• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik denk dat ik de enige ben die gewoon huilt omdat iets zo mooi is.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vind het altijd fijn als de crew open en eerlijk is over vertrek en moeilijke dingen. Dat maakt de kloof kleiner en dat vind ik zeer aangenaam.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 19:02 ]


    26 - 02 - '16

    Can't carry this noob team..

    Don't cry. Don't cry. Don't f*cking cry.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Serqet schreef:
    Can't carry this noob team..


    LoL?
    If yes, I know the feeling damn well. Er zijn altijd noobs en trolls die de hele zooi om zeep helpen door te feeden T-T


    26 - 02 - '16

    Zo, dat rotmailtje is ook weer verstuurd.


    Caution first, always.

    Soms is het vervelend om telkens maar weer het "restandje" te krijgen :/ Ik wil ook wel eens iets anders..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Feline schreef:
    (...)

    LoL?
    If yes, I know the feeling damn well. Er zijn altijd noobs en trolls die de hele zooi om zeep helpen door te feeden T-T

    Ja, vreselijk. Zo kom ik nooit op een hoger level.. *level 7 for the win yeey..*
    Het gemiddelde kda was ongeveer 2-8-0.

    Serqet schreef:
    (...)
    Ja, vreselijk. Zo kom ik nooit op een hoger level.. *level 7 for the win yeey..*
    Het gemiddelde kda was ongeveer 2-8-0.


    En daarom speel ik enkel aram ;x


    26 - 02 - '16

    Zo blij met mijn nieuwe enkellaarsjes *_* en ze zijn zo comfortabel en zacht (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik wil gewoon een bak ben&jerry's ijs en huilen als het walgelijk sneue wezen dat ik me voel


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gibbs schreef:
    @Jorah en Kyle (mjjn mobiel doet stom dus even geen gequote)

    Ik denk inderdaad dat het t beste is en heb mijn docent (tevens dirigent van het orkest) al verteld dat ik het wel wil zeggen.
    Maar ondanks dat ik spreken voor een grote groep nooit eng heb gevonden, vind ik dit wel doodeng. Wegens de reacties die ik niet kan voorspellen en tijdens mijn verhaal doen zal ik vast ook wel tics hebben en ik heb gewoon een hele grote schaamte. Ik doe het wel, want ik denk dat dat de beste oplossing is om inderdaad te voorkomen dat men eigen verhalen trekt. Maar toch kijk ik er enorm tegenop, haha.


    Ja dat snap ik! Stel anders voor jezelf een beloning. Bijvoorbeeld; als je het hebt gedaan mag je daarna... dat leuke truitje kopen/een mega chocoladereep kopen/naar de bios/etc. Dan ga je je ook op die beloning richten en kijk je er misschien minder tegenop.
    Dit is de psychologie die ik vaak gebruik en er zijn er nog wel heeeeel veel meer. Maar ik weet niet heel goed welke bij jou past aangezien ik je niet ken, dus misschien moet je zelf even op zoek gaan naar wat bij jou werkt :3

    A big, bright, beautiful world. But not for me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Priorities, ya feel.


    kindness is never a burden.

    Ik ship hun zo erg! Jephen fot the win!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.