• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AVALANTÉ LAURIE BEAUFORT
    ''You can pretend all you want, but sooner or later you're going to have to face up to who you really are.''
    • Senior • Hacker •



         
    Na het eten hielp ik mijn moeder de tafel af te ruimen en werd gelijk daarna door Sam uit het huis getrokken naar de tuin. Ik had hem uitgedaagd om een ei op zijn hoofd te verpletteren en daarvan een foto van te maken.
          Eenmaal buiten trok hij zijn shirt uit, waar ik mezelf in moest houden om niet te gaan staren. Niemand kon gaan ontkennen dat hij geen goed lichaam had en ik begon toen wat te staren in het niets om gênante conversaties te vermijden waarin ik zou gaan stotteren.
          Sam sloeg het ei kapot en ik kon een schaterlach niet inhouden. Het droop van zijn gezicht af, naar zijn bovenlichaam en toen kon ik het staren niet meer inhouden. Ik pakte de telefoon aan, maakte er een foto van en verstuurde die in de groep.
          "Happy, now?" Een brede grijns verscheen op mijn lippen en knikte triomfantelijk. "Oh, en mag ik nu douchen? Ik voel me een beetje.. Vies." Ik lachte even en knikte, waarna ik zijn hand weer vastpakte en hem weer naar binnen trok. Mijn moeder keek ons even raar aan, maar wuifde het weg. Ik trok hem mee naar boven en stond pas stil bij de badkamer.
          "Pak maar een shirt van Aiden en gebruik gewoon een handdoek. Dan ga ik me even omkleden." Zei ik en liet zijn hand los om weer naar mijn eigen kamer te gaan. Daar pakte ik uit de kast een rode jurk die middenweg mijn dij eindigde. Alleen de rits irriteerde me vreselijk sinds ik die voor geen meter dicht kon krijgen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SAM JASON ABBOTT
    Negentien. ~ Popular Nice Guy. ~ Happy. ~





    Zodra ik het ei kapot sloeg, begon Avalanté keihard te lachen, en terecht. Zelf moest ik ook wel een beetje lachen. Toen ik zei dat ik me nogal vies voelde, knikte Ava, pakte mijn hand weer vast en trok me mee naar binnen. Ik haalde grijnzend mijn schouders op, en liep achter Ava aan. "Pak maar een shirt van Aiden en gebruik gewoon een handdoek. Dan ga ik me even omkleden." Zei ze, en liet mijn hand los waarna ze naar haar eigen kamer vertrok. Ik glimlachte en keek haar na, terwijl ze wegliep. Ik schudde lachend mijn hoofd. Wat was er met me aan de hand? Het was Ava, het zusje van mijn beste vriend, niet Avalanté, god wat vond ik het een mooie naam, het mooie, grappige en lieve meisje. Ze was gewoon... één van ons. Toch?

    Zuchtend liet ik me op de rand van het bad zakken, en haal mijn telefoon tevoorschijn, om mijn goede vriendin Hale te whatsappen.
    >> Hi Hale c: Can I ask you something?
    << Ofc, always :)
    >> I kind of need like a girl's view on something hehe.
    << On who? ;)
    >> Like, if I was your brother's best friend, would you like, feel weird to go out with me?
    << Depends on the situation, why actually?
    >> Because idk I may like Ava a little? I'm not sure but I don't want things to get awkward
    ...
    >> Okay, here goes nothing...

    Nadat Hale me moed heeft ingepraat, stuur ik Aiden een berichtje om hem te vertellen dat ik Ava leuk vindt, en om hem te vragen hoe hij zich daarbij voelt, of hij het okay zou vinden als ik haar uitvraag. Eerst lijkt hij het geen fijn idee te vinden, maar dat blijkt een grapje te zijn. Ik glimlach en praat nog even wat met mijn beste vriend, voor ik onder de douche stap. Onder de douche bedenk ik een plan. Ik wil haar uit vragen, maar ik wil het goed doen. Ik ken haar al zó lang, en ik wil niet dat ze denkt dat ik een grapje maak of iets. Als ik het doe, doe ik het goed. Tijdens het douchen bedenk ik een plan.
    Als ik de douche uit kom, droog ik mijn haar een klein beetje, en sla de handdoek om mijn middel. Mijn bovenlichaam is onbedekt; ik heb geen shirt bij me en mijn benen zijn nog niet droog genoeg om mijn broek aan te trekken. Ik loop Aiden zijn kamer in en kleed me om. Ik pak een simpele witte tanktop uit Aiden's kledingkast. Hij is iets te groot, waardoor een deel van mijn borstspieren aan de bovenkant getoond worden en de gaten voor mijn armen zijn hierdoor veel groter dan het zou moeten, maar ach. Ik trek mijn spijkerjas er overheen, en als laatste trek ik mijn zwarte broek weer aan. Daarna loop ik naar buiten, en vraag ik aan mevrouw Beaufort of het goed is als ik een aantal steentjes leen, voor een verassing voor Avalanté. Ze kijkt me een beetje verbaasd aan, maar knikt. Dankbaar glimlach ik, en ga aan het werk. Als het eindelijk af is bekijk ik het resultaat.
    Will you go on a date with me? in steentjes, in de achtertuin, onder haar raam. Ik voel, hoe cliché het ook is, een vaag gekriebel in mijn buik. Ik verzamel nog een handje kiezels, en begin ze een voor een naar haar raam te gooien.
    Tik... Tik.... Tik.... Tik....
    In de groep vertelt Ava me dat ze haar jurk niet dicht krijgt, en ik schud glimlachend mijn hoofd. Ik wacht wel. Ik stop mijn telefoon weg en ga verder met steentjes gooien en opnieuw verzamelen, gooien en verzamelen, gooien en verzamelen...


    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit
    [/face]



    Chris lacht met me mee, en wacht geduldig tot ik uitgepraat ben. Zoals gewoonlijk praat ik weer veel te veel. "Ja.. Tuurlijk, geen probleem." Zegt hij, en ik zucht dankbaar. "Dan moeten we na het feest wel snem langs mijn huis, voor kleding enzo..." mompelt hij, en ik knik terwijl hij zijn schouders ophaalt. "Yes... Uhm, laten we dan maar gaan? Als je klaar bent." Zegt hij, terwijl hij wat drinken en snoep uit de tas haalt. Ik knik. "Ik bedoel maar... er zijn al veel mensen als ik de groep moet geloven.." Sluit hij glimlachend af, en ik knik en glimlach terug. "Wacht even, dan kleed ik me even om in iets... normalers." Ik grinnik. Snel ren ik naar boven en schiet een andere outfit aan. Ik ren weer naar beneden, mijn dr. Martins bonken bij elke stap die ik op de trap zet, en glimlach naar Chris terwijl ik mijn handen de mouwen van mijn veel te grote spijkerjas verstop. Het zal er vast hilarisch uitzien, klein meisje - ik ben 1.65 of iets in die richting - in een gigantische jas, maar het is mijn favoriete jas. Ik heb hem van mijn broer gekregen. Mijn broer... die zo nodig naar de andere kant van de wereld moest verhuizen voor zijn vriendin. De jas was ooit van hem, en hij ruikt nog naar hem. We hadden zo'n goede band, maar nu... Ik schud mijn hoofd. "Let's go!" Zeg ik dan, vrolijk. Ik heb er wel zin in, misschien helpt het een beetje met vergeten...

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 23:54 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    AVALANTÉ LAURIE BEAUFORT
    ''You can pretend all you want, but sooner or later you're going to have to face up to who you really are.''
    • Senior • Hacker •



         

    Terwijl ik nogal wanhopig mijn jurk dicht wilde krijgen, keek ik nog zo af en toe op mijn telefoon om te kijken of er nog iets nieuws was. Sam vertelde me dat ik uit mijn raam moest kijken, waarop ik enkel verward antwoordde. Waarom in hemelsnaam zou ik uit het raam moeten kijken?
          Enkele ogenblikken later hoorde ik getik op mijn raam en ik kon het niet laten om even mijn ogen te rollen. Sam was ongeduldig aan het worden. Ik probeerde mijn armen zo lang mogelijk te maken en de jurk dicht te ritsen. Een opgeluchte zucht rolde over mijn lippen toen ik het ding eindelijk dicht kreeg en mijn haar daarna in een haastige knot wikkelde. Alles was beter dan haar in je gezicht.
          Ik liep naar mijn raam en ontgrendelde die waarna ik het ding openmaakte. De frisse lucht liet me automatisch glimlachen, maar werd bijna geraakt door een steentje die naar boven ging.
          "Wat is er mis met jou?" Lachte ik en keek hem aan. Pas toen merkte ik de steentjes op die in een bepaald patroon lagen. Ik begon binnensmonds te vloeken toen ik zag wat de steentjes zeiden. Will you go on a date with me? Mijn hart begon te smelten en zonder nog iets te zeggen, rende ik mijn kamer uit naar de achtertuin toe.
          "Je bent een idioot," zei ik hoofdschuddend terwijl ik half lopend en half rennend naar hem kwam. Een brede grijns kroop op mijn lippen en begon sneller te rennen. Ik vloog hem om de hals en zette mijn voorhoofd tegen de zijne aan. "maar ik ga heel graag een keer met je uit." Fluisterde ik en haalde diep adem.
          Shit. Die deal met Nathan. Die ging ik sowieso afzeggen en gewoon de negentig dollar vragen. Nee, dat kon ik Sam namelijk niet aan doen.
          "Eigenlijk ben ik best blij dat je het hebt gevraagd." Gaf ik toch toe en keek hem, nog steeds met diezelfde glimlach, aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.





    Benjamin George O'Donnel



    Ik was wat afwezig aan het luisteren naar enkele gesprekken die aan de gang waren, tot ik Kyros voelde wiebelen op mijn schoot. Met wat moeite kwam hij van mijn schoot af en drukte random een kus op mijn lippen waardoor ik hem vragend aankeek. Ik wist dat hij niet goed tegen alcohol kon en al enkele biertjes op had maar knikte dan toen hij melde dat hij even weg ging. Echt erover nadenken deed ik niet want de jongen had zijn eigen leven en mijn gedachten waren één grote warboel. Ik keek nog rustig en licht fronsend toe hoe hij al wankelend enkele mensen een kus op hun wang haf en een knuffel en daarna was hij uit mijn zicht verdwenen. Vreemd...
    Wat in gedachten verzonken zat ik wat op mijn mobiel te klooien tot ik plots een bericht zag van Kyros met een duidelijke 'help'.
    Bezorgd en iets wat geschrokken sprong ik op en de rest volgde in een waas. Ik zag hoe Kat en nog een paar anderen naar het raam toeliepen en begonnen te vloeken, waardoor ik ook even uit het venster keek en wat ik toen zag brak me nog meer dan ik al was. Nathan zat Kyros te zoenen..
    Was ik niet goed genoeg? Dei gedachten gingen al gauw aan de kant gezien Ky eerder een slachtoffer leek onder Nathans vieze poten. Ik snelde me achter Kat aan naar buiten en raasde de trappen af. Die verdomde klojo ging niet nog iemand van me afnemen, dat mocht gewoon niet. Dat kon ik niet aan.
    Wat Kat deed en zei ontglipte me maar wat ik wel zag is dat ze Nathan wegtrok van Ky en de jongen terug naar binnen nam.
    Woede kolkte binnen in me en ik liep op Nathan af waarna ik razend hem een mep verkocht in zijn gezicht. En nog eens en nog een derde slag voordat iemand me weg trok en ik wat gefrustreerd en verward op de stoeprand ging zitten. Mijn woede en frustratie veranderde in verwarring en verdriet en enkele tranen gleden over mijn wangen waarna ik mijn hoof in mijn handen verborg. Waarom was ik altijd de dupe? Ik had al zoveel gemengde gevoelens en dan deed Nathan -wie ik als een vriend had gezien- het er nog eens diep inwrijven door mijn andere liefde ook nog eens af te nemen.
    PAs toen ik een p)aar vertrouwde troostende armen om me heen voelde keek ik op met een betraande blik naar Jess die me wist te kalmeren doormiddel van over mijn rug te wrijfen en wat fluisterde. Haar zachte stem deed me even kort mijn ogen sluiten en daarna knuffelde ik haar terug. Ik had iemand nodig, ik had haar nodig en dat besefte ik nu. Ik kon geen twee dagen zonder Jess, ik kon niet zonder haar en hoe erg ik ook van Kyros houd. Ik kan haar niet vervangen.
    "Sh.. Rustig maar... Het komt goed..." fluisterde ze en ik verberg even mijn gezicht in haar hals. Alles aan haar voelde zo vertrouwd, liet me heimwee krijgen naar haar.
    "Het spijt me." piepte ik fluisterend "Ik had je nooit mogen dumpen voor een dom berichtje." mompelde ik vervolgens en hield haar stevig vast, bang dat als ik ze los zou laten ze voorgoed weg zou zijn en ik in zou storten.





    Michael Cameron Sherman



    Charlie zei me dat het een lang verhaal was, en hoewel ik het zou willen horen wilde ik ook niet de sfeer verpesten. "Ik laat jullie wel, moet nog wat drank halen voor the party." zei ik met een grijnsje en knipoogde even. "K'zie jullie daar wel weer." vervolgde ik met een brede grijs en liep dan het veld af, richting de parkeerzone waar mijn auto stond. Onderweg merkte ik vanuit mijn ooghoeken iemand op die erg leek te sukkelen met haar rolstoel. "Wel als dat Myah niet is." zei ik met een lichte plagende grijns. Héél erg mocht ik haar niet, maar ah ze leek me gedumpt en achter gelaten en nogal zielig zo met haar been. Net een gehandicapte.
    "Dus heb je een rit nodig of verblijf je op school?" vroeg ik haar geamuseerd en hoewel ze zou koppig doen had ze geen keus en daarbij zou niemand anders haar willen meenemen.
    Na even haf ze dan toch toe en wist ik haar in de auto te krijgen en had ik haar rolstoel in de laadbak geprobd. "Dus waarom was je daar zo zielig en alleen terwijl je broer en vriendje aan het feesten zijn?" vroeg ik der en vermeet het gedeelde dat haar vriendje aka Parker en haar broer aka Kyros hadden zitten zoenen. Best jammer dat ik dat moest missen moest hilarisch geweest zijn hoewel ik van Kat een preek zou krijgen dat ik Ky niet mocht uitlachen. Maar ah ...
    Hoewel ik Myah gezegd had dat ik naar Kats feestje zou rijden maakte ik eerst een tussenstop ik een tankstation. "Blijf zitten en raak niets aan oki?" beval ik haar en stapte mijn auto uit. Het was een oud bakkie die ik van één of andere kerel had weten over te kopen gezien ik me zoiets niet kon veroorloven in het nieuw en veel zin om er nog meer kapotte spullen te hebben had ik niet. Na zo'n vijf minuten kwam ik terug met enkele zakken drank en dropte deze op de achterbank waarna ik goed gas haf om niet te veel van het feestje te missen en eens we er waren stapte ik uit en hield eerst nog Myah met haar rolstoel voordat ik de drank nam en de lift in ging opweg naar Kat's stekje.

    (Ik heb dit met floor besproken en heb toelating :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine "Kat" Erin Cassidy
    "So hit me like a man and love me like a woman"
    Nineteen. Bad girl going on good girl. Pissed off.




    "Ik... h-hij wilde p-praten en t-toen ineens pakte hij me vast e-en..." Stamelt Kyros, terwijl hij de tranen weg probeert te vegen en ik sla mijn armen beschermend om hem heen. "Het is okay Ky, het is goed nu..." Fluister ik hem sussend toe. Het is helemaal niet goed nu. Mijn bloed kookt en er ligt een soort waas voor mijn ogen, net als... die ene keer.

    "I didn't wanna do it, Father/But I caught him with another woman in the bed I made him/So I put him in a grave
    And now there's no one left around to get me off'/ When I want it to drag
    The next day on the television they identified him/By the circumsicion that I made and now I'm on the run/But wait, why did I have to go and kill him/When he was the best I'd ever had.
    Eén van de beste bridges die ik had geschreven, volgens vele critici. Rauw, puur, bijna eerlijk... Maar natuurlijk geloofde niemand dat. Niemand, behalve de mensen die het hadden gezien. En ik. Want het was waar. Ik had een man vermoord. Ik wist niet waar ik mee bezig was. Hij forceerde mijn beste vriendin mijn bed in, terwijl ik weg was, en ze had me nog net op tijd kunnen sms-en. Ze was zo bang en ik was zo boos. Ik kon niets meer zien. Niet meer nadenken. Geschreeuw. Klappen. Trappen. Pijn. Woede. Meer geschreeuw. En toen... niets. Een oorverdovende stilte. De blik in de ogen van mijn beste vriendin, de man voor me, die ik nooit meer zou kunnen vergeten...
    Niemand wist hiervan, behalve zij en ik. En dat moest zo blijven. Ik moest rustig worden. Ademhalen. Kyros was nu belangrijker.

    "Het s-spijt me." Kyros' gesnik rukt me terug uit mijn gedachten. Hij verborg zijn gezicht in zijn handen en ik hoorde hoe hij zijn ademhaling onder controle probeerde te krijgen. Ik pakte zijn polsen zachtjes vast en haalde zijn handen voor zijn gezicht weg, waarna ik hem in zijn ogen keek. "Ky, lieverd.." Ik schud mijn hoofd, hopend dat hij het niet aan me ziet. Waarschijnlijk niet, hij is te dronken. "Het is niet jouw schuld. Nathan is een eikel. Jij kan er niets aan doen, dat hij zo is. Ik beloof je dat alles goed komt, okay?" Voorzichtig nam ik een stapje terug en sloeg mijn arm om Kyros' middel. "Kom, naar boven." Zei ik zachtjes, terwijl ik hem met me mee trok. In de lift zweeg ik, terwijl ik mezelf probeerde te kalmeren terwijl ik Kyros probeerde te sussen. Eenmaal boven leidde ik hem langs de anderen richting mijn slaapkamer. "Hier, ga maar liggen. Wil je iets hebben?" Vroeg ik hem, en kneep even in zijn hand.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 18:36 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    SYDEN ARA EMERSON

    "Blurb." - Weirdo - 17 - happier than before



    Het moment dat Syden haar armen om Lucas heen geslagen had, knuffelde Lucas haar stevig terug. Syden glimlachte even en liet haar hoofd tegen zijn borst leunen. Lucas plaatste zijn kin op haar schouder.
    "Als je maar niet denkt dat ik het ooit nog een toelaat dat jij jezelf trash noemt!" riep Syden niet veel later tegen hem, waardoor Lucas even zuchtte en zijn hoofd schudde. Lucas was het hier echter niet mee eens en vertelde Syden dat hij wel trash was en dat iedereen dit al wist.
    Sydden schudde abrupt haar hoofd, ze bleef volhouden dat hij onzin vertelde en dat hij niet trash was of whatever else hij dacht dat hij was. “Je denkt veel te slecht over jezelf Lukey, waarom? Alleen omdat Hadley zonodig haar mond niet kon houden en iets gemeens eruit floepte? Alsjeblieft Luke, je bent geen trash. Je bent een geweldige vriend, een geweldig iemand en ik houd van je met heel mijn hart,” zei Syden en ze pakte zijn hand vast. Ze glimlachte nogmaals. “Alsjeblieft Luke, denk niet meer zo slecht over jezelf. Je bent niet zoals je ouders, allesbehalve,” vervolgde Syden toen. Syden omhelsde Luke nog een keer en drukte hem tegen haar aan. “Gaan we zo naar binnen of wacht je nog op andere mensen?” vroeg Syden toen en ze keek Luke glimlachend aan.
    Syden was niet eens zeker of het feest nu al begonnen was – ook al had ze enkelen die langs hun waren gelopen herkend.
    “Sycas,” grinnikte Syden toen zachtjes.








    AIDEN CHANDLER BEAUFORT

    "Hi, I am a turtle."

    The Shy Guy • 17 • happy


    [/


    "H-H-Hey," stotterde Aiden toen hij voor Owen stond en hij omhelsde Owen even. Owen liet hierop zijn hoofd op even rusten op Aiden’s schouder, waardoor hij toch lichtelijk op zijn tenen moest staan. Aiden was nu eenmaal een stukje langer dan Owen, iets wat Aiden heel leuk vond aan Owen.
    Aiden en Owen bleven een tijdlang zo rustig staan, Aiden luisterde naar Owens ademhaling en hij glimlachte even. "Dit voel zo goed," mompelde Owen zacht. Aiden knikte. "Ik zou hier zo wel voor eeuwig kunnen staan,” vervolgde hij toen. Aiden knikte weer. “Met jou wel, met mijn pinguïn zeker,” zei Aiden en hij bloosde even.
    Nadat we hier zo even stonden op straat liet op een gegeven moment Owen hem toch met wat tegenzin los, wat een verontwaardigd geluidje bij Aiden losliet. Aiden wist echter ook wel dat ze zo naar Kats feestje moesten vertrekken, maar Aiden moest toegeven dat hij liever hier met Owen stond.
    Owen’s armen die hij eerst om Aiden’s lichaam gewikkeld had liet hij los. Aiden keek even sip. Niet veel later pakte Owen echter zijn hand vast en vlinders vlogen door Aidens buik heen. Owen vlocht zijn vingers door de zijne en Aiden voelde zijn hoofd zo rood als een tomaat worden.
    "We zouden beter vertrekken naar het feestje,” zei Owen met een lichte glimlach en rode wangen en hij drukte toen een snelle kus op zijn wang. Aiden wist even niks meer te zeggen en besloot dus om een kus terug op zijn wang te geven, waardoor Owen licht begon te grinniken. Aiden keek Owen aan.
    Uit het niets drukte Owen toen zijn lippen op de zijne en Aiden drukte vrijwel gelijk zijn lippen op de zijne. Aidens hart begon sneller te kloppen en Aiden hoopte dat dit moment eeuwig zou duren.
    Na de kus keek Aiden met rode wangen Owen aan. Hij lachte even naar hem. Owen was nog niet officieel zijn vriend, al zou hij met alle liefde hem zo noemen. Aiden pakte Owens hand weer vast en begon te lopen. “Weet jij waar we heen moeten?” vroeg Aiden nog altijd blozend. Dit was niet Aidens eerste kus geweest, maar het was 100% zeker wel de beste.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 17:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    SAM JASON ABBOTT
    Negentien. ~ Popular Nice Guy. ~ Happy. ~




    Ik zag haar, meteen toen ze haar raam opende. Ze glimlachte, en ik glimlachte automatisch ook. "Pas..." Begon ik nog, maar het was al te laat. "Wat is er mis met jou?" Lachte ze, nadat ze een steentje nog maar net had kunnen ontwijken. Ik knikte grinnikend richting de steentjes, niet zeker wat ik moest zeggen. Voordat ik uberhaupt iets kon zeggen was Ava al bij haar raam verdwenen. "Oh... shit." Mompelde ik, en ik schudde mijn hoofd terwijl ik naar mijn voeten keek. Dan weet ik dat ook weer... I guess. Maar vlak voor ik weg wilde gaan hoorde ik haar stem.

    "Je bent een idioot," Hoorde ik achter me, en zodra ik me omdraaide zag ik Avalanté naar me toe komen. Half lopend half rennend, en toen ze bijna bij me was begon ze echt te rennen. Een grote glimlach verspreidde zich over mijn gezicht. Yes, yes, yes, yes. was het enige wat ik nog kon denken. Toen ze bij me was vloog ze me om de hals en lachend pakte ik haar bij haar middel vast, waarna ik haar in een half rondje zwaaide. Deels omdat de impact me anders om had laten vallen, deels omdat ze er ontzettend schattig uitzag toen ze op me af kwam rennen. Ze drukte haar voorhoofd tegen dat van mij aan en ik glimlachte. "Maar ik ga heel graag een keer met je uit." Fluisterde ze, en ik voelde hoe ze diep adem haalde. De lach op mijn gezicht werd breder. Ik weet niet hoe ik mezelf voor de gek heb kunnen houden... Ik vond haar leuk, en daar was geen ontkomen aan. "Eigenlijk ben ik best blij dat je het hebt gevraagd." Gaf ze toe, en keek me aan. Haar glimlach zorgde ervoor dat ik die van mij met geen mogelijkheid kon stoppen, en ik zuchtte zachtjes terwijl ik in die eeuwig bruine ogen van haar keek. Sommige mensen vinden bruin een saaie kleur, maar Avalantés ogen lichtten op in het zonlicht. Daar waren ze niet gewoon bruin, maar honderd verschillende kleuren tegelijk. Goud, bruin, geel... Lachend schudde ik mijn hoofd. "Thank god, anders had ik behoorlijk voor lul gestaan, denk ik." Toen bedacht ik me iets wat Aiden me net verteld had. "Als je vanavond maar niet mee telt, want turns out dat we daar ook samen naartoe gaan; Aiden gaat met Owen." Ik glimlachte, en keek naar het meisje dat ik nog steeds in mijn armen hield. Hoe is dit überhaupt gebeurd?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 18:50 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall.


          'Het is okay Ky, het is goed nu...,' sust Kat. Ze haalt mijn handen voor mijn gezicht en ik probeer mijn tranen nog snel weg te vegen.
          'Ky, lieverd... Het is niet jouw schuld. Nathan is een eikel. Jij kan er niets aan doen, dat hij zo is. Ik beloof je dat alles goed komt, okay?' Ze slaat voorzichtig een arm om me heen. Even gaat er een schok door me heen, maar als ik haar aankijk weet ik langzaam te ontspannen. 'Kom, naar boven.' Ze neemt me mee richting de lift en ik probeer mezelf weer een beetje bij elkaar te rapen. Ik haal schokkerig adem en volg Kat richting haar slaapkamer.
          'Hier, ga maar liggen. Wil je iets hebben?' Ik ga op het bed liggen en kruip onder de dekens. Even laat ik de vraag bezinken.
          'Koffie? Kan dat?' vraag ik zachtjes. Ik trek de dekens wat verder over me heen en sluit voor een moment mijn ogen terwijl ik Kat de kamer hoor verlaten. Een zachte snik verlaat mijn mond en ik staar naar de muur. Misschien moet ik de volgende keer maar de feestjes overslaan. Ik krul me op tot een bolletje en laat de tranen - voor zover er nog tranen over zijn - vrijuit over mijn wangen rollen. Een hevige snik verlaat mijn mond en ik sla mijn armen om me heen. Godver. Op dit moment verlang ik echt naar Benjamin om me vast te houden en gerust te stellen, maar dat idee laat me niet beter voelen, aangezien ik weet dat hij nu bij Jess is.
          Op dat moment wordt er op de deur geklopt. Ik veeg snel mijn tranen weg.
          'Kom maar binnen,' mompel ik schor.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 12:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    Outfit

          Even ben ik bang dat hij me weg wilt duwen en mijn grip op hem verslap ik al. Echter voel ik dan hoe hij me terug knuffelt en zijn sterke armen om mijn lichaam heenslaat. Twijfelend laat ik mijn armen lichtjes om zijn lichaam heen geslagen, maar dan klamp ik me aan zijn lichaam vast en druk mijn neus tegen zijn hals aan voordat ik mijn ogen sluit, ook hij drukt zijn gezicht in mijn hals, voel ik en ik adem zachtjes tegen zijn huid aan. Rustig ga ik op in het moment en bedenk me hoe fijn dit voelt - en toch ook weer heel vreemd, alsof het niet klopt.
          "Het spijt me," hoor ik hem zachtjes in mijn oor zeggen, het had een beetje piepend geklonken en ik zucht even voordat ik mijn ogen open. "Ik had je nooit mogen dumpen voor een dom berichtje." mompelt hij voordat hij zijn armen nog steviger om me heen slaat en ik bijt even op mijn lip voordat ik me wat terug trek en hem aankijk.
          "Nee nee nee," zeg ik zachtjes terwijl ik mijn handen naar zijn gezicht verplaats en zachtjes met mijn duimen over zijn wangen streel. "Zeg dat nou niet, het spijt mij. Ik had die berichtjes niet mogen sturen, ik had niet zo stom moeten zijn." fluister ik en glimlach zwakjes voordat ik even naar het appartement kijk.
          "Maar misschien is het tijd om elkaar weer los te laten," mompel ik en kijk naar de grond voordat ik hem weer aankijk. "Ik denk dat Ky je nodig heeft, na alles..." ik kauw even op mijn wang voordat ik voorover buig en voorzichtig zijn tranen van zijn wangen kus - is dat raar om te doen?
          "Het komt goed, Benji, dat beloof ik."


    I just caught the wave in your eyes


    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social Butterfly • 17

    Een verwarde zucht rolde over mijn lippen, voordat ik eindelijk Luke blockte. Ja, we hadden soort ruzie. Dat begon met drugs en hij zei dingen over mij zoals - good girl - echter had hij geen schijn van weten wat ik was, wat voor verschrikkelijke jeugd ik had. Blijkbaar kon hij het niet hebben dat ik hem drugs-related noemde en ook hij blockte me. Geweldig.
          Voor een paar minuten was het nog zo gezellig geweest en nu was het weer net als het begin van het schooljaar: ik haatte hem, hij mij. Maar kon ik hem überhaupt wel haten na al dit?
          Na het gesprek met Cara begon ik me uiteindelijk schuldig te voelen. Twijfelend beet ik op mijn lip toen ze zei dat ze met hem ging praten - ik ben een kei in het ruïneren van dingen.
          Toen kon nog een ruzie erbij met Nathan, die weer zo gauw ophield als die gekomen was - en Micah met wie ik nogal creemd bezig was gezien ik hem een lapdance zou geven. Maar misschien kon ik zo alles beter vergeten? Lucas uit mijn hoofd sluiten?
          Na eeb kort gesprek met Nath keek ik me uiteindelijk om naar hem, gezien ik nu bij Kat's appartement was aangekomen. Uiteindelijk zag ik hem tegen de muur bij de parkeerplaatsen zitten. Ik schrok echter bij zijn aanzicht en liep dan sneller op hem af toen ik zijn kaak zag. "Nath!" Ik ging vrijwel meteen op mijn hurken naast hem zitten, terwijl ik bezorgd fronste en naar zijn kaak keek. "Gaat het wel?" Heel voorzichtig raakte ik het met mijn vingertoppen aan, terwijl ik hem proevend bekeek. Oké, de helderste leek hij op het moment ook niet.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 23:42 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Gabriël 'Gabe' Caleb Ashworth
    Outsider / Dealer • 18

    Toen stonden we daar met z'n drieën; knuffelend. Charlie als kleinste tussen ons in, Micah en mij. Waarschijnlijk werd ze geplet, maar dan tenminste uit liefde niet uit haat.
          "Dus vanwaar het geknuffel net?" Ik wist dat Micah het zou vragen, of zoiets in die richting. Want Charlie en ik waren op school niet zo close als we buiten school of thuis zijn. Echter zou ik het wel allemaal later uitleggen aan Micah - gezien het niet meer zo belangrijk was aangezien Syd en ik blijkbaar een ten minutes break up hadden. "Lang verhaal mouse." Na Charlie's antwoord gaf ik Micah een blik waaruit hij kon verstaan: later.
          Kort daarop kwam Nora ons vergezellen. Ik trok haar even naar me toe en drukte een kus op haar wang als begroeting, want ook zij is een heel erg goede vriendin - beter gezegd, beste vriendin. Of sister from another mister.
          Micah en Charles begonnen in één keer over feesten, waardoor ik maar half luisterde en even een sigaret op stak. Ik inhaleerde lang voordat ik de rook weer uitblies.
          "Well, Charleston," begon ik rustig terwijl ik weer een heis nam en de took weer uitblies. "Waarom nemen we Norton en Micheala niet even mee om daarna met z'n alleen te gaan?" Ik keek iedereen afwachtend aan, terwijl ik tegelijkertijd dat stomme gesrpek tussen Nathaniel en Luke volgde met hun gevecht. Het was duidelijk wie zou winnen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MYAH RAITH

    Intussen waren Nate en Jace weggegaan naar het feest en hadden ze mij achtergelaten op school.
    Ik was even sprakeloos achtergebleven. Ik voelde me echt een sukkel, een trut, een enorme bitch en bovenal een bedrieger. Iets in me zei dat Nathan niet veel beter was, maar het slechte gevoel was op dat moment overstemmend.
    Ik zworf een beetje rond over het schoolterrein. Ik had nu geen doel meer, niemand om naartoe te gaan. Volgens mij waren de meeste nu wel naar het feest.
    Ik zag niet echt veel bekenden en vroeg me een beetje af hoe ik thuis zou komen - naar het feest ging ik nu echt niet meer hoor - maar echt zorgen maakte ik me niet. Desnoods nam ik de bus of belde ik iemand op.
    Ik reed naar het parkeerterrein om de laatste auto te kunnen vragen om een lift, maar degene die ik daar zag staan vroeg ik liever niet om een lift. Liever gewoon helemaal niks eigenlijk.
    Ik deed alsof ik vastzat met mijn rolstoel in de hoop dat Micah me niet zou opmerken en gewoon naar huis zou rijden. Ik had op het moment gewoon helemaal geen zin in hem.
    "Wel als dat Myah niet is." hoorde ik een plagende stem zeggen. Ik pufte een teleurgestelde zucht uit. Mislukt. Vluchten kon nu ook niet meer.
    "Dus heb je een rit nodig of verblijf je op school?" vroeg hij me met een grijns. Die zak genoot er gewoon van dat ik niet wegkon.
    "Liever dat laatste als die rit van jou is." mompelde ik.
    Ik bleef even zitten zonder hem aan te kijken, maar toen ik doorhad dat ik geen andere keus had, besloot ik zijn lift toch maar aan te nemen.
    Dit liet ik zien door hem aan te kijken en vervolgens even met mijn ogen te draaien. Ik ging hem niet bedanken.
    Hij pakte de handvaten van mijn rolstoel en duwde me naar zijn auto. Het was echt een oude bak.
    Ik floor even zogenaamd bewonderend.
    "Nou mooie bak hoor" zei ik zacht. Het was dan wel naar hem bedoeld maar hij hoefde het niet persé te horen. Hij was dan ook één van de laatste kansen om mijn nacht op een andere plek dan school door te brengen.
    Hij hielp me de auto in en zette de rolstoel in de achterbak. Ik ergerde me aan ieder moment dat hij me aanraakte. Het was dat ik anders niet ver gekomen was, anders had ik zijn handen echt weggeslagen.
    "Dus waarom was je daar zo zielig en alleen terwijl je broer en vriendje aan het feesten zijn?" vroeg hij me toen we net even reden.
    Ik had in de tijd dat ik alleen rondgedwaald had wel meegekregen dat Nathan Kyros gezoend had of andersom. Whatever. Die twee hadden samen iets gedaan waar ik niets vanaf wilde weten.
    "Geen commentaar." antwoordde ik nors. Hij pakte me natuurlijk weer precies op die plekken.
    Ik kon eigenlijk niet goed geloven dat hij familie was van Charlie en Gabe. Met die twee was ik zeer goed bevriend, maar met Micah moest ik echt absoluut niets hebben. Wat een rotjong.
    We reden nog een stukje, totdat we langs een tankstation reden waar Micah even stopte. Wat hij ging doen wist ik niet precies, maar wat ik wel wist was dat hij niet ging tanken. Hij liep regelrecht naar het tankststionwinkeltje. Nou ja, nadat hij me had gewezen op de 'grote waarde' van zijn wagen.
    "Blijf zitten en raak niets aan oki?"
    Demonstratief sloeg ik mijn armen over elkaar en ik keek hem aan met een blik die waarschijnlijk nogal chagrijnig was.
    Even later kwam hij terug met een aantal zakken terug waar vermoedelijk drank in zat. Dit vermoeden kwam doordat er een aantal blikvormige voorwerpen door het plastic heen drukte.
    "Kat zou zorgen voor de drank, zei ze." deelde ik even nogal monotoon mede. Ik wist dat het eigenlijk niet zoveel zin had om het te zeggen, omdat hij er waarschijnlijk niet veel mee zou gaan doen, maarja.
    Hij drukte het gaspedaal weer in en zo reden we naar Kats huis.
    Daar hielp Micah me uit zijn auto en zette me weer in mijn rolstoel.
    Zoals ik al gezegd had bedankte ik hem niet.
    Ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk wegrijden van Micah, maar toen zag ik hem vanuit mijn ooglid staan met Hale. Nathan.
    Wat hij aan het doen was kon ik niet helemaal bepalen en eigenlijk maakte het me niet zoveel uit. In de auto had ik met Nate gepraat en het feit dat hij mijn broer gelubberd had - of andersom - liet me anders op de zaak kijken. Hij was hier degene die fout zat, niet ik.
    "Micah?" riep ik de jongen die ik normaal echt totaal niet zag zitten.
    Ik trok me voorzichtig op aan hem en ging voorzichtig, maar nogal ongemakkelijk tegenover hem staan, terwijl ik een beetje op hem leunde.
    Ik liet mijn hoofd een beetje kantelen.
    "Kus me" fluisterde ik naar hem, waarna ik mijn lippen voor een aantal seconden op de zijne plantte.

    outfit

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 10:26 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ZACHARY 'ZACH' THOMAS SMITH
          Verbaasd kijk ik naar het tafereel voor me: Nathan wordt eerst in elkaar gerost door Kat en daarna door Benji - wat best wel logisch is gezien Nathan zojuist zijn vriendje had gezoend. Echter zie ik dat het allemaal uit de hand loopt en ik grijpt toch maar gauw in, of te wel, ik trek Benjamin van Nathan af en sleur hem ergens heen voordat ik allebei waarschuwend toespreek. Dan verdwijnt Kyros opeens met Kat naar binnen en zie ik een bruinharig meisje - was het niet Jess? - Benjamin in haar armen nemen. Ho wacht, exen die knuffelen? Dat is nieuw... Maar deze hele school is raar dus veel aandacht besteed ik er niet eens aan. Ik besluit ze maar even alleen te laten en ga Kyros en Kat achterna naar binnen.
          Eenmaal binnen haal ik wat te drinken en met mijn drankje in mijn hand wandel ik wat rond en maak een praatje met iedereen voordat ik besluit naar Ky te gaan. Geen idee of hij dat zou waarderen maar ik denk dat hij wel wat steun kan gebruiken en gezien zijn vriendje momenteel te druk schijnt te zijn met zijn ex te knuffelen, neem ik die taak maar even op me.
          Ik herinner me nog iets over Kat's slaapkamer en ik loop er linea recta naartoe voordat ik even aanklop, ik ben en blijf een wel opgevoede brit.
          "Kom maar binnen," hoor ik iemand schor mompelen en twijfelend steek ik mijn hoofd om de hoek van de deur.
          "Hey," zeg ik zachtjes terwijl ik naar binnen loop en vervolgens de deur sluit. "Gaat het een beetje?" ik glimlach wat naar hem en kom bij hem op bed zitten terwijl ik even een klopje geef op zijn schouder. "Waar had hij het over? Hij beweerde steeds dat jij het ook wilde, maar dat kan ik me niet voorstellen. Toch denk ik dat hij het toch ergens vandaan haalt... Wanna talk about it?"


    I just caught the wave in your eyes





    Benjamin George O'Donnel




    "Nee nee nee," zei ze zachtjes en ik voelde hoe ze haar handen voorzichtig mijn gezicht vast hielden en ik sloot mijn ogen even om te genieten van haar tedere aanrakingen. Haar duimen streelden mijn betraande wangen en na even opende ik mijn blauwe betraande kijkers weer. "Zeg dat nou niet, het spijt mij. Ik had die berichtjes niet mogen sturen, ik had niet zo stom moeten zijn." fluisterde ze met een zwak glimlachje en blikte even naar het appartement waar het feestje gaande was, veel zin om te feesten had ik niet meer hoewel ik wist dat Kyros me nodig had. .
    "Maar misschien is het tijd om elkaar weer los te laten," mompelde ze en blikte even op de grond waardoor een zachte zucht mijn lippen verliet.
    "Ik denk dat Ky je nodig heeft, na alles..." momeplde ze en aarzelde even voordat ze haar lippen op mijn wang drukte en mijn zoute tranen weg probeerde te krijgen. een zwak glimlachje sierde mijn lippen voordat ik ook even naar de grond staarde. Ik nam toch even haar handen vast en slikte even. "Ik weet het, maar..." begon ik en wist niet meer wat te zeggen.
    "Het komt goed, Benji, dat beloof ik."






    Michael Cameron Sherman



    Nadat ik was uitgestapt merkte ik Hale op die bij Nathan stond een eind verderop. Ook Myah bleek dit door te hebben "Micah?" riep ze zodat ze zowel mijn aandacht als die van Nathan had en vragend keek ik haar aan, al wist ik wat ze van plan was. Ik voelde haar handen op mijn schouders en ze trok zich op waardor onze gezichten akelig dicht bij elkaar zaten. Ik mocht haar gewoon niet, maar goed ik zou haar maar haar 'zin' geven...
    "Kus me" fluisterde ze en ik rolde kort met mijn ogen. "You owe me." mompelde ik waarna ik mijn lippen op de hare drukte en mijn armen om haar middel heen sloeg voor steun. Ik voelde Parkers blik op ons branden , dus ging ik een stapje verder door mijn handen op haar achterste te plaatsen en er zacht in te knijpen. "Hmm Myah." zei ik met een net kreuntje en keek haar even uitdagend aan. Zien hoe ver ze zou gaan om Nathan jaloers te maken. Ze moest me maar dankbaar zijn dat ik haar wilde kussen, want uh never again...
    Ik drong mijn tong bij haar binnen en blikte even naar Nathan die rood zag van woede.
    Eens ze de kus stopte en me kwaad aankeek grijnsde ik even. "Laters." mompelde ik en nam de drank uit mijn auto waarna iik de lift in ging.
    En.... Karma deze zat nu eens vast .Geïrriteerd en nog steeds met een vage lipsticksmaak in mijn mond haalde ik een fles wodka uit mijn zak en nam ik er een heuse slok van om alles weg te spoelen en gelukkig werkte de lift daarna weer.
    Eens ik uit die verdomde lift was belde ik aan en niet veel later kwam een Happy Kat deze open doen. "Kitty!" zei ik vrolijk.



    Owen Damien Devine



    "Met jou wel, met mijn pinguïn zeker,” zei Aiden terug waardoor er automatisch een brede glimlach om mijn lippen verscheen.
    En daarna ging alles nogal snel vooruit. Vlinders vlogen door mijn buik heen en na even moest onze kus - die van mij eeuwig mocht duren- even stoppen.
    Aiden had rode wangen die hem enorm schattig stonden en een zachte grinnik verliet mijn lippen.
    “Weet jij waar we heen moeten?” Vroeg Aiden me terwijl we door de straten liepen en ik knikte even waarna ik de leiding haf. "Hierheen." glimlachte ik.
    Na even waren we bij het appartement complex aangekomen en hoewel ik nog niet officieel uit te kast was gekomen, schaamde ik me er niet voor dat ik bij Aiden was en zijn hand vasthield. Waarom zou ik me ook schamen voor liefde? Nee ik was trots en voelde me geweldig met hem in mijn buurt. "Kom! Ze zijn vast al binnen." glimlach ik waarna ik met hem het gebouw inging en de trappen opliep. Ik klopte aan op de deur en keek met een glimlachje naar Aiden terwijl ik wachtte tot iemand opendeed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dena Alicia von Pool
    Deen • Cheerleader • 17 • Outfit • "Cause darlin' I'm a nightmare dressed like a daydream."


          Met een diepe zucht zet ik mijn gigantische roze koffer neer en laat ik me op de bank zakken. Het is goed om weer terug te zijn - hoewel ik wel gehoopt had dat mijn ouders op zijn minst thuis zouden zijn om me op te vangen, maar goed - en zo te zien is Dramarose niks veranderd in de twee weken dat ik weg ben geweest. Er is blijkbaar een feestje aan de gang bij Kat en nadat ik even op adem ben gekomen neem ik mijn spullen mee naar boven om mijn koffer snel uit te pakken en een douche te nemen. Ik trek een wit jurkje aan en doe snel mijn make-up waarna ik tevreden in de spiegel kijk.
          'Perfect,' glimlach ik. Ik trek een paar hoge hakken aan en loop dan naar de garage met mijn sleutels in mijn handen om vervolgens in mijn zwarte auto richting het adres te rijden wat Kat me heeft doorgegeven. Het feest - en de drama - is al in volle teugen bezig en gezien het enorm lang geleden is geweest dat ik een jongen mee naar huis genomen heb, word het vanavond maar eens tijd. Ik parkeer mijn auto en nadat ik mijn make-up nog even gecheckt heb loop ik het appartement binnen. Als het goed is staat Micah al voor me klaar met een drankje. Ik glimlach tevreden en leun nonchalant tegen de wand van de lift. Micah staat inderdaad al klaar als de deur geopend word.
          'Dank je, Micah,' glimlach ik waarna ik hem een knuffel en een kus geef, 'dat is zo lief van je.' Ik knijp even in zijn kont en knipoog naar hem waarna ik mijn ogen naar mijn mobiel in mijn hand laat glijden. Een tevreden grijns verschijnt om mijn lippen als ik erachter kom dat Ira alleen beneden staat te roken.
          'Ik ben zo weer terug,' zeg ik, ik laat mijn hand even over zijn gespierde armen glijden en draai me dan soepel om waarna ik de lift weer naar beneden pak - dit keer met een drankje waar ik een klein slokje van neem. Beneden zie ik Ira al staan en ik trippel naar de knappe jongen toe.
          'Ir, lieverd, hee,' zeg ik voordat ik hem een knuffel geef en een kus op zijn wang druk, 'hoe is het? Ik heb je gemist.'

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 12:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.