• Vanaf zondag 13 september is het weer zover! Carmen Van Walraven zal weer op het scherm verschijnen!
    Ikzelf ben sinds kort volledigh into de serie (dankzij de herhalingen van voorgaande seizoenen) en ben benieuwd wie op Q nog meer uitkijkt naar het nieuwe seizoen!



    Vorig seizoen werd Carmen neergeschoten door Berry en in IV zal ze moeten revalideren, ze wordt geteisterd door black outs, maar als ze sterk genoeg is wordt ze naar de gevangenis gebracht.
    Intussen heeft het Kartel erg veel macht gekregen en justitie hoopt via Carmen te kunnen infiltreren, maar wilt ze dit zelf?
    De kinderen hebben het over het algemeen terug kunnen opbouwen, Nathalie en Storm runnen een restaurant, Lucien studeert en John voedt Koen en Boris verder op, maar Boris begint verslaafd te worden.

    Hoe zal dit verder aflopen?



    Quizletters die Penoza volgen:
    - Jarne // Debbaut
    -... //Moulad
    - Amber // Vulcan
    - Kyle // Penoza



    In dit topic gelden volgende regels:

    ~Heb respect voor elkaar.
    ~De Q huisregels
    ~Spoilers onder een spoilerknop, dit geldt enkel voor IV, de vorige seizoenen mogen openlijk besproken worden. Algemene dingen mogen ook van IV openbaar uiteraard.
    ~Je mag over alle seizoenen, acteurs, plots,... praten

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 11:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja ik!!! Hier thuis hebben we de serie ook leren kennen door de herhalingen en we zijn ook echt into de serie.

    Moulad schreef:
    Ja ik!!! Hier thuis hebben we de serie ook leren kennen door de herhalingen en we zijn ook echt into de serie.


    Yay, toch iemand.:Y)

    Ik vond het echt schattig in III toen Boris en dat meisje hun liefde uitte.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Is dat een politieserie? Ik heb dat idee altijd als jij ernaar kijkt, maar ik vroeg het me gewoon af. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Is dat een politieserie? Ik heb dat idee altijd als jij ernaar kijkt, maar ik vroeg het me gewoon af. ^^


    Eigenlijk is het een crime serie, want het gaat niet over de politie zelf, ze komen wel aan bod, maar centraal staan drugskartels en witwaspraktijken.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Eigenlijk is het een crime serie, want het gaat niet over de politie zelf, ze komen wel aan bod, maar centraal staan drugskartels en witwaspraktijken.:Y)


    Ook goed. :Y) Ik zal dit weekend even een kijkje nemen, maar ik blijf CL toch de beste serie vinden, hehe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    (...)

    Ook goed. :Y) Ik zal dit weekend even een kijkje nemen, maar ik blijf CL toch de beste serie vinden, hehe.


    Is goed!


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh, ik wilde net een topic hierover maken!

    Deze tweede aflevering he, pff.

    John en Koen, noooo :c.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Holy shit, that ending! WTF!
    Schrok me de tering!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 21:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Holy shit, that ending! WTF!
    Schrok me de tering!


    Ja, echt hé? De hele aflevering dacht ik echt van "actie valt wel mee deze keer, beetje saai eigenlijk" en dan ineens dat einde. Wow.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 21:25 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Ja, echt hé? De hele aflevering dacht ik echt van "actie valt wel mee deze keer, beetje saai eigenlijk" en dan ineens dat einde. Wow.

    Ik kijk nu echt pas de tweede aflevering van deze serie ooit, en ik vind het nu al goed o.O
    Denk dat ik de rest maar moet gaan kijken, hahah. Maar echt, jeetje. . . was net gehecht geraakt aan die ene, omdat ik dat wel een leuk acteur vind.
    Die krullebo. Weet niet wat zijn naam is/was daar :W

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 21:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)
    Ik kijk nu echt pas de tweede aflevering van deze serie ooit, en ik vind het nu al goed o.O
    Denk dat ik de rest maar moet gaan kijken, hahah. Maar echt, jeetje. . . was net gehecht geraakt aan die ene, omdat ik dat wel een leuk acteur vind.
    Die krullebo. Weet niet wat zijn naam is/was daar :W


    Ah, jaa. Je moet echt zeker de eerste paar seizoenen ook kijken! Ieder seizoen is geweldig en het is leuk om te zien hoe iedereen groeit. c:

    En Luther is btw mijn favoriete personage maar als je dit seizoen als eerst kijkt heb je hem nog niet zo vaak gezien. Hij is de bodyguard van Carmen en zit atm in de gevangenis. (:

    Hij heet Koen. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Holy shit idd die tweede aflevering!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Holy shit idd die tweede aflevering!


    Yush.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben wel benieuwd of ze Luther terug vrijlaten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Weet iemand waar je dit kan bekijken, niet op TV, want ik ben het vergeten. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried