• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hiep hoi, 150 euro verspilt in 45 minuten met een niet behaald examen :((


    Sarah = ongewoon sexy

    Oh my god, ik scheer nóóit meer mijn benen. Ik heb per ongeluk mijn hele kuit opengesneden en nu mag ik straks naar het ziekenhuis, want het doet zo'n pijn dat ik niet eens meer normaal op mijn benen kan staan en het waarschijnlijk moet laten naaien of zo. Hoera, dat wordt de rest van mijn leven Veet gebruiken omdat ik nu een zware scheermesjesfobie heb. (cat)
    Edit: HELP ME. DIT DOET ZO'N PIJN. IK GA DOOD. En ik maar denken dat ik totaal ongevoelig ben voor pijn.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 14:09 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Oh my god, ik scheer nóóit meer mijn benen. Ik heb per ongeluk mijn hele kuit opengesneden en nu mag ik straks naar het ziekenhuis, want het doet zo'n pijn dat ik niet eens meer normaal op mijn benen kan staan en het waarschijnlijk moet laten naaien of zo. Hoera, dat wordt de rest van mijn leven Veet gebruiken omdat ik nu een zware scheermesjesfobie heb. (cat)
    Edit: HELP ME. DIT DOET ZO'N PIJN. IK GA DOOD. En ik maar denken dat ik totaal ongevoelig ben voor pijn.


    Sorry, ik moest lachen om het laten naaien :W
    Sterkte ermee! Hopelijk is het niets ernstigs (flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk. Ga je op vakantie, mag je niet zwemmen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vanilleijs + maple syrup = hemels ^^

    Ik heb een geweldig idee voor een horror/thriller verhaal. Alleen weet ik geen titel en of mensen het überhaupt zouden lezen. Hmm..

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 15:00 ]


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    Ik heb een geweldig idee voor een horror/thriller verhaal. Alleen weet ik geen titel en of mensen het überhaupt zouden lezen. Hmm..


    Wat heb je dan voor idee? :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Wat heb je dan voor idee? :Y)


    Het gaat ongeveer als volgt. Een vrouw wordt wakker in een kamer waar enkel een telefoon staat. De telefoon rinkelt en ze moet opnemen. De enige deur die er is, is namelijk op slot. Ze neemt de telefoon op en een kinderstem klinkt. "Als je hier nog levend uit wil komen, moet je doen wat ik zeg"
    De vrouw weet uit de kamer te ontsnappen en komt in een dorp terecht waar iedereen slaapt. Het blijkt dat de slapende mensen een verband hebben met een duister experiment en het kleine meisje dat door speakers met de vrouw communiceert.


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Het gaat ongeveer als volgt. Een vrouw wordt wakker in een kamer waar enkel een telefoon staat. De telefoon rinkelt en ze moet opnemen. De enige deur die er is, is namelijk op slot. Ze neemt de telefoon op en een kinderstem klinkt. "Als je hier nog levend uit wil komen, moet je doen wat ik zeg"
    De vrouw weet uit de kamer te ontsnappen en komt in een dorp terecht waar iedereen slaapt. Het blijkt dat de slapende mensen een verband hebben met een duister experiment en het kleine meisje dat door speakers met de vrouw communiceert.


    Dat zou ik dus wel echt gaan volgen eh :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Dat zou ik dus wel echt gaan volgen eh :Y)


    Ik moet het eerst nog beter uitwerken, maar als ik wat heb zal ik het zeggen c;


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Ik moet het eerst nog beter uitwerken, maar als ik wat heb zal ik het zeggen c;


    Awesome :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ROME WAS ZO TOF en Pompeii ook, hoogtepunt daaro.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Yay, updaten naar windows 10 :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Bostick schreef:
    (...)

    Sorry, ik moest lachen om het laten naaien :W
    Sterkte ermee! Hopelijk is het niets ernstigs (flower)

    Hahaha, de dokter is een vrouw, so no worries. (wbw) Dankjeweeel! <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hmmmm, Windows 10 of even wachten?


    Spinning around, I'm weightless.