• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Misfire schreef:
    (...)

    Do tell


    ik voel me kut. en mijn telefoon is dus weg inclusief al mijn foto's van sinds ik vijftien was enzo. en ugh


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Furiosa schreef:
    No, I'm not that old!


    Je bent 7 jaar ouder dan dat ik ben :')
    Ja. Dat is oud.

    Jeetje, waar men wel niet een probleem van maken kan. Een halve meter maar! :'D
    #RijdendeRechter


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Jeetje, waar men wel niet een probleem van maken kan. Een halve meter maar! :'D
    #RijdendeRechter

    Oh, dat is zo'n heerlijk programma. :')

    -

    Hfhdgsf, lekker een dagje vrij. C:


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Oh, dat is zo'n heerlijk programma. :')

    -

    Hfhdgsf, lekker een dagje vrij. C:


    Dr is nu een probleem met een hek dat 45cm op het terrein van de buurman staat. Beiden hebben ze een vet groot terrein dus ik snap het probleem niet echt. x) mjah, misschien ben ik wel te makkelijk. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dr is nu een probleem met een hek dat 45cm op het terrein van de buurman staat. Beiden hebben ze een vet groot terrein dus ik snap het probleem niet echt. x) mjah, misschien ben ik wel te makkelijk. :')

    Omfg echt. :') Ik heb in de zomervakantie echt enorm veel van die afleveringen teruggekeken via NPO en wauw. Waar mensen al niet moeilijk over doen. :')


    Caution first, always.

    Jorah schreef:
    (...)

    Je bent 7 jaar ouder dan dat ik ben :')
    Ja. Dat is oud.

    Holy f...
    No, ik ben transage. Het is niet aardig om mij oud te noemen, ik ben 17.


    Your make-up is terrible

    Altijd die posts over "relationship goals", en ik zit hier van "ik zou toch graag een pc willen die minstens 60fps kan draaien".

    Furiosa schreef:
    (...)
    Holy f...
    No, ik ben transage. Het is niet aardig om mij oud te noemen, ik ben 17.


    Niet verwacht? ^^
    Eh... sure bro, dan ben je gewoon heel volwassen voor je leeftijd. Hé, maar dan mag je dus ook geen alcohol, weet je zeker dat je niet 18 wilt zijn?

    Mercator schreef:
    (...)

    ik voel me kut. en mijn telefoon is dus weg inclusief al mijn foto's van sinds ik vijftien was enzo. en ugh


    Oh oh margot, waarom raak je je telefoon dan ook kwijt? Gestolen of?


    i put the fun in funeral

    Jorah schreef:
    (...)

    Niet verwacht? ^^
    Eh... sure bro, dan ben je gewoon heel volwassen voor je leeftijd. Hé, maar dan mag je dus ook geen alcohol, weet je zeker dat je niet 18 wilt zijn?


    Haha, ik vergeet gewoon altijd hoe oud ik ben.
    Vind ik niet erg, zoveel alcohol drink ik toch niet.


    Your make-up is terrible

    Dagje vrij maar helaas moet ik opstaan en dingen doen. :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Haha, ik vergeet gewoon altijd hoe oud ik ben.
    Vind ik niet erg, zoveel alcohol drink ik toch niet.


    Het ligt niet geheel aan jou, mensen schatten mij vaak ouder - zeker online - door mijn taalgebruik enzo (:
    En je mag geen autorijden, naar festivals en je hebt voor van alles en nog wat toestemming van je ouders hebben. Nog steeds zeker?
    Lekker gedaan Lieke, een halve fles Jip en Janneke-champagne over je heen. Nu ruik je de hele dag naar chemische frambozen (cat) Note to myself: niet meer met flessen schudden, ook al richt je ze de andere kant op.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 11:24 ]

    Maybe if the stars align, maybe if our worlds collide.
    Maybe on the dark side we could be together, be together.

    Laat het alsjeblieft goed uitkomen. Deze band is vrijwel het enige in mijn leven waar ik nog wat geluk van krijg en als ik dan door zoiets niet zou kunnen... fml.


    Caution first, always.