• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ein-de-lijk uit.

    Ik ben luuuui.


    -

    Ik snap dat je er niets aan kunt doen, maar dat maakt je autisme niet minder onmogelijk om mee om te gaan op sommige momenten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik haat het wanneer mijn vrienden veels te lang zijn en ik een kabouter. Als ik ze een knuf geef lijk ik net een klein zusje van ze ofzo (cat)

    DualShock schreef:
    Ik haat het wanneer mijn vrienden veels te lang zijn en ik een kabouter. Als ik ze een knuf geef lijk ik net een klein zusje van ze ofzo (cat)

    Same.


    Pretty is just a pretty word.

    DualShock schreef:
    Ik haat het wanneer mijn vrienden veels te lang zijn en ik een kabouter. Als ik ze een knuf geef lijk ik net een klein zusje van ze ofzo (cat)

    Maar kleinere vrienden knuffelen als lang mens is aan de andere kant wel echt een magische ervaring voor alle lange mensen, zeker als jouw hoofd dan precies onder hun kin past. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wtf, 5 euro verzendkosten per shirt? Oplichters (cat)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 16:47 ]

    Wauw, dit is eigenlijk best wel een magisch moment.
    Sowieso het contrast alleen maar. Rekenen en taal op hun uiterste.
    Exact en subjectief.
    En gezellig.


    Tijd voor koffie.

    Jeeeeez, das pas fucked up


    -

    Het maakt me altijd zo verdrietig als je vertrekt dat ik nog beter niet met je kan afspreken.


    i put the fun in funeral

    Endress schreef:
    (...)
    Same.


    #ShortGirlProblems

    Wiarda schreef:
    (...)
    Maar kleinere vrienden knuffelen als lang mens is aan de andere kant wel echt een magische ervaring voor alle lange mensen, zeker als jouw hoofd dan precies onder hun kin past. (bloos)


    hahahaha, dat klinkt zo cute. Maar bij ons is het niks meer dan awkward :')

    Ah heerlijk, als in de muziekschool staat te wachten hoor je vanuit allerlei lokalen een stuk of 7 instrumenten en zangers(essen). Vroeger hoorde ik daar ook bij.... :3

    DualShock schreef:
    (...)

    hahahaha, dat klinkt zo cute. Maar bij ons is het niks meer dan awkward :')

    Ik haat mijn lengte [1.77] juist. Wat korter zou ik niet erg vinden :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schoonmaken is niet leuk. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •