• Er zijn goede mensen, maar ook slechte mensen.
    Het probleem is dat je goed en slecht zo moeilijk uit elkaar houd.
    De mensen die dat heel moeilijk vinden, worden slecht genoemd.
    Daar zijn heel veel groepen van.
    Één van de groepen wordt piraten genoemd.




    Ooit, lang geleden, is er een schip gezonken door een aanval van sirenes.
    Je weet wel, die bloedmooie meiden die je verdrinken. Nu zinken er wel vaker schepen.
    Maar in dit schip zat een heleboel goud en zilver.
    Daarom zijn er zoveel schepen naar opzoek, honderden jaren later.
    Helaas gaat dat niet héél makkelijk.
    Je hebt een aantal dingen nodig:
    Een zilveren kelk,
    Het kompas van de koning,
    De kaart in de schedel,
    En het vertrouwen van een meermin.

    Het hoofdschip is the Pearl, niet van POTC, maar van een schip dat echt heeft bestaan. De kapitein is Edward England, die overigens wel wat van Jack Sparrow weg heeft.


    Er zijn vier schepen. De Pearl (piratenschip), Queen Anne's Revenge (piratenschip), The BlackSea (vrouwelijk piratenschip) en Royal Heart (marineschip).
    Je mag zelf kiezen op welk schip jij thuishoort.


    Dit moet je invullen:
    Naam
    Leeftijd (vanaf twaalf)
    Schip
    Wapen
    Uiterlijk (FC?)
    Karakter
    Geheim
    Extra(?)


    De Pearl
    - Lucy Elizabeth Esmeralda Bird Myrra
    - Tamala Kaluwa Fersens daffie123
    - Pixie AshFIrwin
    - Edward England Princess_Pearl
    - Gereserveerd StarkiIIer

    De BlackSea
    - Captain Jill Jones Kit
    - Cassandra Brooks Amoare
    - Quinty BlackHeart NecklaceOfRope
    - Hannah Rider Myrra

    Queen Anne's Revenge [STOP OP DE MEIDEN]
    - Thaddeus Becerra Furiosa
    - Liz "The Devil" Glynn QueenStark
    - SINEDAD ''SIN'' FORTESCUE Soulfinder
    - Genevieve Dumaine Valkyries
    - Odo serein
    - Sam Wonder LeScorpion

    De Royal Heart
    - James-Dean Marc Devraux QueenStark
    - Isaiah Simeon Hale Furiosa
    - Gereserveerd CiriOfRivia

    Bezette FaceClaims:
    Olivia Cooke
    Barbara Palvin
    Penelope Cruz
    Colin O'Donoghue
    Keira Knightley
    Megan Fox
    Sara Sampaio
    Robbie Kay
    Thomas Brodie-Sangster
    Johnnie Depp
    David Mazouz


    Het zou mooi zijn als er even veel meisjes als jongens zijn, maar ik heb niet voor niks een vrouwelijk schip.


    Regels:
    - Niemand is perfect
    - Als je bijvoorbeeld kapitein wil zijn van een schip, even met mij overleggen.
    -Je mag nergens de beste in zijn. Dan bepaal je over karakters dat zij dat niet kunnen zijn.
    - Het is komisch bedoeld, jonge karakters en niet zo depressieve mensen zouden heel fijn zijn. (Piraten snijden andere, niet zichzelf (;)
    - Het geheim hoeft niet. Je kan bijvoorbeeld als jongen verkleed zijn als meisje, of dat je stiekem een spion van een ander schip bent.


    Graag even vragen of je een rol mag, maar het moet niet. Als ik niet reageer mag je je rol gewoon posten.


    HET SPEELPRAATTOPIC WORDT VANDAAG GEOPEND.

    Klik voor het praattopic.

    SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 21:15 ]


    obsessive rage

    AshFIrwin schreef:
    (...)

    Geen enkel probleem.
    Het is vaak alleen wel zo dat een minimum een sneltrein tegengaat, net als stukjes waar tegenspelers niets mee kunnen... Maar het wordt zoizo leuk, met of zonder


    Inderdaad, die stukjes waar niemand iets doet maar alleen denkt zijn erg irritant. Een vijftig woorden vallen wel mee. Ik ga het ik elk geval niet controleren.


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Inderdaad, die stukjes waar niemand iets doet maar alleen denkt zijn erg irritant. Een vijftig woorden vallen wel mee. Ik ga het ik elk geval niet controleren.


    Zelfs als je 500 had gezegd had ik het prima gevonden ;p. Maar het is gewoon fijn voor iedereen om te weten waar we ook op dat vlak aan toe zijn


    Bowties were never Cooler

    Tamala Kaluwa Fersens is af


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am


    Naam: Cassandra Brooks maar haar schuilnaam is Clyde Elliston
    Leeftijd: Cassandra is zestien jaar oud
    Schip: Oorspronkelijk komt Cassandra van The BlackSea maar ze is als spion op The Pearl gezet. Nu moet ze het vertrouwen van hen winnen en alle informatie doorgeven aan The BlackSea
    Wapen: Cassandra beschikt over een kromzwaard en twee dolken
    Uiterlijk: Cassandra heeft altijd lange bruine haren tot haar middel gehad die ze dan half opstak, maar nu heeft ze het helemaal kortgeknipt omdat ze bang is dat iemand anders achter haar identiteit komt. Haar ogen zijn donkerbruin en haar huid is blank, een beetje aan de lichte kant.
    Cassandra heeft zowat geen vrouwelijke vormen en is wat aan de magere kant, dit komt aardig goed uit voor haar rol als Clyde.
    Karakter: Cassandra is een moedige en eigenwijze meid, ze doet eerst voordat ze denkt, maakt niet uit wat. En wanneer ze iets doet doet ze dit graag op haar eigen manier, het is heel moeilijk voor haar om hulp aan te nemen. Je kunt haar ook wel roekeloos noemen. Cassandra houd van de zee meer dan wat dan ook, en ze zou alles kunnen inruilen om voor eeuwig erop te blijven. Verder is ze erg kalm en houd ze altijd het hoofd koel.
    Als je dit zo leest zou je denken dat Cassandra geen angsten heeft, maar dat is niet zo. Cassandra is bang dat mensen van wie ze houd haar in de steek laten, net zoals haar familie. Het is niet zo dat ze bindingsangst heeft, maar ze heeft wel wat moeite m Ct echt van iemand houden. Ook ligt ze vaak 's nachts wakker omdat ze nachtmerries over haar verleden heeft gehad, wat er toen gebeurd is volgt haar nog elke dag.
    Geheim:
    Cassandra is geboren als dochter van Edward Brooks en Mary Brooks, haar ouders waren rijkelui die aardig wat te zeggen hadden in de politiek. Ze leefden in een soort kolonie in een landhuis dat net iets kleiner was dan die van de Gouverneur. Op een nacht werden ze aangevallen door piraten. Cassandra had zich verstopt in het huis, en haar ouders konden haar niet vinden. Om het leven van hun enigste zoon, Cassandra's broer Pete niet te riskeren, gingen zij weg zonder Cassandra. Cassandra ging toch naar buiten na enige tijd en toen ze buiten kwam zag ze dat er geen overlevende waren. Dit beeld ziet ze regelmatig nog in haar nachtmerries. De volgende dag haalde haar oom haar op en gaf haar weg aan een man die haar vervolgens weer aan een piratenschip gaf.
    Extra: Cassandra is verkleed als jongen onder de naam Clyde

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 10:34 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Willen er nog meer mensen? Anders ga ik het speeltopic aanmaken.
    (Ik wacht wel op reserveringen)


    obsessive rage

    Edward England


    Leeftijd
    Begin veertig. Eigenlijk let Edward daar helemaal niet op.
    Schip
    Edward is de trotse bezitter van de Pearl, misschien wat té trots, maar bij heeft gelijk dat zijn schip mooi is, al overdrijft hij wel vaak.
    Wapen
    Edward vecht met alles, als hij vecht dan.
    Meestal laat hij zijn bemanning het vuile werk opknappen. Edward kan namelijk niet zo goed vechten.
    Uiterlijk
    FC Johnny Depp (niet als Jack)
    Edward is erg goed gekleed, en ziet er voor een piraat behoorlijk netjes uit. Hij heeft geen spieren, en is niet eens indrukwekkend groot. Zijn kleren zijn erg mooi en duur, maar wel altijd hetzelfde. Wel heeft Edward wat tattoos, maar hij houdt zijn uiterlijk redelijk normaal. Zijn haren zijn nooit lang, en zijn baard is nooit ruig. Hij zegt dat dit is ook niet op te vallen, maar eigenlijk is het omdat hij zijn oude gewoontes een beetje mist.
    Karakter
    Edward is zeer vriendelijk voor een piraat. Hij kan goed met mensen omgaan, en dat is eigenlijk he l de enige rede waarom zijn bemanning hem nog niet heeft afgezet. Hij is dromerig, en denkt voor dat hij doet. Hij brengt zichzelf ondanks dat erg makkelijk in de problemen.
    Geheim
    Edward wilde nooit piraat worden. Hij wilde schrijver worden, en hij had erg veel talent. Één keer schreef hij over een crimineel, Edward Engeland. In die tijd heette hij nog Edward Seager, en toen hij het wilde uitgeven, vroeg de man wat het was. Edward vertelde dat het Mijn Dagboek heette, maar de uitgever was niet erg slim en dacht dat Edward de crimineel uit het verhaal was. Sinds dien wordt Edward gezocht, en is bij de zee op gevlucht. Door verhaal verteld hij niet aan zijn bemanning omdat het zo schamend is.
    Extra
    Edward vind het grappig om achter de geheimen van zijn bemanning te komen. Dit lukt hem nooit, maar alsnog.


    Crazy people don't know they are crazy. And I know I am crazy, so I'm not crazy.

    Ik wist wel dat hij leuk zou worden, mat dat geheim is echt geniaal XD


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    Willen er nog meer mensen? Anders ga ik het speeltopic aanmaken.
    (Ik wacht wel op reserveringen)


    Mijn andere komt vanavond dus van mij mag het topic al open :-)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik ben vanavond weer thuis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soulfinder schreef:
    Ik ben vanavond weer thuis.


    Als je gereserveerd hebt mag het ook langer duren ;)


    obsessive rage

    Mijn rol is al af. (:
    Sin.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Soulfinder schreef:
    Mijn rol is al af. (:
    Sin.


    I know, het was eigenlijk meer openbaar bedoeld.


    obsessive rage

    Ik had gehoopt dit weekend m'n personage af te krijgen, maar ik vrees ervoor het niet te gaan redden met de tijd. Morgen ben ik voor 5 daagjes weg en kan dus enkel checken op m'n gsm. Misschien dat ik eventueel vanavond nog wat tijd vind, maar ook dat betwijfel ik. Dus ik hoop dat het niet zo erg is dat mijn personage dan volgend weekend af geraak en mee doet in de RPG mocht ik vanavond niet redden...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik had gehoopt dit weekend m'n personage af te krijgen, maar ik vrees ervoor het niet te gaan redden met de tijd. Morgen ben ik voor 5 daagjes weg en kan dus enkel checken op m'n gsm. Misschien dat ik eventueel vanavond nog wat tijd vind, maar ook dat betwijfel ik. Dus ik hoop dat het niet zo erg is dat mijn personage dan volgend weekend af geraak en mee doet in de RPG mocht ik vanavond niet redden...


    Dat is niet erg hoor. Je kan er gewoon inspringen als je karakter af is, vijf dagen valt wel mee met twee weken die ik op één dag na achter de rug heb.


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Dat is niet erg hoor. Je kan er gewoon inspringen als je karakter af is, vijf dagen valt wel mee met twee weken die ik op één dag na achter de rug heb.

    2 weken weg, dat is inderdaad langer XD
    Opzicht vallen 5 dagen wel mee, al moet dat voor mij echt niet langer zijn momenteel. Met Thomas had ik dat ook toen hem een baby was, en nu met Demi is dat precies hetzelfde. Ik ben feitelijk veel liever thuis in m'n vertrouwde omgeving waar ik m'n eigen ding kan doen, alles bij de hand heb, dan dat ik zo voor een langere periode (lees dus een paar dagen :'D) weg ben en me moet aanpassen en moet improviseren XD

    Maar goed, ik ben in ieder geval blij dat het geen enkel probleem is als Genevieve niet afgeraakt vandaag (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”