.'' zeg ik en ik vis wat snoep en drinken uit de tas. Het kon wel even duren om daar aan te komen. ''Ik bedoel maar, er zijn al veel mensen als ik de groep moet geloven..'' sluit ik af met een glimlach.


    El Diablo.

    Nathan Cole Parker


    De ongemakkelijkheid spatte ervan en zeker toen Jacelyn klappend opstond en ik mijn ogen kort over haar heen liet gaan. ''Je verdient een staande ovatie hiervoor,'' sprak ze lachend en ik kon wel door de grond zakken. Ik wou Myah niet volledig door de sleur halen, gewoon een beetje. ''Ik bedoel, ik wist niet dat je zo laag was gezonken en je bent ook nog nuchter. Wauw.'' Ik pakte Jacelyn haar arm en schudde mijn hoofd om mij daarna in een trainingsbroek te hijsen en een simpel wit shirt. ''Ik zei toch dat je beter verdiende.'' Ik beet voorzichtig op mijn lip, ''ik. Ik ... Jij ... Hi,'' stamelde ze en ik zag dat ze richting Jace keek. ''Kunnen we dit even onder vier ogen doen?'' Vroeg ze half smekend en ik keek naar Jace voor een soort van bevestiging. ''En ja Jace, ja je hebt gelijk.'' Ik zuchtte diep en pakte nu Jace haar hand, ''we praten later ja?'' Sprak ik en merkte dat ik aardig opgefokt werd van het geval wat voor mij stond. Waarom zou ze in godsnaam ooit Jackson boven mij kiezen? ''Jou auto?'' Vroeg ik aan Jace en pakte vervolgens haar tas en de sleutels met het enorme sleutelbos eraan.
          Eenmaal bij de auto kon ik het niet laten om te grijnzen, het was een levensgroot ding en ook nog eens prachtig matzwart. Het sleutel draaide ik om in het contact en wachtte tot Jace was ingestapt. Ik had enkele ruzies gekregen op app en kon niet wachten om het ene drankje na het andere naar binnen te gooien. Misschien was dat de reden dat ik ook iets harder reed dan was toegestaan, na een kwartiertje kwamen we aan bij het appartement en ik belde alsnog aan ondanks ik niet was uitgenodigd. Hopend dat ze zelf ook dronken genoeg was om mij naar binnen te laten. Daarnaast wou ik niet met Kyros praten voordat ik een beetje aangeschoten was.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jackson Donovan Hale

    Jock - Outfit








    Ik grijnsde even naar Jessica en voor ik het wist vloog de deur open. Ik kijk kort toe hoe Jessica haar een knuffel geeft en ik wacht maar stilletjes af. "Hey! Welkom terug op Drama High," lacht ze ondertussen en ik kan het niet laten om even lachend mijn hoofd te schudden. Daar had ze gelijk. Ik was hier pas één dag en er was nu al meer drama dan er ooit in DC was geweest in een maand. Ik weet niet of ik het vermakelijk moet vinden of dat ik me er aan dood moet ergeren. Oh well, het laatste komt wel later denk ik. Ik kijk weer naar Jessica als ik haar blik op me voel branden en ik glimlach. "Kat dit is Jackson, Jackson dit is Kat." stelt ze ons voor en ik steek kort mijn hand op. ''Heya.'' zeg ik en loop dan maar gauw Jessica achterna.
    Zoals verwacht waren er al een aantal mensen, wat ik ergens ook wel kon verwachten sinds de weg hiernaartoe vrij lang duurde. "Eh hi," ik keek weer naar Jessica en zowat automatisch verscheen er een glimlach op mijn lippen. "Eh dit is dus Jackson en Jackson, dit zijn Syden, eh Zach toch? Nou Ira heb je al ontmoet dat is Kyros en Benjamin." stelt ze iedereen voor en ik kijk even naar de groep. De laatste naam klinkt nu wel heel bekend en ik kijk naar de blonde jongen. "Hi." hoor ik hem zeggen en knik even naar hem. ''Hey..'' zeg ik maar en ik kijk maar weer naar Jessica. In DC waren dit soort situaties veel makkelijker, maar dat kan ook zijn omdat ik nooit de 'nieuwe' was. "Dus... Hoe gaat het met iedereen?" hoor ik Jessica ondertussen vragen en ik kijk haar aan.
    ''Ik ga even wat te drinken halen, alright?' zeg ik zacht, zodat alleen zij het goed kan horen. Langzaam laat ik haar hand los en met een glimlach plaats ik een snelle kus op haar wang. Vervolgens loop ik naar de keuken en open de koelkast. Ik pak het eerste wat ik zie, twee blikjes bacardi cola, waarna ik ook twee van de bekende rode bekers pak. Snel vul ik ze en loop weer terug. Ik sla een arm om Jessica's middel en glimlach naar haar, waarna ik de beker geef. ''There you go, princess..'' zeg ik en ik geef haar een snelle knipoog.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 21:54 ]


    El Diablo.

    Kyros Raith Ky • Muziekkant • 17 • The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall.


          Het wordt langzaam drukker en terwijl de mensen langzaam binnen komen verdwijnen er steeds meer biertjes aan mijn kant van de tafel. Ik weet dat ik niet geweldig tegen alcohol kan en dat het ook niet helpt dat ik nog moe ben van zaterdag en weinig gegeten heb, maar op het moment heb ik de alcohol hard nodig. Het gesprek dat er plaats vindt gaat half langs me heen maar als de alcohol begint te werken, voel ik meteen al wat meer thuis. Vrolijk kruip ik bij Benjamin op schoot en druk ik een kusje op zijn lippen. Ik weet dat hij Jess mist en het lastig is om haar nu met Jackson te zien, maar hij heeft mij nu, toch? Ben ik niet genoeg?
          Ik zucht zachtjes, maar wordt afgeleid als ik Benjamin's vingers in mijn nek voel. Ik grinnik verlegen, wetende dat er een behoorlijk aantal love bites in mijn nek zitten. Op dat moment laat Nathan via whatsapp weten dat hij er is. Ik spring op van Benji's schoot - een beetje wiebelig - en geef hem eenkus op zijn lippen.
          'Ik ben eventjes weg,' zeg ik. Vervolgens geef ik iedereen een knuffel en een kus op de wang - vraag me niet waarom, ik ben dronken - en ga ik nog snel even langs de keuken om wat voor Nathan the mixen. Met mijn drankje in een plastic beker - op Kat's request - loop ok de lift in en ga ik naar beneden. De angst van eerder is diep verborgendoor de alcohol en zodra ik hem zie, ren ik op hem af om hem een knuffel te geven - met de beker nog steeds in mijn handen.
          'Natie!'


    I just caught the wave in your eyes

    Nathan Cole Parker




    Kat wou niet dat ik naar binnen ging, gewoonweg perfect. Ik stond geleund tegen de muur aangezien de alcohol aardig begon in te werken, misschien had ik het autorijden toch aan Jace moeten overlaten aangezien de weg vreselijk duizelde maar ik bleef het ontkennen. Anders kwam er nooit meer een kans waar ik in haar auto mocht, ik had Kyros geappt en liet mijn ogen over de smsjes gaan. Hij nam nog een drankje voor mij mee wat mij eerlijk waar alleen maar gelukkig maakte.
          Toen de lift openging grijnsde ik licht toen Kyros op mij af kwam gerend met het drankje nog in zijn hand waardoor het vloeibare spul licht over mij heen kwam. Ik omhelsde hem terug en wenkte richting Jace dat ze met een gerust hart naar boven kon en zo nam ik Kyros half mee naar buiten. ''Luister Ky, ik wou eigenlijk gewoon praten over ons weet je. Al die dingen die ik zei,'' ik praatte overduidelijk met een dubbele tong en sloeg het drankje half naar achter wat een iets brandend gevoel achterliet. ''Ik meende het wel, alles.'' Het laatste beetje dronk ik op en liet hem onbezorgd vallen op de grond. Met mijn beide handen greep ik zijn polsen die ik stevig vasthield en beet op mijn onderlip voordat ik hem zachtjes tegen de buitenkant van het gebouw aanduwde. Mijn lippen dwong ik ruw op die van hem en voelde hoe Kyros tegenstribbelde waardoor ik mijn kracht alleen maar meer op zijn polsen uitoefende. ''Was dit niet wat we allebei wilde?'' Fluisterde ik zachtjes tegen zijn lippen aan en drukte mijn lichaam iets dichter tegen die van Kyros.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Katherine "Kat" Erin Cassidy
    "So hit me like a man and love me like a woman"
    Nineteen. Bad girl going on good girl. Pissed off.


    Langzaam vult mijn appartement zich met mensen. Als ik de deurbel hoor gaan, spring ik op: Kyros is er! Vrolijk trek ik de deur open en vlieg hem om de hals, waarna hij een plekje aan de eettafel aanneemt. Als we allemaal gegeten hebben merk ik dat de alcohol aan zijn kant nogal snel gaat. "Ky lieverd, doe eens rustig..." Zeg ik nog, maar dan word ik gebeld en moet ik even weg. Als ik terug kom, ligt Ky ondersteboven op mijn tafel. In het groepsgesprek heeft hij het over "upsidedownside world" en ik rol met mijn ogen. Ky is een lightweight. Ik probeer het een beetje af te remmen door een "drankje" voor hem te maken, een Sneeuwwitje, waardoor hij eerder nuchter zal worden dan echt verder dronken. Nathan begint te janken dat ik hem moet laten gaan, dat Kyros zelf kan bepalen wat hij doet. Wat heeft die jongen toch? Ik zucht en schudt mijn hoofd als de bel weer gaat. De buurman. Of hij mijn sleutel van de berging mag lenen. Ik zucht en kijk over mijn schouder naar de mensen in mijn appartement. "Kyros kan je iets voor me doen?" Roep ik dan naar Ky, en hij begint heftig te knikken. "Mijn gootsteen, daar zit heeeeel veel water in. En ik denk dat hij gaat ontploffen. Kan jij het water erin opdrinken?" Kyros kijkt me vastberaden aan en vertelt me dat hij dat wel kan. "Dankjewel lieverd, ik denk dat jij de enige bent aan wie ik die taak toe kan vertrouwen!" Vertel ik hem, en sla vervolgens de deur achter me dicht als ik met de buurman mee loop. Hij kijkt me vreemd aan, en ik schud mijn hoofd. "Dronken..." Mompel ik. Ik open de berging voor hem, wacht tot hij klaar is en sluit de deur af. "Fijne avond!" Wens ik hem als hij vervolgens naar buiten loopt, en hij lacht naar me. "Succes daarmee." Zegt hij met een knipoog, en loopt weg. Ik loop weer terug en ontdek, eenmaal binnen, dat Kyros ál mijn glazen en mokken heeft gevuld met water. Allemaal. En zelf maar een glas en een beetje heeft gedronken. Ik schud mijn hoofd, lachend, en begin met de kopjes leeg te gooien in de gootsteen. In de groep zie ik dat Kyros cocktails aan het maken is. En hij heeft ze allemaal geproefd. Ge-wel-dig. Na een tijdje komt Kyros me een knuffel geven en zoent hij me op mijn wang, met de mededeling dat hij naar Nathan toe gaat. Ik overtuig hem om de lift te nemen ("Maar Ky, de lift is magisch!") en schudt mijn hoofd. Hij is nog niet heel lang weg, als ik on de groep kijk.
    << hELP - Kyros

    Als een speer ren ik naar het raam, om te zien wat er aan de hand is. Als ik Nathan en Kyros zie, begin ik mijn uitgebreide kennis van scheldwoorden een voor een eruit te gooien, terwijl ik het appartement uit ren. Verwoed begin ik op het knopje voor de lift te rammen, maar als ik zie dat die helemaal boven is, geef ik het op en sprint de trap af. Eenmaal daar ren ik door de gang die me naar de parkeerplaats brengt, waar ik Nathan met zijn handen onder Kyros' shirt vindt, alsof hij het uit probeert te trekken, en Kyros die tegen probeert te stribbelen, ondanks dat hij te dronken is om enig effect te hebben. "YOU FUCKING ASSHOLE." Roep ik over de parkeerplaats, en ik zie verschillende lichten aangaan in het gebouw, mensen die willen weten wat er aan de hand is, maar het kan me niets schelen. Verwoed trek ik Nathan van Kyros af. "I fucking TOLD you.." Grom ik, "Als je mijn feestje verziekt, kom ik je halen." Het kan me niet schelen wie het ziet, ik heb niet voor niets m'n hele jeugd aan vechtsporten gedaan, en Nathan komt aan mijn vrienden. He's going down. Aangedreven door mijn woede ram ik mijn vuist tegen zijn kaak aan, voordat mijn knie in zijn ballen beland. "Don't you dare touch my friends again." Ik sta hevig adem te halen, en ik probeer mezelf te kalmeren maar ik ben zo boos, ik zou hem wel...
    Ik doe het niet. Ik laat het hierbij. Benjamin is achter me aan komen rennen en ik laat Nathan aan hem over terwijl ik naar Kyros toe ren. "Ky, wat is er aan de hand?" Vraag ik terwijl ik hem verbaasd aankijk. Dit had ik niet verwacht.


    Spinning around, I'm weightless.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    Outfit

          Benjamin kijkt even op wanneer ik Jack aan hem voorstel en ik bijt even ongemakkelijk op mijn wang.
          "Hi," begroet hij Jackson.
          "Hey.." begroet Jack hem terug, die heeft al door dat dit dus mijn... Nou ja.. Ex vriendje is... We kijken elkaar even aan en ik glimlach liefjes naar hem waarna ik voel hoe hij mijn hand langzaam loslaat.
          ''Ik ga even wat te drinken halen, alright?" hoor ik hem zachtjes zeggen en ik knik even waarna hij een kus op mijn lippen drukt. Ik giechel even zachtjes waarna ik kuch en daar wat sta – hoezo gênant? Gelukkig komt Jackson snel terug en kijk ik hem dankbaar aan terwijl ik één van de rode bekers van hem overneem. Hij slaat zijn arm om mijn middel en ik sla losjes mijn arm om zijn schouder – gelukkig heb ik hakken aan en kom ik bij zijn nek, want wat is hij debiel lang zeg – terwijl ik een slok neem van mijn drankje.
          ''There you go, princess..'' ik lach even en neem een slokje voordat ik een snelle kus op zijn lippen druk.

    Opeens gebeurt er opeens ontzettend veel tegelijk, ik word bedreigd door een één of ander persoon die "Eveline" heet en ze bedreigt mijn zusje ook nog. Ondanks dat ze me best wel bang maakt, houd ik me zo groot mogelijk en weet haar zelfs te blocken. Echter krijg ik al snel weer een bericht van een anonieme zender, met dezelfde dreigende inhoud als de andere berichtje, hoe doet ze dat?!
    Daarbij heeft Nathan – Kyros gezoend. Ho wacht wat? Geschrokken laat ik mijn arm van Jackson's schouder glijden en kijk ik uit het raam, ja inderdaad, daar staat Nathan, Kyros te zoenen. Ik verslik me in mijn drinken en hoestend kijk ik de rest aan, holy shit. Als het ware bevroren zie ik hoe Kat, Benji en Zach naar buiten rennen en ik kijk even naar Jackson die daar een beetje erbij staat – ja die weet nog niet hoe alles hier in elkaar steekt, maar Nathan die Kyros zoent? Die is dood nog voor dat de klok twaalf uur heeft geslagen.
          "Shit..." fluister ik ademloos voordat ik nog even naar Jackson kijk en daarna de rest achterna ga.
    Niet goed wetend wat te doen kijk ik naar wat er voor me afspeelt, eerst geeft Kat – Nathan ervan langs en soms trek ik een pijnlijk gezicht – wat een déjà-vu moment heb ik nu. Dan komt Benjamin eraan lopen en ik zie het al aankomen, mijn ogen knijp ik een stukje dicht terwijl ik toekijk. De blonde jongen geeft Nathan ervan langs en mijn kaak ligt nog net niet op mijn schoenen – nooit geweten dat Benjamin dat kon. Zach is degene die ze uiteindelijk uit elkaar weet te drijven – hij steekt met zijn hoofd nogal wat boven hun uit dus erg moeilijk is het voor hem ook niet. Benjamin verkoopt Nathan nog één laatste mep – deze ligt nu roerloos op de grond – voordat hij spontaan begint te huilen en geschrokken sla ik een hand voor mijn mond. Gauw kniel ik neer bij Nathan en voel even aan zijn pols, een opgeluchte zucht verlaat mijn lippen als ik zijn hartslag nog voel. Daarna kijk ik op naar Benjamin en zie hoe er tranen over zijn wangen rollen – jup daar gaat mijn hart weer. Een huilende Benji heeft me altijd al pijn gedaan en zal me altijd pijn doen waarschijnlijk. Gauw sta ik op en haast ik me naar hem toe waarna ik voor hem stil kom te staan. Even kijk ik hem twijfelend aan voordat ik nog zonder verdere debatten in mijn hoofd te voeren, mijn armen voorzichtig en twijfelachtig om zijn lichaam sla. Zachtjes wrijf ik over zijn rug heen en probeer met gefluister hem te kalmeren gezien hij wat staat te trillen.
          "Sh.. Rustig maar... Het komt goed..." fluister ik in zijn oor en kijk even sluit even mijn ogen terwijl ik door blijf gaan met hem over zijn rug wrijven en hem te kalmeren. Gek hoe dit nog zo vertrouwd kan voelen – maar tegelijkertijd ook weer niet, ik bedoel, bijna drie jaar een relatie is behoorlijk wat, hoe moeilijk het soms ook was.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 0:36 ]


    I just caught the wave in your eyes

    [Sorry ff onzin berichtje maar: Jess heeft zich op magische wijze omgekleed en heeft een andere outfit. Just so you know ^^.]


    I just caught the wave in your eyes

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall.



          Luister Ky, ik wou eigenlijk gewoon praten over ons weet je. Al die dingen die ik zei,' begint hij nadat hij me losgelaten heeft. Ik kijk toe naar hoe hij het drankje achterover slaat en kijk lichtelijk nerveus toe hoe Jace verdwijnt. 'Ik meende het wel, alles.' Ik staar naar het bekertje dat hij op de grond gooit.

          'Oh... ik....' Ik voel zijn handen plotseling om mijn polsen grijpen en kijk hem verward aan. Mijn rug komt tegen de muur aan en mijn hele lichaam verstijft als ik plotseling Nathan's lippen op de mijne voel. Voor een paar seconden reageer ik niet maar al snel probeer ik uit zij greep te komen.

          'Was dit niet wat we allebei wilde?' fluistert hij.

          'Nathan laat me los,' piep ik terwijl ik onder hem vandaan probeer re komen. Nathan is echter veel te sterk en het enige wat ik kan doen is mijn hoofd weg proberen te draaien. Ik weet mijn hand los te maken en stuur voordat Nathan me tegen kan houden een bericht in de groep. Meer dan "help" komt er niet uit want mijn mobiel klettert op de grond als ik Nathan's genadeloze handen probeer tegen te houden.

          'N-Nate niet doen,' snif ik terwijl ik verwoed uit zijn greep probeer te worstelen. 'NATHAN! Stop ik wil dit niet!' De tranen stromen ondertussen vrijuit over mijn wangen terwijl ik zijn handen weg probeer te duwen die nu onder mijn shirt verdwijnen.

          'YOU FUCKING ASSHOLE!' Hoor ik een bekende stem en een opgelucht gevoel gaat door me heen. Kat. Ze trekt Nathan van me af en ik sla meteen beschermend mijn armen om mezelf heen terwijl mijn schouders hevig heen en weer schudden. Ik zie Benji, Zach en Jess ook verschijnen en probeer mezelf bij elkaar te rapen voordat iemand me zo kan zien.

          'I fucking TOLD you... Als je mijn feestje verziekt, kom ik je halen.' Kat jaagt een vuist tegen Nathan's kaak aan en ik staar geschokt toe. 'Don't you dare touch my friends again.'

          Vervolgens gaat Benjamin op Nathan af, ik wil hem tegenhouden maar ik heb de kracht er niet voor. Wat als Nathan Benjamin pijn doet?

          'Ky, wat is er aan de hand?'

          'Ik...h-hij wilde p-praten en t-toen ineens pakte hij me vast e-en,' onbeheerste snikken rollen over mijn lippen en ik probeer de tranen ruw weg te vegen, maar ze blijven maar komen. 'Het s-spijt me,' snik overstuur. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen en probeer mezelf onder controle te houden.

          'Fuck.'



    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 16:57 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Juliet Marie Maverick
    » Alternative - 12th Grade - Happy. «



    Terwijl ik voor de laatste keer in de spiegel keek, stapte ik in mijn hakken die mij binnen een paar seconde, tien centimeter groter maakte. ik graai mijn pakje sigaretten van tafel en loop naar de hal. Daar trek ik een sportjack van de kapstok en doe daar mijn aansteker en sigaretten in. Dan ga ik naar buiten en draai de deur achter mij op slot. Kat's huis was niet zo ver van het mijne dus kon ik makkelijk lopen. Onder het lopen steek ik een sigaret op en strijk mijn haar uit m'n gezicht. Eenmaal mijn sigaret tussen mijn lippen, keek ik de straat door voordat ik de weg overstak. Ik haal mijn mobiel uit de zak van mijn vest en bekijk de groepsgesprekken. Er was zoveel drama maar ik besloot verstandig te zijn en mezelf er voorlopig maar even buiten te houden. Ik begon met mijn mobiel te spelen terwijl ik mijn gedachtes wegwuifde en weer rondkeek, zoeken naar een bekend gezicht. Als ik niemand zie, loop ik de trap op richting Kat's huis en druk de peuk uit op de grond bij haar voordeur. Hopelijk was het een beetje leuk want plezier kon ik nu wel gebruiken. Voordat ik op de bel druk, bekijk ik mezelf nog even in het raam. Mijn outfit was simpel, een zwarte jurk met bijpassende zwarte hakken. Ik druk op de bel en leun tegen de muur, wachtend tot er iemand zou opendoen.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'