• Vanaf zondag 13 september is het weer zover! Carmen Van Walraven zal weer op het scherm verschijnen!
    Ikzelf ben sinds kort volledigh into de serie (dankzij de herhalingen van voorgaande seizoenen) en ben benieuwd wie op Q nog meer uitkijkt naar het nieuwe seizoen!



    Vorig seizoen werd Carmen neergeschoten door Berry en in IV zal ze moeten revalideren, ze wordt geteisterd door black outs, maar als ze sterk genoeg is wordt ze naar de gevangenis gebracht.
    Intussen heeft het Kartel erg veel macht gekregen en justitie hoopt via Carmen te kunnen infiltreren, maar wilt ze dit zelf?
    De kinderen hebben het over het algemeen terug kunnen opbouwen, Nathalie en Storm runnen een restaurant, Lucien studeert en John voedt Koen en Boris verder op, maar Boris begint verslaafd te worden.

    Hoe zal dit verder aflopen?



    Quizletters die Penoza volgen:
    - Jarne // Debbaut
    -... //Moulad
    - Amber // Vulcan
    - Kyle // Penoza



    In dit topic gelden volgende regels:

    ~Heb respect voor elkaar.
    ~De Q huisregels
    ~Spoilers onder een spoilerknop, dit geldt enkel voor IV, de vorige seizoenen mogen openlijk besproken worden. Algemene dingen mogen ook van IV openbaar uiteraard.
    ~Je mag over alle seizoenen, acteurs, plots,... praten

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 11:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Knopfler schreef:
    Weet iemand waar je dit kan bekijken, niet op TV, want ik ben het vergeten. :')

    Klik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De vorige seizoenen staan ook volledig op YT!


    Queer zijn is gewoon alles

    @Knopfler Gewoon uitzending gemist? Er is ook een App die je kan downloaden geloof ik.

    Ik heb ook zo lang uitgekeken naar het nieuwe seizoen maar jemig, het is wel enorm duister zeg!


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ik zit nu al bij aflevering 4 van seizoen 1 en heb het nog geen moment droog gehouden :W
    Blijft die serie zo emotioneel? xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Helaas wel ja, heb het ook soms moeilijk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Helaas wel ja, heb het ook soms moeilijk.


    He verdorie, wil je afleiding omdat je leven een mess is :W
    Ach ja, janken is goed zeggen ze dan maar :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    He verdorie, wil je afleiding omdat je leven een mess is :W
    Ach ja, janken is goed zeggen ze dan maar :')


    Afleiding gaat het zeker geven, maar het is geen comedy.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    DAT EINDE VAN AFLEVERING 2 D: SO SAD ENZO


    Sarah = ongewoon sexy

    Debbaut schreef:
    (...)

    Afleiding gaat het zeker geven, maar het is geen comedy.:Y)


    Hahah, nee. Dat klopt, maar eigenlijk is het wel een heerlijke serie ben ik achter ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Duivelsgebroed schreef:
    DAT EINDE VAN AFLEVERING 2 D: SO SAD ENZO


    Ik heb het trouwens vanaf het begin af aan gevolgd. Seizoen 1 & 2 heb ik vorig jaar teruggekeken, daarna begon Penoza 3.
    Ben echt een groot fan (vooral van Luther, wat een held)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik heb het trouwens vanaf het begin af aan gevolgd. Seizoen 1 & 2 heb ik vorig jaar teruggekeken, daarna begon Penoza 3.
    Ben echt een groot fan (vooral van Luther, wat een held)

    Ben vandaag met seizoen 1 begonnen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    He DG, Luther, een held? Voor wat ik nu in seizoen 1 gezien heb vind ik het een mietje die alleen maar doet wat hem gevraagd wordt. :W
    Niets held aan hahahah. Ik mag hem niet zo :')


    Op naar seizoen 2 :p

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    He DG, Luther, een held? Voor wat ik nu in seizoen 1 gezien heb vind ik het een mietje die alleen maar doet wat hem gevraagd wordt. :W
    Niets held aan hahahah. Ik mag hem niet zo :')


    Op naar seizoen 2 :p


    Komt nog wel, seizoen 2 al wel en al helemaal in 3


    Sarah = ongewoon sexy

    Was weer een mooitje vanavond.
    Ik vertrouw die nieuwe chick van Lucien voor geen meter :X


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ik heb het niet gezien, dus moet morgenavond terugkijken :x damnit


    Sarah = ongewoon sexy