• Vanaf zondag 13 september is het weer zover! Carmen Van Walraven zal weer op het scherm verschijnen!
    Ikzelf ben sinds kort volledigh into de serie (dankzij de herhalingen van voorgaande seizoenen) en ben benieuwd wie op Q nog meer uitkijkt naar het nieuwe seizoen!



    Vorig seizoen werd Carmen neergeschoten door Berry en in IV zal ze moeten revalideren, ze wordt geteisterd door black outs, maar als ze sterk genoeg is wordt ze naar de gevangenis gebracht.
    Intussen heeft het Kartel erg veel macht gekregen en justitie hoopt via Carmen te kunnen infiltreren, maar wilt ze dit zelf?
    De kinderen hebben het over het algemeen terug kunnen opbouwen, Nathalie en Storm runnen een restaurant, Lucien studeert en John voedt Koen en Boris verder op, maar Boris begint verslaafd te worden.

    Hoe zal dit verder aflopen?



    Quizletters die Penoza volgen:
    - Jarne // Debbaut
    -... //Moulad
    - Amber // Vulcan
    - Kyle // Penoza



    In dit topic gelden volgende regels:

    ~Heb respect voor elkaar.
    ~De Q huisregels
    ~Spoilers onder een spoilerknop, dit geldt enkel voor IV, de vorige seizoenen mogen openlijk besproken worden. Algemene dingen mogen ook van IV openbaar uiteraard.
    ~Je mag over alle seizoenen, acteurs, plots,... praten

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 11:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Penoza schreef:
    (...)

    Yus. Heel terecht. Ik hoop trouwens dat Boris juiste beslissingen gaat nemen de volgende afleveringen :x


    Waarom herinner ik me die mensen zo moeilijk :W


    Ik vrees ervoor.:'c



    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vrees ervoor.:'c


    [img]


    Ik hoop er echt op. Ik vind Boris wel wat hebben namelijk.


    Nee, ik ken hem echt niet. Terwijl ik alles gezien heb o.o
    Where is my memory D:
    Zal de schuld wezen van mijn sadness deze twee dagen, laten we het daar maar op houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Just. What. The. Fuck. O.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Was echt fucking spannend!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat the fuck. Boris gaat nu zeker de gevangenis in. Also, Luther was echt weer een baas deze aflevering. (: "Ik geloof dat dit staatseigendom is en wij zijn geen dieven."


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik kan deze spanning niet aan mensen xd
    Oké nu naar bed, moet om 5.30 weer uit bed. Buhh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom laat Luther zich zo makkelijk neerslaan, hij moet toch beter weten :x


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Waarom laat Luther zich zo makkelijk neerslaan, hij moet toch beter weten :x


    True, en Van Zon is echt een eikel eerste klasse.


    Queer zijn is gewoon alles

    Moet. Spoilers. Uit. De .Weg. Gaan.

    D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het een hele tijd gekeken, maar het voelt nu alsof ze het aan het uitmelken zijn.

    Ik denk dat dit het laatste seizoen is. Als er nog een 5e seizoen komt, zou die wel heel speciaal moeten worden.
    Je hebt wel gelijk hoor, het lijkt of ze het uitmelken om er nog het beste van te maken. Toch blijft het wel een top serie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vind het heel spannend weer dit keer maar denk inderdaad dat dit de laatste zal zijn. De populariteit lijkt ook meer gedaald vergeleken bij het vorige seizoen...


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ik ben nu bezig met het kijken van seizoen 3, heb in iets van 2/3 weken tot en met aflevering 5 van seizoen 3 gekeken : D
    Echt een verslavende serie!
    Maar ja, ik ga maar niet dit topic lezen...

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 16:21 ]

    Het is weer Penoza tijd :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik zit met spanning te wachten op deze aflevering, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.