• Vanaf zondag 13 september is het weer zover! Carmen Van Walraven zal weer op het scherm verschijnen!
    Ikzelf ben sinds kort volledigh into de serie (dankzij de herhalingen van voorgaande seizoenen) en ben benieuwd wie op Q nog meer uitkijkt naar het nieuwe seizoen!



    Vorig seizoen werd Carmen neergeschoten door Berry en in IV zal ze moeten revalideren, ze wordt geteisterd door black outs, maar als ze sterk genoeg is wordt ze naar de gevangenis gebracht.
    Intussen heeft het Kartel erg veel macht gekregen en justitie hoopt via Carmen te kunnen infiltreren, maar wilt ze dit zelf?
    De kinderen hebben het over het algemeen terug kunnen opbouwen, Nathalie en Storm runnen een restaurant, Lucien studeert en John voedt Koen en Boris verder op, maar Boris begint verslaafd te worden.

    Hoe zal dit verder aflopen?



    Quizletters die Penoza volgen:
    - Jarne // Debbaut
    -... //Moulad
    - Amber // Vulcan
    - Kyle // Penoza



    In dit topic gelden volgende regels:

    ~Heb respect voor elkaar.
    ~De Q huisregels
    ~Spoilers onder een spoilerknop, dit geldt enkel voor IV, de vorige seizoenen mogen openlijk besproken worden. Algemene dingen mogen ook van IV openbaar uiteraard.
    ~Je mag over alle seizoenen, acteurs, plots,... praten

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 11:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Nog niet gekeken, net twee kittens hier ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ermergerd, deze aflevering. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luther is back. Nu gaat er shit gebeuren!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Luther is back. Nu gaat er shit gebeuren!

    Luther is baas *O*
    Vind hem toch wel wat hebben hoor hehehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan wel zeggen dat ik helemaal bij ben. Moet alleen wel even de eerste twee afleveringen van het vierde seizoen goed bekijken en dan zit ik er helemaal in (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whaha nee ik kijk nooit afleveringen opnieuw, het juist is de spanning die me elke keer weer laat kijken :Y)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Scout_ schreef:
    Whaha nee ik kijk nooit afleveringen opnieuw, het juist is de spanning die me elke keer weer laat kijken :Y)

    Ik moet wel want ik kwam bij de tweede aflevering pas écht invallen. Heb dus van de eerste weinig meegekregen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mehh, ik was heel erg fan van Penoza en keek het elke week met de familie maar ze vonden dit seizoen wel erg heftig worden. Ik ben het wel met ze eens. Penoza was gewoon een spannende leuke serie en nu kan ik om de paar minuten niet kijken omdat ik anders misselijk word... Jammer


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Misselijk worden? :'D
    I lol'd sorry, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jep.


    Bijvoorbeeld dat de vriend van Boris werd afgeknald vond ik nu eens echt overbodig geweld.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Jep.

    Bijvoorbeeld dat de vriend van Boris werd afgeknald vond ik nu eens echt overbodig geweld.


    Nou... Ik snap Carmen. Haar zoon wordt onder schot gehouden op het moment dat zij binnen komt. Zij weet niet dat het niet echt was (of zo), dus schiet hem dood voor Boris zijn veiligheid. Idk, maar het klinkt logisch En by the way, ik mocht die gozer echt niet :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Nou... Ik snap Carmen. Haar zoon wordt onder schot gehouden op het moment dat zij binnen komt. Zij weet niet dat het niet echt was (of zo), dus schiet hem dood voor Boris zijn veiligheid. Idk, maar het klinkt logisch En by the way, ik mocht die gozer echt niet :W


    Mja, dan nog.:Y)
    Maar die Bitchslap voor Leeflang was wel geweldig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Mja, dan nog.:Y)
    Maar die Bitchslap voor Leeflang was wel geweldig.


    Haha we moesten allemaal lachen hier.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Haha we moesten allemaal lachen hier.


    Maar hij was natuurlijk volledig terecht.


    Ik vind trouwens die vent van het kartel echt geweldig. Gewoon zijn droogheid, zakelijkheid en kilheid zijn geweldig!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar hij was natuurlijk volledig terecht.


    Ik vind trouwens die vent van het kartel echt geweldig. Gewoon zijn droogheid, zakelijkheid en kilheid zijn geweldig!:'D


    Yus. Heel terecht. Ik hoop trouwens dat Boris juiste beslissingen gaat nemen de volgende afleveringen :x


    Waarom herinner ik me die mensen zo moeilijk :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.