• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zit er echt helemaal doorheen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WHAAAAAAH.


    26 - 02 - '16

    Ugh ik ga toch niet ziek worden?
    En mams kwam er vanochtend niet doorheen bij de dokter. Meh. Ik hoop dat ik vrijdag dan nog terecht kan. Mijn oor blijft pijn doen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Minerva McGonagall blijft gewoon geniaal!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 20:23 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik zweer het je dat ik in de afgelopen vijf dagen echt tien kilo ben aangekomen en ik zie er afschuwelijk uit en godverdomme Jip, tuurlijk, ga lekker over je vette buik zitten huilen terwijl je vriendin aan het eind van de maand waarschijnlijk weer wordt opgenomen voor haar anorexia. Bah. Op het moment haat ik even alles aan mezelf. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zweer het je dat ik in de afgelopen vijf dagen echt tien kilo ben aangekomen en ik zie er afschuwelijk uit en godverdomme Jip, tuurlijk, ga lekker over je vette buik zitten huilen terwijl je vriendin aan het eind van de maand waarschijnlijk weer wordt opgenomen voor haar anorexia. Bah. Op het moment haat ik even alles aan mezelf. :/


    Oei jeetje, kan ze niet geholpen worden? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Oei jeetje, kan ze niet geholpen worden? :c


    Ze wordt geholpen, maar ze heeft er meer dan een jaar mee rondgelopen voordat mensen erachter kwamen. Het zit nu zo diep geworteld dat ze zich niet echt ziek voelt, zeg maar, waardoor het ook makkelijker is om terug te vallen in oude gewoontes. Ze wordt nu al overal rondgereden in een rolstoel en ze krijgt begeleiding en zo, maar toch is ze laatst weer afgevallen (terwijl ze nu eigenlijk zou moeten aankomen, met alle energie shakes die ze krijgt) en ik ben nogal bang dat het binnenkort (te) hard achteruit gaat. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ze wordt geholpen, maar ze heeft er meer dan een jaar mee rondgelopen voordat mensen erachter kwamen. Het zit nu zo diep geworteld dat ze zich niet echt ziek voelt, zeg maar, waardoor het ook makkelijker is om terug te vallen in oude gewoontes. Ze wordt nu al overal rondgereden in een rolstoel en ze krijgt begeleiding en zo, maar toch is ze laatst weer afgevallen (terwijl ze nu eigenlijk zou moeten aankomen, met alle energie shakes die ze krijgt) en ik ben nogal bang dat het binnenkort (te) hard achteruit gaat. :/


    Oh, Jip, oh bah, wat naar. Alle hugs. D:
    Maar praat jezelf geen schuldgevoel aan vanwege dit! Het enige wat je kunt doen is er voor haar zijn. Dat zij in die situatie zit, betekent niet dat jij je niet ook zorgen mag maken over je eigen gewicht (al weet ik zeker dat je er prima uitziet want daarmee heeft gewicht like zo weinig te maken, dus maak jezelf daar alsjeblieft niet gek mee, want dat is het niet waard). Je hoeft niet Het Grootste Probleem Ooit te hebben om iets vervelend te mogen vinden. Vakanties eindigen en het wordt allemaal weer beter. Ga desnoods even op de wc zitten, gewoon in een dicht hokje op de deksel met een boek of je telefoon of iets dergelijks, zodat je even in je eentje tot rust kunt komen. Goed drinken, diep ademhalen, aan kittens denken. Sterkte, Jip.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Ik zweer het je dat ik in de afgelopen vijf dagen echt tien kilo ben aangekomen en ik zie er afschuwelijk uit en godverdomme Jip, tuurlijk, ga lekker over je vette buik zitten huilen terwijl je vriendin aan het eind van de maand waarschijnlijk weer wordt opgenomen voor haar anorexia. Bah. Op het moment haat ik even alles aan mezelf. :/


    Jipje, lieverdje, je bent niet verantwoordelijk voor de anorexia van je vriendin en je hoeft je dan ook niet schuldig te voelen over je gedachten. Ik snap dat je je eigen problemen probeert te relativeren aan het feit dat haar problemen erger zijn, maar zo werkt het leven nu eenmaal niet. En kop op, afvalbuddy, alles komt heus wel goed en als je thuis bent (waar je makkelijker een beter patroon op kan bouwen dan op vakantie) dan ga je er lekker aan werken of wat af te vallen.
    heel veel knuffeltjes


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ze wordt geholpen, maar ze heeft er meer dan een jaar mee rondgelopen voordat mensen erachter kwamen. Het zit nu zo diep geworteld dat ze zich niet echt ziek voelt, zeg maar, waardoor het ook makkelijker is om terug te vallen in oude gewoontes. Ze wordt nu al overal rondgereden in een rolstoel en ze krijgt begeleiding en zo, maar toch is ze laatst weer afgevallen (terwijl ze nu eigenlijk zou moeten aankomen, met alle energie shakes die ze krijgt) en ik ben nogal bang dat het binnenkort (te) hard achteruit gaat. :/


    Oh jeetje... ik hoop echt dat dit de laatste keer is dat ze opgenomen wordt en dat het spoedig vooruit mag gaan. Ik vind het zo vreselijk voor haar en voor jou natuurlijk. Ik had er voorheen niet zoveel begrip voor, omdat ik het maar raar vond dat mensen zich voor de lol uit gingen hongeren omdat ze zich te dik vonden, maar sinds ik mijn vriend heb, wiens zusje in de beginstadia zat van anorexia en op tijd geholpen is, weet ik hoe het is en zo. Alles is mij ook uitgelegd geworden en nu begrijp ik helemaal hoe het zit.
    Jip, hopelijk gaat het snel beter!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OMG ZATERDAG.

    Jip oh wat erg, maar echt echt echt jij kan er niets aan doen. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat en knuffel voor jou <3



    Oh, the drama. :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik voel me wel erg vergeten. En dat terwijl ik er eerder wat over gezegd had. Should've had my mouth shut.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -crying-


    26 - 02 - '16

    Daar zit je dan met je goede gedrag. Met een enorme moonboot aan gekluisterd aan een bed in de woonkamer. Ik kan wel janken.