• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    Mijne heeft geen haast, doe rustig aan en maak eerst maar de covers af voor mensen die het hardere nodig hebben. De mijne kan wachten :)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Mijn aanvraag mag weg!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DualShock > Druckmann

    Delfino > Reigns


    16 - 09 - '17

    Mikko ~ Inktzwart


    obsessive rage

    Ik heb nog steeds nodig, maar ik zal hem wel even opnieuw plaatsten omdat ik hem wat aan heb gepast ondertussen:


    * Titel: A Fangirls Saga gelieve een met en zonder
    * Korte Samenvatting:
    Een korte - hopelijk humoristische fanfictie over een youtuber/actrice, die de wereld niet ziet zoals ieder ander persoon met normaal werk.
    Het personage is wat sociaal ongemakkelijk (bindingsangst) en gecompliceerd door haar jeugd, maar sinds ze een paar jaar in London woont kan haar geluk niet op.
    Althans, niet voor lang meer als haar jeugd haar in de weg gaat zitten. Met haar creatieve vakteam van goede vrienden, probeert ze zichzelf door haar drukke leven te slaan.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Iets met Youtube en Twitter,Dan Howell en Phil Lester, ze is ook schrijver en ze acteert dus misschien dat je dat er in kan verwerken. Iets wat te maken heeft met London.
    * Sfeer die het weer moet geven: Fris, hip denk aan patronen
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's: nvt

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 19:01 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    RickGrimes schreef:
    Ik heb nog steeds nodig, maar ik zal hem wel even opnieuw plaatsten omdat ik hem wat aan heb gepast ondertussen:

    * Titel: A Fangirls Saga gelieve een met en zonder
    * Korte Samenvatting:
    Een korte - hopelijk humoristische fanfictie over een youtuber/actrice, die de wereld niet ziet zoals ieder ander persoon met normaal werk.
    Het personage is wat sociaal ongemakkelijk (bindingsangst) en gecompliceerd door haar jeugd, maar sinds ze een paar jaar in London woont kan haar geluk niet op.
    Althans, niet voor lang meer als haar jeugd haar in de weg gaat zitten. Met haar creatieve vakteam van goede vrienden, probeert ze zichzelf door haar drukke leven te slaan.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Iets met Youtube en Twitter,Dan Howell en Phil Lester, ze is ook schrijver en ze acteert dus misschien dat je dat er in kan verwerken. Iets wat te maken heeft met London.
    * Sfeer die het weer moet geven: Fris, hip denk aan patronen
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's: nvt


    Heb je nog een faceclaim voor het meisje?


    Credendo Vides

    Zal er even een zoeken


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Deze graag: http://images6.fanpop.com/image/photos/34000000/Marina-and-the-Diamonds-fan-art-3-marina-and-the-diamonds-34077300-500-580.png

    Kan je dan dat hartje op het gezicht weghalen haha


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    RickGrimes schreef:
    Deze graag: http://images6.fanpop.com/image/photos/34000000/Marina-and-the-Diamonds-fan-art-3-marina-and-the-diamonds-34077300-500-580.png

    Kan je dan dat hartje op het gezicht weghalen haha


    Oké, dan ga ik daarmee aan de gang (: Moet namelijk alleen nog zo goed als de persoontjes erin zetten.

    Ondertussen heb ik deze gemaakt voor Theroux om er weer een beetje in te komen. Het is inderdaad een wat simpelere.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 22:30 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, dan ga ik daarmee aan de gang (: Moet namelijk alleen nog zo goed als de persoontjes erin zetten.

    Ondertussen heb ik deze gemaakt voor Theroux om er weer een beetje in te komen. Het is inderdaad een wat simpelere.




    Ik had haar topic al zien staan! Deze is mooi gelukt!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...




    RickGrimes schreef:
    Ik heb nog steeds nodig, maar ik zal hem wel even opnieuw plaatsten omdat ik hem wat aan heb gepast ondertussen:

    * Titel: A Fangirls Saga gelieve een met en zonder
    * Korte Samenvatting:
    Een korte - hopelijk humoristische fanfictie over een youtuber/actrice, die de wereld niet ziet zoals ieder ander persoon met normaal werk.
    Het personage is wat sociaal ongemakkelijk (bindingsangst) en gecompliceerd door haar jeugd, maar sinds ze een paar jaar in London woont kan haar geluk niet op.
    Althans, niet voor lang meer als haar jeugd haar in de weg gaat zitten. Met haar creatieve vakteam van goede vrienden, probeert ze zichzelf door haar drukke leven te slaan.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Iets met Youtube en Twitter,Dan Howell en Phil Lester, ze is ook schrijver en ze acteert dus misschien dat je dat er in kan verwerken. Iets wat te maken heeft met London.
    * Sfeer die het weer moet geven: Fris, hip denk aan patronen
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Extra's: nvt






    Klaar! De cover heeft een gedeelte transparant. Ik ben benieuwd wat je ervan vind. (:


    Credendo Vides

    Ik vind alleen de foto van Phil Lester noet zo mooi, voorde rest is die helemaal perfect!

    Misschien deze ?

    http://vignette1.wikia.nocookie.net/the-dan-and-phil/images/a/a0/Phil-Lester-360x440.jpg/revision/latest?cb=20150608034058


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik zal hem voor de zekerheid even nog een keer plaatsen (:

    * Titel Kleuren der Natuur
    * Korte Samenvatting Erica's leven was altijd dat van een normaal tienermeisje. Ze ging naar school, ze luisterde naar leuke muziek, keek films met die leuke acteur erin en ze ging elke week trouw naar de manege toe. Haar ouders luisterden altijd naar haar verhalen en ze dwongen haar nooit om nutteloze dingen te doen. Op school behaalde ze goede cijfers en geen enkele leraar klaagde over haar.
    Dat veranderde plotseling.
    Na de dood van haar ouders ging Erica naar haar tante toe, haar enige overgebleven familielid. Het hele leven daar is nieuw voor haar en ze kent er niemand behalve haar tante. Ze is een buitenstaander.
    In het bos vindt ze de rust en stilte die ze nergens anders vind, de acceptatie die ze zo graag wilde. Maar wat als er een oude vloek over een huis in het bos heen ligt? Wat als zij de sleutelfiguur is tot het breken van de vloek?
    Wat als...

    In "Kleuren der natuur" beleeft een gewoon tienermeisje een avontuur die haar de raarste dingen doet beleven. Ze begrijpt dingen die niemand begrijpt, weet dingen die niemand weet en ze doet dingen die niemand zou doen. Ga mee op avontuur met Erica Whittle, een gewoon tienermeisje.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt 1 2
    Je bent aardig vrij met de plaatjes om te gebruiken, de plaatjes die ik heb toegevoegd zijn vooral voorbeelden. Ik wil er in ieder geval geen personen op hebben ^^
    * Sfeer die het weer moet geven fantasy-achtig
    * Horizontaal of verticaal? Zoals een boek, dus verticaal dacht ik
    * Eventuele Exta's Ik zou graag ook de naam Kim erop willen hebben (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    RickGrimes schreef:
    Ik vind alleen de foto van Phil Lester noet zo mooi, voorde rest is die helemaal perfect!

    Misschien deze ?

    http://vignette1.wikia.nocookie.net/the-dan-and-phil/images/a/a0/Phil-Lester-360x440.jpg/revision/latest?cb=20150608034058


    Hhmm... Ik heb ermee zitten puzzelen, maar dat andere plaatje van Phil past er niet echt in, dan komt die heel raar uit.


    Credendo Vides