• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat is het stomste wat je kan zeggen in een discussie.


    Tijd voor koffie.

    Gibbs schreef:
    Ik wil het niet zeggen. Ik wil gewoon geen tics hebben en niet opvallen. Pff geen zin om het te zeggen. I don't want to. :c


    Het je last van Tourette?

    Jorah schreef:
    (...)

    Het je last van Tourette?


    Tics hoeven niet altijd Tourette te zijn ^^
    Zelf heb ik ook last van tics en ik heb ook geen Tourette.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finally home

    Aaaah, ik ben zo blij met mijn paarse mascara. Nutteloze spulletjes kopen is geweldig. :9~


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^ Aan de ene kant kun je zeggen dat ik Tourette heb, doordat ik wel twee geluidtics heb. Maar aan de andere kant komen die twee tics dusdanig weinig voor dat je het beter gewoon een ticstoornis noemen moet. (:

    Maar ik weet dat het orkest waar ik in zit altijd veel roddelt over vanalles en nog wat, en als ik ze uitleg waarom ik die gekke bekken trek en rare bewegingen maak (door mijn tics dus) is de kans groot dat ze wel gewoon normaal doen.
    In mijn omgeving de kennissen die het niet weten denken namelijk snel dat ik onrespectvol tegen ze ben of dat ik gek ben en reageren vervelend op me. Pas wanneer ze weten waarom ik zo doe hebben ze er wat begrip voor.

    Maar ik wil het helemaal niet vertellen. Ik schaam me dr dood voor. :/ maar na afloop is het misschien wel een opluchting.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet gewoon alles neerschrijven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Tics hoeven niet altijd Tourette te zijn ^^
    Zelf heb ik ook last van tics en ik heb ook geen Tourette.


    Wat ik opmaak uit haar verhaal is dat ze tics heeft waarbij ze bepaalde geluiden maakt buiten haar wil om en de meest bekende 'diagnose' van tics met geluid is Tourette. Dan is het toch op zich best logisch dat ik daar meteen aan denk, of niet soms? (:


    Gibbs schreef:
    ^ Aan de ene kant kun je zeggen dat ik Tourette heb, doordat ik wel twee geluidtics heb. Maar aan de andere kant komen die twee tics dusdanig weinig voor dat je het beter gewoon een ticstoornis noemen moet. (:

    Maar ik weet dat het orkest waar ik in zit altijd veel roddelt over vanalles en nog wat, en als ik ze uitleg waarom ik die gekke bekken trek en rare bewegingen maak (door mijn tics dus) is de kans groot dat ze wel gewoon normaal doen.
    In mijn omgeving de kennissen die het niet weten denken namelijk snel dat ik onrespectvol tegen ze ben of dat ik gek ben en reageren vervelend op me. Pas wanneer ze weten waarom ik zo doe hebben ze er wat begrip voor.

    Maar ik wil het helemaal niet vertellen. Ik schaam me dr dood voor. :/ maar na afloop is het misschien wel een opluchting.


    Hmmm ik snap je struggle. Ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat ze je gaan zien als 'het meisje met...' en het is niet niets om zoiets te vertellen. Je moet er voor kiezen om het te vertellen als je zelf echt het gevoel hebt dat dat de beste beslissing is, maar ik zou je toch aanraden het wel te doen. Niet alleen omdat het oplucht (geloof me, daar heb ik ervaring mee!), maar ook omdat verhalen vaak een eigen leven gaan leiden en mensen trekken snel verkeerde conclusies. Al is dit misschien niet aan mij om het te zeggen (het is goed bedoeld :3).

    Fashion, I'm a freak
    Look, look, look at me
    I'm a, I'm a loaded gun

    Different strokes for different folks


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Ik maak ook altijd tics met geluiden, maar bij mij is het echt uitgesloten dat ik Tourette heb.

    Yolanda: Het is misschien juist een hele opluchting als je het verteld. Ik zit er ook best wel mee en ik denk er ook over na om het in de klas voor te leggen, zodat mensen me niet raar gaan vinden of denken dat ik ze uitlach. Het is moeilijk, dat is waar, maar misschien een hele opluchting.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dag 1 overleefd. :Y)


    Caution first, always.

    @Jorah en Kyle (mjjn mobiel doet stom dus even geen gequote)

    Ik denk inderdaad dat het t beste is en heb mijn docent (tevens dirigent van het orkest) al verteld dat ik het wel wil zeggen.
    Maar ondanks dat ik spreken voor een grote groep nooit eng heb gevonden, vind ik dit wel doodeng. Wegens de reacties die ik niet kan voorspellen en tijdens mijn verhaal doen zal ik vast ook wel tics hebben en ik heb gewoon een hele grote schaamte. Ik doe het wel, want ik denk dat dat de beste oplossing is om inderdaad te voorkomen dat men eigen verhalen trekt. Maar toch kijk ik er enorm tegenop, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DualShock schreef:
    (...)

    yaaaaaay


    Jaaa, ben er echt zo blij mee! c;


    26 - 02 - '16

    Abstergo schreef:
    (...)

    Bij mij werkt alles goed, misschien eventjes popcorntime verwijderen en opnieuw installeren?

    Ik zal eens kijken of dat helpt.

    En we hebben weer hoofdpijn ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.