• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    FIash schreef:
    Ik twijfel. Online zetten of niet.

    Gewoon doen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik moet toegeven dat hij werd aangeraden door mijn omgeving, niet door een andere psycholoog, maar het is inderdaad allemaal een beetje ingewikkeld. Nu heeft deze man me dus weer een andere therapeut aangeraden, maar dat is een zeer antroposofische en zweverige vrouw. Nou is het natuurlijk nooit eerlijk om iemand te beoordelen op alleen zo'n beschrijving, maar tot zover heb ik weinig goede ervaringen met vrouwen OF zweverige types, dus heb ik niet bepaald veel vertrouwen in dit gedoe. :/


    Ah, bah, dat is sowieso nooit een goed uitgangspunt. D: Is het niet mogelijk om nog verder te zoeken? Of om misschien zelfs specifiek om een man te vragen, als je dat prettiger lijkt?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jorah schreef:
    Wit, grijs of zwart? Ugh help, ik haat kiezen.




    Grijs of zwart. De witte vind ik persoonlijk niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Life isn't fair. En altijd 's avonds ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    (...)

    Ah, bah, dat is sowieso nooit een goed uitgangspunt. D: Is het niet mogelijk om nog verder te zoeken? Of om misschien zelfs specifiek om een man te vragen, als je dat prettiger lijkt?

    Op het moment vindt mijn moeder het volgens mij belangrijker dat ik gewoon ergens terecht kan, geloof ik. Ben het op zich wel met haar eens en misschien dat die therapeute uiteindelijk best mee zal vallen (als ze me überhaupt kan/wil behandelen, want de enige actie die we tot nu toe hebben ondernomen is om haar een email te sturen nadat de eerste psycholoog ons had teruggebeld om te zeggen dat hij mij dus niet mocht behandelen - ze heeft nog niet gereageerd), maar ik ben gewoon bang dat het uiteindelijk hetzelfde zal zijn als met mijn eerste psycholoog en dat ik er geen snars aan heb. Blergh, stiekem vind ik het echt bijzonder kut om weer terug in dit circuit te moeten. Ik dacht dat ik ervan af was. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 21:50 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ik ben nog steeds zo verliefd op mijn username. :3


    Opschepper (cat)

    omg, mijn verhaal heeft gewoon +9 kudo's

    Er zijn zoveel dingen die ik zou willen doen met mijn leven, en ik zit hier gewoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jorah schreef:
    (...)

    Opschepper (cat)

    La la la. C;

    -

    Ik heb trek in snoep, maar ik heb niks. :c Misschien maar beter ook, ugh.


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Gewoon doen. :Y)


    Haha, ik en mijn onzekerheid :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DualShock schreef:
    omg, mijn verhaal heeft gewoon +9 kudo's


    10*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    FIash schreef:
    (...)

    10*


    ur such a sweetheart *cry*

    Big hugs

    DualShock schreef:
    (...)

    ur such a sweetheart *cry*

    Big hugs


    You are, too :Y)

    *Hugs back*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Bluh, moe en wil aandacht van je, maar jij wilt dat niet geven omdat je je kut voelt door die slechte her uitslag....


    Stenenlikker

    Mijn leven wordt soms echt gedomineerd door onzekerheid, terwijl ik absoluut niets heb om me zorgen over te maken.
    ?!??!?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it