• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    • Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Riley Samantha Knox



    Isaac leek even verbluft door mijn woorden maar zweeg dan. "Misschien" begon hij zacht en vragend keek ik hem aan, maar hij ontweek mijn blik. "Misschien kunnen we voorlopig goede andere ouders voor ons kind zoeken." zei hij heel voorzichtig en ik beet hard op mijn lip. Als ik het kind dan negen maanden met me mee zou dragen, zou ik toch liever diegene zijn die er zorg voor zou gaan dragen. Hoewel ik mijn jaar amper zou kunnen afwerken. Misschien kon ik mijn grootouders om hulp vragen, ze hielden enorm veel van me en zouden het vast geen probleem vinden... Toch...
    Het feit dat hij mijn blik telkens ontweek brak me toch wel lichtelijk. Was hij dan toch bang? Verward misschien? Ik weet het niet...
    "Als we er dan klaar voor zijn en klaar met school kunnen we hem of haar misschien verder zelf opvoeden." vervolgde hij en ik haalde mijn armen voorzichtig van hem af. "Ik weet het niet Isaac, wat als ze het kind niet willen teruggeven?" mompelde ik onzeker. "Riles, ik moet nu naar een shoot." zei Isaac en ik ging voorzichtig van zijn schoot af waarna ik zacht knikte. Het enige wat ik hoopte is dat hij niet zou weglopen. Hij stond op en liep naar de bestuurdersstoel waarna hij me eindelijk weer eens aankeek, iets wat hij het hele gesprek niet had gedaan.
    "Als je meewil..." stelde hij voor maar ik schudde mijn hoofd en sloeg beschermend mijn armen om me heen. "Nee is goed, ik begrijp het wel." mompel ik zachtjes. "Ik hou van je Isaac." zei ik nog voordat ik me omdraaide en rustig weg wandelde. Eens ik zijn auto niet meer zag verliet een snik mijn lippen en haalde ik mijn mobiel teboven.
    Er waren enkele oud schoolleerlingen bij en nieuwe leerlingen ook. Er werd zelfs een feestje gehouden. Ik kon wel iets gebruiken om mijn gedachten te verzetten dus waarom niet. Ik liep nog snel even school binnen en nam mijn rugtas waarna ik naar de fietstenstalling ging en naar huis reed om even te rusten. Daarna ging ik nog wel zien of ik naar het feestje zou gaan.









    Benjamin George O'Donnel



    Hoewel ik twijfel had gezien in Kyros blik liet hij het niet merken en we hadden een geweldige tijd. Echter zijn twijfel bleef me toch even achtervolgen.
    Twijfel, dat was één van de gevoelens dat ik ook had. Ik twijfelde of ik wel een goede keuze had gemaakt, want... Hij leek het niet te willen en toch... Forceerde ik hem? Was hij bang me te verliezen als hij het niet had gedaan? Vragend maar geen antwoorden.
    Ik glimlachte zwakjes naar de jongen die een groot stuk van mijn hart had gestolen en streelde even door zijn donkere warrige haren. Toch zat ik er mee in. Ik heb hem nu ontnomen van zijn v-card en die kan hij niet meer terug krijgen. Was hij er echt gelukkig mee? Ik wist het niet en wilde wel graag een antwoord zonder hem te kwetsen. Wat ik vast al gedaan had, meerdere malen en ik nu weer deed door te berichten met Jess.
    Hield ik nog van haar? Ja, ik hield enorm veel van haar en zij is diegene die het andere puzzelstukje van mijn hart heeft genomen, want zonder die voel ik me toch zinloos. Had ik het net aan haar toegegeven? Jep. en dat terwijl ik net het bed gedeeld had met Kyros.
    Ik ben een ramp, maar lijk geen uitknop te vinden...
    Zijn lippen deden me wakker schieten uit mijn gedachten en ik grinnik even als ik zijn adem voel kietelen in mijn nek.
    'Dus... wat nu?' zijn vraag verbrak de stilte die na veel gekreun de kamer vulde. 'zijn we nu... weer samen?' Zijn twijfelende blik deed me op mijn lip bijten en ik knikte liefjes waarna ik een kus op zijn lippen drukte. "Als jij dat wil? Dan wil ik niets liever dan weer met je samen te zijn." mompel ik met een lichte grijns op mijn lippen.
    Niet veel later vroeg hij me of we naar het feestje van Kat zouden gaan en ik knikte instemmend, waarna ik me nog vlug ging douchen voordat we zouden gaan.

    °°°

    Na zo'n goed uur waren we beiden opgefrist en kwamen we toe bij het appartementencomplex van Kat waar we vriendelijk verwelkomd waren. Erg goed kende ik haar niet, maar Kyros mocht haar wel deels omdat ze beiden een passie voor muziek deelden.
    Af en toe keek ik even op mijn mobiel, zodat ik niet veel zou missen en trok even bleek zodra ik zag dat Jess en Jackson aan het zoenen waren.
    Een jaloers, maar ook verdietig gevoel bekroop me, maar ik zette een nep glimlach op zodat Ky zich geen zorgen hoefde te maken. Had ik dan toch de verkeerde keuze gemaakt?






    Michael Cameron Sherman



    Zowel Charlie en Gabe keken verbaasd op en ik moest even grijnzen toen ik de brede grijns om Charles lippen zag. Even liet ze haar broer los, om hem dan vervolgens mee te sleuren naar me toe "Kom hier Mouse," ik knuffelde haar stevig en lachte even. "Missed you too." mompelde ze waarna ik opkeek en grijnsde naar mijn beste vriend. "Mag ik er nog bij?" Gabe sloeg zijn armen om onze schouders heen en ik voelde me weer goed om bij mijn 'familie' te zijn. "Dus vanwaar het geknuffel van net?" vroeg ik ze met een grijnsje nadat ik ze losgelaten had en stak even kort een peuk op , gezien ik mijn nicotine nodig had, echter werd deze gauw afgenomen door Nora die op de chat gezegd had dat ze Gabe zocht. Met een pruillipje nam ik mijn peuk toch weer terug uit haar handen en grijnsde ik even. "Oh ja, feestje bij Kat." knipoogde ik naar hen drie en bedacht me even dat ik haar moest helpen, maar zo snel wilde ik er ook weer niet vandoor. "Jullie moeten er naartoe komen." beval ik hen nog met een lachje en nam vervolgens nog een hijs van mijn peuk.





    Owen Damien Devine



    Met een schuldig gevoel, dat ik Hales match niet zou kunnen volgen stuurde ik haar toch een berichtje terwijl ik onderweg was. Bleek het dat ze zich ook schuldig voelde omdat ze helemaal niet aan het trainen was, maar wat rond hing met Lucas. Ik had het best vreemd gevonden, gezien ze ontkende hem leuk te vinden en ze hem -wel in een dronken bij te verstaan- gezoend had, maar ik liet het maar liggen. Als ze er niet over wilde praten dan accepteerde ik dat, daarbij had ik nog wat om haar op te fleuren. Deze ochtend had ik namelijk een toelatingsbrief gekregen dat ik geaccepteerd werd om naar Harvard te gaan in Bosten. Deze ochtend was ik dan ook naar haar huis geweest, maar ze was al op school eens ik er aan kwam. Haar oom en tante hadden namelijk ook een brief voor Hale afkomstig van Harvard en ik wilde haar ermee verassen deze avond, gezien we na het feestje die bij Kat plaatsvond een sleep over gingen houden. Net was ik dan ook weer bij haar huis geweest en had daar mijn spullen gedropt zodat ik die niet mee hoefde te nemen naar het feestje. Voor het gemak had ik mijn fiets daar ook achter gelaten en was ik nu te voet naar het appartement van Kat aan het wandelen, terwijl ik wat aan het chatten was.
    Mijn wangen stonden gloeiend rood en iedere keer als ik een berichtje ontving van hem maakte mijn hart een sprongetje.
    Aiden en zijn zusje en hun beste vriend waren weer terug van weggeweest en ik had hem wel gemist. In het algemeen kon ik wel goed met hem overweg gezien we enkele lessen samen hadden. Maar pas nu viel het me op hoe veel gevoelens ik wel niet voor hem had en ik voelde me er goed bij.
    Zowel Hale als de nieuwe Britste jongen Zach zeiden me dat hij me ook leuk vond, gezien hij flirtte en dat ik voor de jongen moest gaan, maar een onzeker gevoel ging toch wel door me heen. Ik was namelijk nog niet uit te kast gekomen en had geen zin om nog meer pesters op mijn dak te krijgen, maar langs de andere kant zou ik Nathan niet mijn geluk laten verpesten. Ik kon dit. Of nou ja hoopte dat dan toch. Na even besloot ik om terug te flirten en per toeval passeerde ik net aan hun huis... Zou ik aanbellen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ZACHARY 'ZACH' THOMAS SMITH
    Proud stereotype gay from Britain • 12th grade
    Outfit


          Ze neemt lachend de bloemen aan voordat ze me knuffelt en grijnzend knuffel ik haar terug.
          "Sweety, dat had je toch niet hoeven doen!" hoor ik haar zeggen waardoor ik even verwoed knik.
          "Natuurlijk wel! Ik ben hier immers te gast, bovendien is dit een housewarming toch? Welkom thuis darling!," glimlach ik terwijl ik een hoop gebaren maak. "Ook al ben ik trouwens ook net aangekomen maar goed, let's forget about that."
    Voordat ik het weet wordt mijn hand vast gepakt en krijg ik een hele tour door haar huis – die ik overigens bijzonder leuk vind ingericht.
          "Awh dit huis is echt heel schattig, enig ingericht," zeg ik glimlachend en klap even in mijn handen wanneer ze me loslaat. Daarna neem ik plaats op de bank en knik even op haar aanbod of ik wat wil drinken.
          "Een glas water graag, zonder bubbels," zeg ik en trek dan een even een verrukt gezicht. "Homemade food for the win!" ik kijk wat om mij heen en laat dan mijn blik vallen op een meisje die me nog niet eerder was opgevallen. Ik trek even mijn wenkbrauwen naar haar op voordat ik opsta en vriendelijk naar haar glimlach.
          "Hey ik ben Zach, volgens mij hebben we elkaar nog nooit ontmoet toch?" ik kantel mijn hoofd wat voordat ik mijn hand naar haar uitsteek en afwacht. Dan hoor ik opeens dat er meer mensen in de ruimte zijn en draai me dan nieuwsgierig om – om een wat bekender gezicht te zien en spontaan begin ik breed te glimlachen.
    "Hey hoi! Kyros is het toch?" ik kijk eerst de ene jongen aan en dan de ander, dat moet zijn – zo jammer – vriendje zijn. "En Benjamin?" ik kijk hem onderzoekend aan en zie dan dat hij nogal bezorgd naar zijn telefoon kijkt – ik bedoel die jongen wordt opeens lijkbleek en ik frons even.
          "Gaat alles goed? Het lijkt wel alsof er zo net iemand is doodgegaan?" flap ik eruit en kijk hem vragend aan.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 14:24 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kyros Raith Ky • Muziekkant • 17 • The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall.


          'Als jij dat wil? Dan wil ik niets liever dan weer met je samen te zijn.' Mijn mondhoeken krullen omhoog en ik druk mijn lippen op de zijne. Ik had niet verwacht dat deze dag ooit nog zou komen maar ik heb hem terug, mijn Benjamin.
          Ik heb hem misschien wel naar Jess zien sms'en dat hij haar mist maar daar trek ik me niks vandaan. Het is net gebeurd en Benjamin en Jess zijn ook nog vrienden... het is logisch dat hij haar mist.
          We maken ons klaar voor het feest van Kat - een oude vriendin van me die eindelijk terug is van haar tour en nog geen uur later zijn we onderweg. De brede glimlach is niet van mijn gezicht af te vegen en vrolijk bel ik aan. Kat opent de deur en ik zeg haar enthousiast gedag waarna ik langs haar de kamer binnen loop, mijn vingers verwikkeld in die van Benjamin. Ik glimlach naar Zach en schenk hem een verlegen glimlach waarna ik iedereen gedag zeg en met Benjamin plaats neem aan de gedekte tafel.
          Mijn aandacht wordt echter al snel afgeleid van Benjamin door de berichten die Nathan stuurt. Ik heb het al niet gemakkelijk gevonden om hem te peilen maar zijn gedrag wordt steeds verwarrender en lichtelijk beangstigend... Nerveus peuter ik aan mijn shirt terwijl ik probeer te glimlachen voor de rest. Nathan heeft me al een keer geslagen, ik ben niks tegenover hem en het voelt niet goed om hem straks te ontmoeten... alleen, maar ik ben bang dat hij mijn leven een hel maakt als ik het niet doe. Ik slik en bijt op mijn lip terwijl ik hoop op een betere afloop van deze avond dan zaterdag.


    That is a perfect copy of reality.

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    "Well, I think we have done enough questions, dus ik denk dat het tijd wordt om jouw ass te kicken in Call of Duty of Fifa?" zei ze en ze grinnikte even. Ik schudde grijnzend mijn hoofd. ''We'll see sweetheart.'' zei ik vervolgens en ik keek weer naar de camera. "So, babies, that's it for now. I hope you enjoyed this weird game and that you approve of my best friend." hoor ik haar zeggen en ik kan het niet laten om een snelle knipoog en een grijns aan de camera te geven. "Aaaaand I hope you all have a lovely day and that you don't forget to smile and I hope you know that you are all important to me and that I love you all." zegt ze tot slot en ze kijkt mij nog even aan. ''Yeah, what she said..'' glimlach ik, voor ze de camera stop zet.
    Ik pak mijn telefoon weer en grijns even als ik het groepsgesprek lees. Party eh? "Dussss, welke eerst, CoD of Fifa? Of heb je al honger?" hoor ik Cara vragen en ik kijk haar aan. ''Check het gesprek, er is een feest aan de gang. We don't wanna miss that, do we?'' zei ik en ik stond met een brede grijns op. ''So, you wanna go?'' zei ik en ik keek haar aan..


    El Diablo.

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit
    [/face]



    "Check het gesprek, er is een feest aan de gang. We don't wanna miss that, do we?" Ik bijt op mijn lip. Feest betekent alcohol, en alcohol zal op dit moment betekenen dat ik weer overemotioneel wordt. Maar aan de andere kant is het misschien wel goed om alles even te vergeten. Daarnaast wil ik Chris niet in de weg zitten, en wil ik niet dat hij tegen zijn wil bij mij moet blijven. Ik twijfel, maar Chris is al gaan staan. "So, you wanna go?" Zegt hij, en ik kijk op naar hem. "I, ehm..." What the hell, waarom zou ik niet naar het feestje gaan? Omdat ik dan alleen ben vanavond. Omdat ik dan bang ben dat ik alleen eindig op het feestje, en omdat ik dan vannacht compleet alleen ben. Ik denk nog even na, en knik dan toch. "Yeah, why the hell not." Ik kijk even naar mijn handen, "Ehm, would you..." Ik denk even na hoe ik dit ga zeggen, zeker omdat we net twee keer (door een spelletje, maar toch) gezoend hebben en ik niet raar over wil komen. "Okay, don't ehm, take this the wrong way, maar... Zou je vannacht willen blijven slapen?" Ik kijk hem weer aan, en haal dan voorzichtig mijn schouders op. "It's just that, na vandaag... wil ik liever niet alleen zijn en ik heb Charlie en Myah al genoeg lastig gevallen en nouja jij bent kind of mijn beste vriend en eh, ja." Ik bijt even op mijn lip en lach zachtjes. "God ik klink stom. Anyways, ik zou het gewoon fijn vinden, omdat ik bang ben dat het misschien fout gaat vannacht." And it's you who I trust the most, out of everyone I know. Denk ik, maar dat zeg ik niet hardop.


    Spinning around, I'm weightless.

    AVALANTÉ LAURIE BEAUFORT
    ''You can pretend all you want, but sooner or later you're going to have to face up to who you really are.''
    • Senior • Hacker •



          Na het helpen van mijn moeder met het dekken van de tafel, plofte ik neer op mijn gewoonlijke stoel en niet veel later kwam Sam tegenover me zitten –– zoals gewoonlijk. Ik pakte mijn mobiel erbij en probeerde zo goed mogelijk bij te blijven met alle drama gaande, en ik moest toegeven dat het geen eitje was. Het gebeurde zo snel, maar ik besloot alles te negeren en aan te kondigen dat ik een paar cijfers wilde veranderen in ruil voor wat geld, of iets anders.
          Kyros wilde dat ik zijn cijfer van een vier naar een vijf en een half zou veranderen, wat ik met plezier wilde doen sinds ik nu toch niks te doen had. Alleen één iemand, kuch, Parker wilde zijn cijfer van een drie naar een acht. Ja, dan zouden ze er makkelijk achterkomen. Waarschijnlijk. Ik zuchtte diep en ging een gesprek met hem aan, tussen het eten door.
          Opeens kwam Myah ermee dat ik in zou had gebroken in haar telefoon en al die berichtjes naar Jackson had gestuurd. Wie in hemelsnaam was Jackson überhaupt? Ik trok mijn wenkbrauwen verontwaardigd op, niet wetende wat ik wilde zeggen tijdens het kauwen van mijn eten. Die bitch. Gelijk ging erop in, mijn vingers razendsnel over mijn touchscreen terwijl ik op mijn eten kauwde. Ze had helemaal het recht niet om dat te zeggen. Al helemaal niet omdat ik haar voor geen meter kende.
          ''Jezus.'' Ik liet mijn telefoon op de tafel vallen en begon weer met eten. Nu had ik echt genoeg van dat kind, maar ik had haar nooit gemogen. Toch pakte ik mijn telefoon weer op omdat we truth or dare zouden gaan spelen. Ik had Sam een dare gegeven om een ei op zijn hoofd te laten pletten en daarna een selfie te maken. Grijnzend keek ik op van mijn telefoon en wiebelde kort mijn wenkbrauwen naar de jongen tegenover me.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nathan Cole Parker


    Haar uitstraling veranderde in een flits, haar onzekere blik die richting haar allstars staarde naar de verbaasde blik die ik kreeg toen ik vertelde dat we misschien iets te ver gingen. Weer plantte ze haar tanden in haar lip en ik schudde mijn hoofd. ''Dat meen je niet,'' mompelde ze zacht en ik moest haast iets dichterbij komen om haar beter te verstaan. ''Zeg tegen me dat je het niet meende of ik ben weg.'' Ze pakte mijn hand en haar blik had ze vastgehaakt in die van mij. Net toen ik wou antwoorden wuifde ze haar woorden weg. ''Laat maar. Vergeet wat ik zei daarnet. Vergeet wat ik zei over mijn gevoelens en als je wilt, kan je ook vergeten wat er tussen ons is gebeurd.'' Ik schudde even verbaasd mijn hoofd en verstrengelde mijn vingers iets meer in die van haar. ''Maar ik weet dat ik dat niet kan vergeten.''
          Even twijfelde ik over wat ik zou moeten zeggen, dat ik het niet meende wat ik zei en dat ik haar maar zat op te jagen? ''Dat is het niet Jace, je weet hoe ik ben en ik zou dat nooit kunnen. . .'' Mijn blik vloog omhoog bij Myah die binnen kwam lopen en ik liet mijn hand uit die van Jacelyn glijden. Ongemakkelijk.
          ''Hee,'' groette ze ons en ik glimlachte zwakjes terug. ''Hoe ging de wedstrijd?'' Ik knikte, ''slecht, we hebben verloren,'' sprak ik en liet mijn blik glijden naar mijn telefoon die om de minuut trilde. Gunde ze ons geen moment rust? Toen ik het gesprek tussen Jackson en Myah zag keek ik even kort op en fronste. Mijn blik hield ik vastgehaakt in die van haar en liet vervolgens nogmaals mijn ogen over haar heen gaan. ''Geweldig dit,'' mompelde ik en stond op en het viel me nu pas op dat ik nog steeds in alleen mijn handdoek omwikkeld zat. ''echt geweldig Myah.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade
    Outfit


          Verveeld loop ik over straat van mijn huis weg richting Kat's huis gezien ik geen zin in rijden heb op dit moment. Momenteel draag ik een grijze tanktop over een zwarte broek en mijn zwart leren jack gezien ik geen zin had om moeilijk te doen over mijn kleding. Ergens halverwege krijg ik zin in een sigaret en in de schaduw van een huis leun ik tegen een muurtje aan voordat ik er één opsteek en wat om mij heenkijk. Dan valt mijn oog op een vrouwelijk gestalte dat voorbij komt lopen in een kort, zalmroze jurkje – Hadley. Mijn ogen volgen haar terwijl ik de rook uitblaas en stiekem best wel verlekkerd kijk ik naar haar lichaam en frons even wanneer ze iemand lijkt te bellen. Dan gaat mijn telefoon af en verbaasd neem ik op. Ht blijkt Hadley te zijn en geamuseerd ga ik in op haar gesprek terwijl ik naar haar blijf kijken. Ook begin ik haar te plagen door een hese stem op te zetten en geef toe dat ik bij haar in de buurt ben. Wanneer ze in paniek om zich heen kijkt moet ik even lachen en waarschuw haar dan voor een afstapje die ze duidelijk niet ziet. Echter ben ik duidelijk te laat want voor ik het weet zie ik haar vallen. Zo snel als ik ken duw ik me van het muurtje af en ren naar haar toe voordat ik haar opvang.
          "Well hello there," fluister ik speels in haar oor terwijl ik een kus in haar nek druk. "Je ziet er prachtig uit."

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 22:31 ]


    I just caught the wave in your eyes

    SAM JASON ABBOTT
    Negentien. ~ Popular Nice Guy. ~ Happy. ~



    "Jezus" Hoorde ik Ava zeggen, en ik schrok op uit mijn gedachten. Ik had een beleefd gesprekje gevoerd met meneer en mevrouw Beaufort over Frankrijk en de bruiloft, en het was net even stil geweest. Ik had het gesprek op mijn telefoon maar half gevolgd, en begon pas echt op te letten toen we truth or dare gingen spelen. Ava moest vertellen met wie ze het liefste op een date zou gaan in de groep, en ze koos mij. Ik trok mijn wenkbrauwen op en wierp een blik op het meisje.
    >> *to Ava* Liar :* - Sam
    << *to Sam* What? - Ava
    >> *to Ava* You said you had a crush, why did you pick me in stead of him? - Sam
    << *to Sam* Because it's embarrassing - Ava

    Ik keek verbaasd naar mijn telefoon terwijl we verder praatten, en grinnikte zachtjes toen ik een dare kreeg: Een ei boven mijn hoofd kapotslaan en een selfie nemen. Ik kijk op van mijn telefoon en zie Ava met haar wenkbrauwen wiebelen. Ik lach zachtjes en steek mijn tong naar haar uit. Als we gegeten hebben en opgeruimd hebben, vertelt Aiden me - op whatsapp, typisch - dat Owen voor de deur staat en dat hij zich gaat verstoppen. Ik schud mijn hoofd en daag hem uit voor een spelletje truth or dare. Eerst laat ik hem mij vertellen dat hij Owen leuk vindt, dan vraagt hij mij of ik iemand leuk vind. Ik vertel hem dat dat niet zo is: Er is iemand die ik heel aardig en mooi vind, maar ik ben niet per se verliefd. Mijn ogen schieten door de kamer naar dat meisje. Ava. Vanaf het moment dat ik Aiden had leren kennen, had ik Ava een erg aardig meisje gevonden. Zeker de laatste tijd, nu we allebei wat ouder waren en ze wat meer... een "meisje" werd en niet gewoon het zusje van mijn beste vriend. Ja, dat kwam er ook nog bij. Avalanté was het zusje van mijn beste vriend. Dus off limits was ze sowieso, en dat was de grootste reden waarom ik geen crush op haar had ontwikkeld. Ookal had Aiden net gezegd dat hij het leuk vond, toen hij dacht dat Ava en ik iets hadden, en dat hij het alleen jammer vond dat we niks gezegd hadden. En ik vertelde Aiden altijd alles, maar dit... Sowieso was er niet veel, maar toch. Als ik verliefd zou worden op Avalanté, zou ik dat dan makkelijk tegen Aiden kunnen zeggen?
    Toen we de tafel afgeruimd hadden en we mochten gaan, vroeg ik aan mevrouw Beaufort of ik een ei mocht lenen. "Een ei?" Ze keek me verbaasd aan, en ik knikte. "We spelen truth or dare en ik moet een ei op mijn hoofd kapot slaan van uw dochter." Lachend schudt ze haar hoofd en knikt naar de koelkast. "Wel buiten, ik wil geen rotzooi in mijn huis." Ik knikte lachend, pakte een ei uit de koelkast en trok Ava aan haar hand mee de keuken uit, richting de tuin. Aiden had ik uitgedaagd om het huis uit te gaan, naar Owen. Eenmaal buiten trok ik mijn shirt uit, ik wilde het niet vies maken. Ik gaf mijn telefoon aan Ava zodat zij een foto kon maken, en sloeg het ei boven mijn hoofd kapot, waarna het kleverige goed eerst door mijn haar en vervolgens over mijn bovenlichaam verspreidde. "Happy, now?" Vroeg ik haar, terwijl ik mijn duimen in mijn broekzakken stak en haar grinnikend aankeek. "Oh, en mag ik nu alsjeblieft douchen? Ik voel me een beetje... vies."


    Spinning around, I'm weightless.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''I’m sorry I think I’m having a stroke. Did you just suggest we break a rule?''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • Bored and tired •




          ''Dat is het niet Jace, je weet hoe ik ben en ik zou dat nooit kunnen…'' Ik fronste even en keek hem verward aan, hem niet echt bepaald begrijpend. Net toen ik mijn mond weer open trok om een weerwoordje te geven, werd ons moment verstoord door Myah. Geweldig. Ik voelde hoe hij zijn hand uit de mijne trok en ik stond automatisch op.
          ''Hee,'' Ik volgde het gesprek tussen hun zwakjes omdat ik te bezig was met mijn eigen gedachtes. Waarschijnlijk was het beter voor mij om de kleedkamers te verlaten en hun tijd geven, want dit werd alsmaar ongemakkelijker en ongemakkelijker. Ik kon haast de sfeer zien bevriezen.
          ''Geweldig dit,'' hoorde ik opeens toen ik uit mijn gedachtes werd gehaald, alweer. Mijn hoofd draaide ik naar hem toe en fronste kort, zag dat hij op zijn mobiel keek en pakte mijn eigen erbij. Jackson en Myah? Ik liet een schamper lachje horen en schudde lachend mijn hoofd. Die was echt heel laag gezonken. ''echt geweldig Myah.'' Het was gewoonweg hilarisch hoe Myah beweerde dat ze zo erg van hem hield terwijl ze nu bijna vreemd zou zijn gegaan. Ik klapte langzaam mijn handen terwijl ik haar met een sarcastische glimlach aankeek. Misschien stond mijn gezicht nu wel een tikkeltje bitchy, maar ach –– dat verdiende ze wel.
          ''Je verdient een staande ovatie hiervoor,'' sprak ik lachend. ''ik bedoel, ik wist niet dat je zo laag was gezonken en je bent ook nog nuchter. Wauw.'' grinnikte ik en schudde opnieuw mijn hoofd. ''Ik zei toch dat je beter verdiende,'' zei ik en keek Nathan aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    AIDEN CHANDLER BEAUFORT

    "Hi, I am a turtle."

    The Shy Guy • 17 • happy




    Ze zaten met z'n allen aan tafel te eten - eigenlijk zaten de overige vier te eten en was Aiden met een gigantisch rood hoofd naar het scherm van zijn mobiel aan het staren.
    Toen iedereen klaar met eten was ruimden ze met z'n allen de tafel op. Aiden zag hoe Sam aan Aidens moeder vroeg om een ei en fronsde zijn wenkbrauw even. Niet veel later kwam hij erachter dat het om een dare van Ava ging.
    Aiden grinnikte en schudde zijn hoofd even. Daarna focuste hij zich weer op het gesprek met Owen - die zojuist had gemeld dat hij in de buurt van zijn huis was. Aidens hart begon sneller te kloppen en hij stuurde Sam een berichtje - omdat hij het nogal awkward vond om het hier hardop te zeggen.
    Sam zei vrijwel meteen dat hij naar hem toe moest gaan, maar Aiden durfde niet. Uiteindelijk stelde Sam voor om truth of dare te doen en toen Aiden dare zei, moest hij wel naar Owen toe.
    Aiden werd weer rood. Meende hij dit nu? Hij keek Sam hulpeloos aan, waarna hij naar buiten liep - naar Owen toe.
    Eenmaal bij Owen aangekomen werd Aiden weer rood en begon zijn hart sneller te kloppen. Hij glimlachtte naar Owen.
    "H-H-Hey," stotterde Aiden en hij liep langzaam naar Owen toe, waarna hij hem omhelsde.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MYAH RAITH

    "Slecht, we hebben verloren," vertelde Nathan me met een zwakke glimlach. Ik knikte begrijpend en een beetje teleurgesteld. Niet dat ik nou heel veel had met die sport en wedstrijden, maar zo'n reactie was op zijn minst nog wel gepast.
    Nate had zijn telefoon in zijn hand. Zijn blik week even af naar het scherm en hij las wat er daar gebeurde of was gebeurd.
    Even later keek hij weer op. Ik zag aan hem dat wat er in de groep gebeurd was, iets moest zijn dat hij niet leuk vond, maar ik had geen idee wat er aan de hand was.
    "Geweldig dit," verduidelijkte hij zijn mening over dit gebeuren. Sarcastisch natuurlijk.
    Ik had werkelijk geen idee wat er nou was, dus pakte ik mijn mobiel erbij om te kijken wat er nu weer aan de hand was.
    Ik wist het eigenlijk al toen ik zag dat Jess in privé tegen me gepraat had. Jess en ik waren vriendinnen, maar echt veel deden we eigenlijk niet met elkaar, zo ook niet praten.
    Nu wist ik al helemaal niet meer of we nog wel vriendinnen waren.
    "Echt geweldig Myah." hoorde ik Nate zeggen, terwijl ik door de berichten van de groep scrollde en de verwarde of boze berichten in me op nam.
    Vrijwel meteen ontkende ik alles en bedacht ik dat Ava me gehackt zou moeten hebben. Het was gemeen en het meisje verdiende het helemaal niet. Althans, dat dacht ik. Ik kende haar eigenlijk helemaal niet.
    Maar dit was gewoon té genant. Ik bedoel, Nate en ik waren net weer bij elkaar en dan deed ik dit. Ik kon mezelf wel slaan.
    Ik hoorde iemand klappen en langzaam keek ik omhoog. Nate was inmiddels opgestaan alsof hij weg wilde gaan en Jace keek me nogal bitchy aan. Tevens was zij ook degene die voor me klapte.
    "Je verdient een staande ovatie hiervoor," zei ze me en ik voelde mijn hoofd rood worden. Normaal schaamde ik me niet zo snel, maar dit was wel echt heel genant. Ik vond Jackson gewoon aardig. Waarom had ik dit nou tegen hem gezegd? Ik voelde me echt stom.
    "Ik bedoel, ik wist niet dat je zo laag was gezonken en je bent ook nog nuchter. Wauw." legde ze me uit en ik liet het toe. Ik had nu even niet bepaald de behoefte om mezelf te verdedigen voor haar.
    "Ik zei toch dat je beter verdiende," zei de bitch tegen Nate. Haar woorden deden me pijn, ja zeker, maar ik ging er niet tegenin. Dat zou toch niets oplossen.
    Ik keek Nathan voorzichtig aan, die duidelijk op een uitleg zat te wachten.
    "Ik" begon ik nogal stamelend en warrig. Ik wist niet zo goed waar ik moest beginnen. "Ik ... Jij ... Hij"
    Ik liet mijn blik even naar Jace afglijden.
    "Kunnen we dit even onder vier ogen doen?" vroeg ik hem bijna smekend. Ik voelde me gewoon super ongemakkelijk met Jace erbij.
    "En ja Jace, ja je hebt gelijk."

    outfit


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Finn Lesley Montgomery

    “Do not hate the player, nor the game...rule it!”




    Het is duidelijk te zien dat Abby's gedachtes overuren draaien. Ze kijkt van links naar rechts, van boven naar beneden - maar het valt me het meeste op dat ze even geen oogcontact met me maakt, alsof ze angstig is. Daarom probeer ik haar met een vriendelijke glimlach, die waarschijnlijk van oor tot oor reikt, gerust te stellen. Toch kijkt ze me uiteindelijk weer aan en ze beantwoordt mijn glimlach met een lach terug. "Ik stap al even hard terug op je tenen, maak je maar geen zorgen," grinnikt ze dan. Ik kan het niet laten om me even in te beelden hoe het zal zijn als ik daadwerkelijk mijn dansmoves moet laten zien. Abby denkt dat ze niet kan dansen, maar dan heeft ze mij nog niet zien schuifelen. Nul komma nul ritmegevoel en geen flauw idee hoe ik mijn lange lichaam onder controle moet houden. Maar dat maakt me niks uit, want ik heb een prachtige date naast me.
          "Is die football wedstrijd waarvoor je geschorst bent nog bezig?" vroeg ik toen. "Ik bedoel, zo ja, dan kunnen we misschien... samen wat eten of drinken? Of iets anders natuurlijk, of..." Ik knik en antwoord dat de wedstrijd inderdaad nog bezig is.

    IK VUL DIT STRAKS AAN, WANT IK MOET WEG


    Big girls cry when their hearts are breaking


    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social Butterfly • 17

    • outfit •


    Nadat ik de keuken doorzocht had naar eten, liep ik met een paar koekjes naar de woonkamer waar mijn oom zat. "Was Owen er al?" Hij keek even op van zijn krant. "Ja, hij heeft z'n spullen in jouw kamer gezet maar is nu net gegaan." Ik knikte even en liep toen na een kort afscheid naar boven, en zag toen ik in mijn kamer aangekomen was inderdaad de spullen van Owen.
          Op dat zelfde moment schreef me Owen dat hij naar het feest zou komen en zijn spullen hier gedropt had. Ik zocht dan een zwart setje lingerie uit, voordat ik daarmee naar de badkamer liep - die zich aan mijn kamer grensde.
          Na een lange douche voelde ik me al frisser, en ik pakte de zalmrkze jurk van de rand van het bad en trok hem dan gemakkelijk aan. Echter toen ik in de langwerpige spiegel keek, viel me op dat de jurk een stuk gekrompen was aangezien dat ding tot net over mijn achterste ging. Echter was het één van mijn favo jurken, en er zouden alleen mensen van school zijn - dus er was geen enkel probleem.
    M'n haren liet ik losjes voor wat het was, echter deed ik wel nog even snel mascara op voordat ik mijn creme kleurige stilettos pakte , een tas met enkele frisdranken en mijn mobiel. Ik trok nog een vest over de jurk, die ik zo wel weer uitdeed.
          "Ik ben weg!" Ik hoorde mijn oom nog roepen dat ik niet te laat zou thuis moeten zijn, echter was niet te laat voor hem zo rond 1/2 uur dus ik had nog tijd.
          Op mijn gemakje liep ik naar Kat, die niet zo heel ver weg woonde. Na enkele minuten gelopen te hebben door steegjes en afkortingen - kwam ik al dichterbij terwijl ik tegelijkertijd met Luke belde door een dare opdracht.
          Hij gaf toe hier ergens te zijn mer esn hese stem tegelijkertijd, waardoor ik wat geschrokken om ne heen keek. Nergens was hij.
          In de volgende seconde voelde ik mezelf door de lucht gaan, waardoor i onderdrukt gilde - echter werd ik opgevangen. Luke. "Well hello there," fluisterde hij in mijn oor waardoot ik even huiverde. "Je ziet er prachtig uit." Ik was gecharmeerd en sloeg mijn armen om zijn nek terwijl ik door zijn donkere lokken streelde.
          Echter was Luke van andere plannen, gezien ik zo snel als ik gevallsn was - zo snel werd ik tegen een muur aangeduwd. Luke pinde mijn handen boven mijn hoofd met één band vast terwijl hij met de andere mijn lichaam streelde waardoor er een zachte kreun over mijn lippen rolde.
          Beide waren we elkaar duidelijk aan het uitdagen, al stonden we tegen een muurtje op de straat - afgezien van het feit dat we omgeven werden door schaduwen -.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CHARLOTTE 'CHARLIE' KATE GREEN
    Alternative and health guru • 12th grade
    Outfit


          Micah knuffelt me stevig terug waardoor ik even gerustgesteld mijn ogen sluit – Micah voelt als vertrouwd.
          "Mag ik er nog bij?" hoor ik Gabe zeggen waardoor ik even opkijk en knik – "familie" groepsknuffel. Ook hij slaat zijn armen om ons heen waardoor ik nu wordt geplet tussen twee enorme gasten waarvan één mijn grote broer is en de andere mijn... Geen idee is? In ieder geval geef ik zielsveel om Micah en voelt het goed om hem te knuffelen.
          "Dus vanwaar het geknuffel van net?" ik zucht even en kijk naar Gabe voordat ik mijn hoofd schud. Hij laat ons los en steekt een sigaret op waardoor ik even vies kijk, sigaretten vind ik echt ranzig, ook al roken zowel Gabe als Micah, ik laat me niet meeslepen in hun rookpraktijken, nope zo principieel ben ik ook nog wel net.
          "Lang verhaal Mouse." dan komt Nora erbij staan en ik steek even mijn hand op, Nora is wel een vriendin van me kan ik wel stellen.
    "Oh ja, feestje bij Kat." knipoogt hij naar ons drieën en lijkt zich dan iets te bedenken maar zegt daar niets over. "Jullie moeten er naartoe komen." hij glimlacht even en neemt nog een hijs waardoor ik instemmend knik en in mijn handen klap.
    "Oh een feestje! Dat klinkt leuk, kan niet wachten om Kat weer te zien!" zeg ik blij en kijk de rest een aan. " Zullen we eerst naar ons–" ik kijk Gabe aan "gaan en ons klaarmaken?"


    I just caught the wave in your eyes