• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    No, I'm not that old!


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    No, I'm not that old!

    Yes you are. Een oude taart. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Furiosa schreef:
    No, I'm not that old!


    Seventeen it is, right? ^^

    OTOFT: Zo. En nu dan eindelijk lekker slapen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Seventeen it is, right? ^^

    OTOFT: Zo. En nu dan eindelijk lekker slapen. c:


    JA, jij bent tenminste slim. 8D
    Slaap lekker!


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    No, I'm not that old!
    Yes you are! (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom ben ik zo'n vaag kind dat van de domste dingen blij of juist verdrietig wordt, waarom huil ik overal om, waarom geef ik iedereen advies maar volg ik het zelf nooit op, waarom, waarom, waarom.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aan deze avond een date overgehouden maar wel mijn telefoon kwijt. Ik zou zeggen: gematigd positief


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    AO3 schreef:
    Waarom ben ik zo'n vaag kind dat van de domste dingen blij of juist verdrietig wordt, waarom huil ik overal om, waarom geef ik iedereen advies maar volg ik het zelf nooit op, waarom, waarom, waarom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Dat klinkt inderdaad logischer, haha. ^^ Gezellig is helaas typisch iets wat je op lijsten met "onvertaalbare" woorden tegenkomt. Er is inderdaad geen perfecte vertaling naar het Engels. Het hangt natuurlijk van de context af wat dan het beste past, maar dingen zoals cozy, homy, pleasant of gewoon nice dekken de lading meestal wel grotendeels.


    Thanks for replying!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 8:05 ]

    Mensen die denken overal verstand van te hebben. Gooi jezelf toch weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe vaak kan je niezen zeg. Niet normaal meer hoe verkouden ik ben..

    Waarom ben je al zo lang niet online geweest ;-;
    Opties:
    - mobiel is kapot
    - opeens duizend dingen te doen hebben die productiever zijn dat op je mobiel zitten
    - aangereden zijn door een auto en in coma liggen
    - jezelf van een brug gegooid hebben
    - een hartaanval hebben gekregen
    - ontvoerd zijn door aliens
    - plo.... god ik moet echt stoppen met doemscenario's inbeelden whatsapp me gewoon goddammit.


    i put the fun in funeral

    Aan de roker die naast me is gaan zitten bij het bushokje: can you not? Je blaast de rook continu mijn kant op en de as-deeltjes komen op het scherm van mijn telefoon. Prima dat jij jouw luchtwegen wilt asfalteren maar neem de mijne niet mee ja? (cat)


    26 - 02 - '16

    Mercator schreef:
    Aan deze avond een date overgehouden maar wel mijn telefoon kwijt. Ik zou zeggen: gematigd positief


    bij nader inzien. Niet positief niet positief


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    bij nader inzien. Niet positief niet positief


    Do tell


    i put the fun in funeral