Gibbs schreef:
@Jorah en Kyle (mjjn mobiel doet stom dus even geen gequote)
Ik denk inderdaad dat het t beste is en heb mijn docent (tevens dirigent van het orkest) al verteld dat ik het wel wil zeggen.
Maar ondanks dat ik spreken voor een grote groep nooit eng heb gevonden, vind ik dit wel doodeng. Wegens de reacties die ik niet kan voorspellen en tijdens mijn verhaal doen zal ik vast ook wel tics hebben en ik heb gewoon een hele grote schaamte. Ik doe het wel, want ik denk dat dat de beste oplossing is om inderdaad te voorkomen dat men eigen verhalen trekt. Maar toch kijk ik er enorm tegenop, haha.
Ja dat snap ik! Stel anders voor jezelf een beloning. Bijvoorbeeld; als je het hebt gedaan mag je daarna... dat leuke truitje kopen/een mega chocoladereep kopen/naar de bios/etc. Dan ga je je ook op die beloning richten en kijk je er misschien minder tegenop.
Dit is de psychologie die ik vaak gebruik en er zijn er nog wel heeeeel veel meer. Maar ik weet niet heel goed welke bij jou past aangezien ik je niet ken, dus misschien moet je zelf even op zoek gaan naar wat bij jou werkt
|| I told you not to play with the misfit toys ||