• Er zijn goede mensen, maar ook slechte mensen.
    Het probleem is dat je goed en slecht zo moeilijk uit elkaar houd.
    De mensen die dat heel moeilijk vinden, worden slecht genoemd.
    Daar zijn heel veel groepen van.
    Één van de groepen wordt piraten genoemd.




    Ooit, lang geleden, is er een schip gezonken door een aanval van sirenes.
    Je weet wel, die bloedmooie meiden die je verdrinken. Nu zinken er wel vaker schepen.
    Maar in dit schip zat een heleboel goud en zilver.
    Daarom zijn er zoveel schepen naar opzoek, honderden jaren later.
    Helaas gaat dat niet héél makkelijk.
    Je hebt een aantal dingen nodig:
    Een zilveren kelk,
    Het kompas van de koning,
    De kaart in de schedel,
    En het vertrouwen van een meermin.

    Het hoofdschip is the Pearl, niet van POTC, maar van een schip dat echt heeft bestaan. De kapitein is Edward England, die overigens wel wat van Jack Sparrow weg heeft.


    Er zijn vier schepen. De Pearl (piratenschip), Queen Anne's Revenge (piratenschip), The BlackSea (vrouwelijk piratenschip) en Royal Heart (marineschip).
    Je mag zelf kiezen op welk schip jij thuishoort.


    Dit moet je invullen:
    Naam
    Leeftijd (vanaf twaalf)
    Schip
    Wapen
    Uiterlijk (FC?)
    Karakter
    Geheim
    Extra(?)


    De Pearl
    - Lucy Elizabeth Esmeralda Bird Myrra
    - Tamala Kaluwa Fersens daffie123
    - Pixie AshFIrwin
    - Edward England Princess_Pearl
    - Gereserveerd StarkiIIer

    De BlackSea
    - Captain Jill Jones Kit
    - Cassandra Brooks Amoare
    - Quinty BlackHeart NecklaceOfRope
    - Hannah Rider Myrra

    Queen Anne's Revenge [STOP OP DE MEIDEN]
    - Thaddeus Becerra Furiosa
    - Liz "The Devil" Glynn QueenStark
    - SINEDAD ''SIN'' FORTESCUE Soulfinder
    - Genevieve Dumaine Valkyries
    - Odo serein
    - Sam Wonder LeScorpion

    De Royal Heart
    - James-Dean Marc Devraux QueenStark
    - Isaiah Simeon Hale Furiosa
    - Gereserveerd CiriOfRivia

    Bezette FaceClaims:
    Olivia Cooke
    Barbara Palvin
    Penelope Cruz
    Colin O'Donoghue
    Keira Knightley
    Megan Fox
    Sara Sampaio
    Robbie Kay
    Thomas Brodie-Sangster
    Johnnie Depp
    David Mazouz


    Het zou mooi zijn als er even veel meisjes als jongens zijn, maar ik heb niet voor niks een vrouwelijk schip.


    Regels:
    - Niemand is perfect
    - Als je bijvoorbeeld kapitein wil zijn van een schip, even met mij overleggen.
    -Je mag nergens de beste in zijn. Dan bepaal je over karakters dat zij dat niet kunnen zijn.
    - Het is komisch bedoeld, jonge karakters en niet zo depressieve mensen zouden heel fijn zijn. (Piraten snijden andere, niet zichzelf (;)
    - Het geheim hoeft niet. Je kan bijvoorbeeld als jongen verkleed zijn als meisje, of dat je stiekem een spion van een ander schip bent.


    Graag even vragen of je een rol mag, maar het moet niet. Als ik niet reageer mag je je rol gewoon posten.


    HET SPEELPRAATTOPIC WORDT VANDAAG GEOPEND.

    Klik voor het praattopic.

    SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 21:15 ]


    obsessive rage

    Valkyries schreef:
    (...)
    2 weken weg, dat is inderdaad langer XD
    Opzicht vallen 5 dagen wel mee, al moet dat voor mij echt niet langer zijn momenteel. Met Thomas had ik dat ook toen hem een baby was, en nu met Demi is dat precies hetzelfde. Ik ben feitelijk veel liever thuis in m'n vertrouwde omgeving waar ik m'n eigen ding kan doen, alles bij de hand heb, dan dat ik zo voor een langere periode (lees dus een paar dagen :'D) weg ben en me moet aanpassen en moet improviseren XD

    Maar goed, ik ben in ieder geval blij dat het geen enkel probleem is als Genevieve niet afgeraakt vandaag (flower)


    Ik ook, maar ik woon nog bij mijn ouders, en dat blijft ook werden tijdje zo. (Ik ben een jonge Q-letter) Ik ben wel benieuwd hoe ze wordt, ze klinkt tot nu toe interessant.


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ik woon nog bij mijn ouders, en dat blijft ook werden tijdje zo. (Ik ben een jonge Q-letter) Ik ben wel benieuwd hoe ze wordt, ze klinkt tot nu toe interessant.

    Van genieten zolang je nog thuis woont (;
    Ik ben al een oudere Q-letter, als het al niet een van de oudsten is en ik heb dus ook al een gezinnetje :'D

    Ik heb het grootste deel van haar personage in m'n hoofd, maar de uitwerking gaat bij mij altijd zo traag... Misschien is het trouwens gemakkelijker om een praattopic te openen? Dan blijft dit topic zo wat opgeruimder zeg maar, voor de personages zelf en kan iedereen uitgebreid daar babbelen? (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Van genieten zolang je nog thuis woont (;
    Ik ben al een oudere Q-letter, als het al niet een van de oudsten is en ik heb dus ook al een gezinnetje :'D

    Ik heb het grootste deel van haar personage in m'n hoofd, maar de uitwerking gaat bij mij altijd zo traag... Misschien is het trouwens gemakkelijker om een praattopic te openen? Dan blijft dit topic zo wat opgeruimder zeg maar, voor de personages zelf en kan iedereen uitgebreid daar babbelen? (:


    Ja, misschien wel. Heb alleen geen ervaring met praattopics, maar voor alles een eerste keer (:


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Ja, misschien wel. Heb alleen geen ervaring met praattopics, maar voor alles een eerste keer (:

    Het is dat, voor alles is een eerste keer. Gaat helemaal goed komen (;

    Ik heb nog wel een vraagje in verband met de RPG... omtrent welk jaartal / eeuw speelt het zich af?
    (Ik zou dat graag willen weten, in verband met Genevieves geheim/geschiedenis ^_^)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Het is dat, voor alles is een eerste keer. Gaat helemaal goed komen (;

    Ik heb nog wel een vraagje in verband met de RPG... omtrent welk jaartal / eeuw speelt het zich af?
    (Ik zou dat graag willen weten, in verband met Genevieves geheim/geschiedenis ^_^)


    Ongeveer 1700 of later, maar het speelt zich wel sowieso af in deze eeuw. En daar dan het begin van. Dat is zo ongeveer de Gouden Eeuw van piraterij, en ongeveer de tijd van Edward England. Ik weet niet of alle schepen precies kloppen, vandaar dat ik maar twee echt bestaande heb gekozen.


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Ongeveer 1700 of later, maar het speelt zich wel sowieso af in deze eeuw. En daar dan het begin van. Dat is zo ongeveer de Gouden Eeuw van piraterij, en ongeveer de tijd van Edward England. Ik weet niet of alle schepen precies kloppen, vandaar dat ik maar twee echt bestaande heb gekozen.

    Dat is voor mij zo'n beetje perfect, want aan het begin van de Franse revolutie wordt de adel met de titels afgeschaft, 1789, en Genevieve is dus van geboren adel in Frankrijk die geëmigreerd is naar Groot-Brittanie met haar vader, waar die iets van generaal/admiraal of zoiets wordt door de jaren heen, aangezien de man zijn titel is kwijtgeraakt. Moet nog even te goed uitzoeken hoe dat zit met die titels en dergelijke :'D
    Maar ze kan dus ook zo net voor de Franse Revolutie zijn geëmigreerd, maar zo die periode van 1700-1800 komt voor mij dus goed uit om m'n puzzelstukjes te laten passen (:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 16:27 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat is voor mij zo'n beetje perfect, want aan het begin van de Franse revolutie wordt de adel met de titels afgeschaft, 1789, en Genevieve is dus van geboren adel in Frankrijk die geëmigreerd is naar Groot-Brittanie met haar vader, waar die iets van generaal/admiraal of zoiets wordt door de jaren heen, aangezien de man zijn titel is kwijtgeraakt. Moet nog even te goed uitzoeken hoe dat zit met die titels en dergelijke :'D
    Maar ze kan dus ook zo net voor de Franse Revolutie zijn geëmigreerd, maar zo die periode van 1700-1800 komt voor mij dus goed uit om m'n puzzelstukjes te laten passen (:


    Haha, grappig. Bij het verhaal past het ook wel, dan is het niet alleen " Jantje heeft een broertje" of " Annie is getrouwd " zoals ik groot nu toe vooral heen gezien. (Op Edward na, Princess_ Pearl heeft zich samen met mij en beetje laten doordraven...)


    obsessive rage

    Het praattopic is geopend, de link kan je in de beschrijving vinden.


    obsessive rage

    Isaiah is helemaal af! Ik hoop stiekem dat er nog wat mannen op de Queen Anne's en De Royal Heart komen, haha.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Isaiah is helemaal af! Ik hoop stiekem dat er nog wat mannen op de Queen Anne's en De Royal Heart komen, haha.


    Ja, ik ook, als ik niet zo slecht jongens speelde had ik zelf een rol aangemaakt (:


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Ja, ik ook, als ik niet zo slecht jongens speelde had ik zelf een rol aangemaakt (:


    Zal ik het topic anders even in de spotlight zetten? ;3


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Zal ik het topic anders even in de spotlight zetten? ;3


    Als je zou willen, graag!


    obsessive rage

    Ik wil wel een man? Op het schip De Pearl?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    Ik wil wel een man? Op het schip De Pearl?


    Dat mag (:


    obsessive rage

    Awesome! Mijn FC wordt David Mazouz, ik hoop dat mijn rol vanavond nog komt.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."