• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vause schreef:
    Daar zit je dan met je goede gedrag. Met een enorme moonboot aan gekluisterd aan een bed in de woonkamer. Ik kan wel janken.


    Wat is er gebeurt :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het zou waarschijnlijk stukken gemakkelijker voor mezelf zijn als ik dit soort dingen gewoon meteen deed. Bah.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vause schreef:
    Daar zit je dan met je goede gedrag. Met een enorme moonboot aan gekluisterd aan een bed in de woonkamer. Ik kan wel janken.


    Oh nee, wat is er met je voet? :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'Ga je op vakantie?'
    'Zoiets.'
    'Waar ga je heen?'
    'Papendal.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lolol, rennende rukker. Meest hilarische nieuws van de dag. Ik zou zo hard lachen als me zo iets zou overkomen.

    Oké ik was vrolijk, maar communiceren met iets te veel mensen op een dag maakt me letterlijk uitgeput. Ik haat dat echt heel erg.


    Danmarks Dynamite.

    Scary shit


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Schrijven, schrijven, schrijven!


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Schrijven, schrijven, schrijven!

    En ik slapen, slapen, slapen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)
    En ik slapen, slapen, slapen!


    ..zodra de paracetemol gaat werken


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit is een beetje uit de hand gelopen. Maar je hoort mij niet klagen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Backbiter schreef:
    (...)

    ..zodra de paracetemol gaat werken

    En bij mij mijn sleepingdrug (melatonine :') )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Denk je dat ik dat niet zie of zo? Doe toch niet zo, bitch. I want to break this friendship but need to do this in a good way... First talk... Maar ik heb er nog altijd geen zin in...

    En nu baal ik wel even...


    Ik wil een tuin vol egels

    Oef..


    16 - 09 - '17

    Whut


    26 - 02 - '16