• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik haat mijn lengte [1.77] juist. Wat korter zou ik niet erg vinden :')


    Ik ben 1.58. Geef mij a.u.b iets van je lengte. (cat)

    Oh lord, is het weer zo'n dag waarop je ontzettend chagrijnig bent en de hele wereld moet boeten?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    FIash schreef:
    Oh lord, is het weer zo'n dag waarop je ontzettend chagrijnig bent en de hele wereld moet boeten?


    Don't turn into a Templar you Assassin (cat)

    I want that lipstick but it's soooo expensive. Dear lord, help me.


    kindness is never a burden.

    Heel leuk dat je shirts voor me voor school hebt gekocht, maar ik moet me elke les toch uitkleden tot mijn beha als ik proefpersoon ben. Dus aan shirtjes heb ik niet zoveel.

    Sizestruggles...
    Maat S en hopen dat hij niet krimpt in de was, of maat M en hopen dat hij niet te slobberig zit? >,<

    Jorah schreef:
    Sizestruggles...
    Maat S en hopen dat hij niet krimpt in de was, of maat M en hopen dat hij niet te slobberig zit? >,<

    Staat er niet ergens zo'n maattabel? Welke site is het?


    Caution first, always.

    Fuuuuuuuuuuuck, ov-chipkaart kwijt ):


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    hoi, mag ik haten op Arriva/Breng treinen (cat)

    Doodmoe, maar op een goede manier. Als dat kan. (':


    Caution first, always.

    Ik ben heel erg verkouden en had vandaag tot vijf uur colleges en voor mijn college van morgen om negen uur 's ochtends mag ik nog even 64 pagina's (of 80, het is me niet eens duidelijk of dat laatste artikel er nou bij hoort of niet) droog wetenschappelijk onderzoek doorlezen en samenvatten en er een onderzoeksvraag over verzinnen??? Het is alsof de studiegoden gehoord hebben dat het me eigenlijk allemaal erg gemakkelijk afging en besloten dat ik toch wel een beetje gemarteld moest worden. Wtf. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik sta tenminste op moment een 8.1 gemiddeld voor al mn vakken..

    ..Which is nice, for the time being.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    is... Er een woord voor gezellig in het Nederlands? ._.

    DualShock schreef:
    is... Er een woord voor gezellig in het Nederlands? ._.


    Ja. Gezellig. :'D
    Maar ik neem aan dat je een andere taal bedoelde? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meh, ik wil geld. En een eigen boog met pijlen. En een jurk. En die Note 2 voor 90 euro ofseu van marktplaats. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •