• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Square schreef:
    (...)

    Ah, de struggle van het kiezen van de juiste achtergrondkleur. :'D Ik denk dat het er op wit het beste uitkomt, maar je weet natuurlijk nooit precies hoe het er in het echt uit zal zien. Wit is ook zo'n kleur waarop je alle vlekken ziet, dus ik zou zelf toch voor grijs gaan.

    -

    "Hé, dat hemdje was toch van jou." "Waar is het nu dan?" "Ik heb het aan." ???


    Ik vind wit ook wel mooier ja, maar je hebt gelijk over de vlekken. Alleen is grijs zo... grijs ^^

    Net een half uur gesport en ik ben er nu al klaar mee. Heel schouder doet pijn en het gaat gewoon niet. Alleen bus gemist dusja, nog een uur wachten voordat ik naar huis kan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hhhhhhh, ik wil mijn tas hebben.


    Caution first, always.

    Besteld, yay!
    Nu nog 13 dagen wachten -.-


    Blurryface schreef:
    Hhhhhhh, ik wil mijn tas hebben.


    Hoe lang nog?

    Jorah schreef:
    Besteld, yay!
    Nu nog 13 dagen wachten -.-


    (...)

    Hoe lang nog?

    Ik geloof dat ie de 18e komt. Ik kan echt niet wachten omfg.
    Oh en yaaaay. C:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 20:29 ]


    Caution first, always.

    Jorah schreef:
    Besteld, yay!
    Nu nog 13 dagen wachten -.-


    (...)

    Hoe lang nog?


    Welke kleur is het geworden? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ik geloof dat ie de 18e komt. Ik kan echt niet wachten omfg.
    Oh en yaaaay. C:


    Oeeef de 18de pas! Waar heb je hem besteld, op de officiële TOP site?

    Jorah schreef:
    (...)

    Oeeef de 18de pas! Waar heb je hem besteld, op de officiële TOP site?

    Yas. c: Het was een pre-order, dus die kwam dan pas uit.

    -

    Ik ben nog steeds zo verliefd op mijn username. :3


    Caution first, always.

    Blijkbaar dus een vent in de buurt die doet alsof hij een politieagent is en kinderen lokt. Dat is echt doodeng als je twee broertjes van vier en zes hebt.

    Meh, zo jammer dat niemand meer make-up wedstrijden organiseert.


    Your make-up is terrible

    ... dus toch tachtig pagina's. En ik zit pas op een tiende daarvan en heb net een medestudent lastig gevallen met een hele stomme vraag, dus deze avond verloopt helemaal perfect tot nu toe. Echt goed gepland, Inge.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lol, moet ik terug naar een therapeut omdat ik nog geen achttien ben en daarom nog in de leerplichtwet zit, mag de therapeut die me is aangeraden me niet behandelen om precies dezelfde reden. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Lol, moet ik terug naar een therapeut omdat ik nog geen achttien ben en daarom nog in de leerplichtwet zit, mag de therapeut die me is aangeraden me niet behandelen om precies dezelfde reden. :W


    Huh? Er is je een therapeut aangeraden die geen mensen onder achttien mag behandelen? Dat klinkt niet zo handig. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik twijfel. Online zetten of niet.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Square schreef:
    (...)

    Huh? Er is je een therapeut aangeraden die geen mensen onder achttien mag behandelen? Dat klinkt niet zo handig. :x

    Ik moet toegeven dat hij werd aangeraden door mijn omgeving, niet door een andere psycholoog, maar het is inderdaad allemaal een beetje ingewikkeld. Nu heeft deze man me dus weer een andere therapeut aangeraden, maar dat is een zeer antroposofische en zweverige vrouw. Nou is het natuurlijk nooit eerlijk om iemand te beoordelen op alleen zo'n beschrijving, maar tot zover heb ik weinig goede ervaringen met vrouwen OF zweverige types, dus heb ik niet bepaald veel vertrouwen in dit gedoe. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.