• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    Hoe verwerkt men op subtiele wijze in een verhaal dat een personage donker is zonder voedselcliché's te gebruiken. Serieus. ??? White gurl writer problems.


    Vooral de algemene tips aan het einde vind ik erg handig. (bloos)
    Val in ieder geval niet in het huidskleur-is-toch-niet-belangrijk-voor-het-verhaal gat waar een hoop argumenten in discussies over dit onderwerp vandaan lijken te komen, want vrijwel iedereen zal automatisch aannemen dat een personage blank is tot anders beschreven en dat schiet ook niet op. Ik betrap mezelf daar zo vaak op, het is triest.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jorah schreef:
    Inwendige discussie.
    Lieke?
    Hmmm.
    Doe eens raar.
    Eh... wat?
    Ga van Quizlet af en doe je wiskunde.
    NEE.


    Ik wil voor stemmetje 2 gaan maar ugh, ik moet echt wiskunde gaan maken.

    Gebruik dat ding weer waarmee je Q een tijdje kunt blokkeren. c:


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Gebruik dat ding weer waarmee je Q een tijdje kunt blokkeren. c:


    Nou... dat kan ik dus met één klik weer on-blokkeren dus dat werkt niet :')

    Tattoopijn? Wat moet ik me daarbij voorstellen? ^^

    Jorah schreef:
    (...)

    Nou... dat kan ik dus met één klik weer on-blokkeren dus dat werkt niet :')

    Tattoopijn? Wat moet ik me daarbij voorstellen? ^^

    Dan moet je daar niet op klikken he. c:
    Gewoon, hoe het voelt als je een tattoo laat zetten.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Dan moet je daar niet op klikken he. c:
    Gewoon, hoe het voelt als je een tattoo laat zetten.


    Ja, jij makkelijk praten met je dagje vrij (cat)
    Eh, ik kan niet zeggen dat ik daar veel ervaring mee heb. Al heb ik wel eens iemand een tattoo op de 'oude' manier met een naald en inkt zien zetten en dat zag er niet heel nice uit :3 Ik wil er misschien wel een keertje eentje op mijn pols of heup oid, maar dan een kleintje. Alleen ben ik bang dat mijn ouders dat niet goed vinden enzo, ze hebben het niet zo op dat soort dingen. Maar jij had al wel tattoos toch?

    Jorah schreef:
    (...)

    Ja, jij makkelijk praten met je dagje vrij (cat)
    Eh, ik kan niet zeggen dat ik daar veel ervaring mee heb. Al heb ik wel eens iemand een tattoo op de 'oude' manier met een naald en inkt zien zetten en dat zag er niet heel nice uit :3 Ik wil er misschien wel een keertje eentje op mijn pols of heup oid, maar dan een kleintje. Alleen ben ik bang dat mijn ouders dat niet goed vinden enzo, ze hebben het niet zo op dat soort dingen. Maar jij had al wel tattoos toch?

    Mweh, eerlijk gezegd is een dag vrij nogal saai als je net een tussenjaar hebt gehad en er is niemand thuis. :/

    Hahah, nah, dan maak ik wel gewoon binnenkort een afspraak met een professional. :') Ik heb er ook eentje op mijn pols en daar heb ik altijd erg positieve reacties op gehad ehe. Makkelijk te verbergen ook. Maar ja, ik heb er twee. Al vind ik deze tweede nog niet af.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 15:10 ]


    Caution first, always.

    Square schreef:
    (...)

    Vooral de algemene tips aan het einde vind ik erg handig. (bloos)
    Val in ieder geval niet in het huidskleur-is-toch-niet-belangrijk-voor-het-verhaal gat waar een hoop argumenten in discussies over dit onderwerp vandaan lijken te komen, want vrijwel iedereen zal automatisch aannemen dat een personage blank is tot anders beschreven en dat schiet ook niet op. Ik betrap mezelf daar zo vaak op, het is triest.


    Precies dat gat probeer ik inderdaad te vermijden, heh. Tot nu toe lijkt het wel redelijk te lukken en die site is echt heel handig (merci beaucoup daarvoor) maar het blijft iets waar ik onbewust toch een beetje rond op mijn tenen loop. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Mweh, eerlijk gezegd is een dag vrij nogal saai als je net een tussenjaar hebt gehad en er is niemand thuis. :/

    Hahah, nah, dan maak ik wel gewoon binnenkort een afspraak met een professional. :') Ik heb er ook eentje op mijn pols en daar heb ik altijd erg positieve reacties op gehad ehe. Makkelijk te verbergen ook. Maar ja, ik heb er twee. Al vind ik deze tweede nog niet af.


    Op zich... zou ik het niet erg vinden als je mijn huiswerk zou doen :Y) Kidding

    Lemme see! OF vertel hoe ze er uit zien ^^

    Brb crying because fucking realizing how many friends I used to have and now I have no one just plainly sucks balls.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I love to be ignored, thank you.


    kindness is never a burden.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Precies dat gat probeer ik inderdaad te vermijden, heh. Tot nu toe lijkt het wel redelijk te lukken en die site is echt heel handig (merci beaucoup daarvoor) maar het blijft iets waar ik onbewust toch een beetje rond op mijn tenen loop. :x


    Ja, dat herken ik heel erg. :'D Ik wil personages met ervaringen die ik niet uit eerste hand heb goed schrijven, maar soms zijn die onderwerpen zo enorm complex. Het enige wat je kunt doen is het gewoon maar proberen, op het beste hopen en je oprecht verontschuldigen als je toch een fout maakt, denk ik.

    -

    "Thanks to you, I am saddled with unnecessary... feelings." Ja, Edgeworth, want nog een veel te klein ship was precies wat ik nodig had. (cat)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 15:32 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik krijg altijd zoveel schrijf motivatie/inspiratie in tijden dat ik absoluut geen tijd heb om te schrijven.


    i put the fun in funeral

    Jorah schreef:
    (...)

    Op zich... zou ik het niet erg vinden als je mijn huiswerk zou doen :Y) Kidding

    Lemme see! OF vertel hoe ze er uit zien ^^

    Deze op mijn pols. Gezet net voordat ik 18 werd. Die van mij is wel wat anders, omdat ik de mijne rechtstreeks uit mijn eigen boek heb laten halen. c:



    En ik probeerde de originele pic te vinden, maar die heb ik blijkbaar niet meer, maar hij lijkt heel erg op het logo van dit shirt. Alleen de lijnen van de buitenste cirkels die dan doorgaan in de middelste heb ik niet. En mijn lijnen zijn gewoon zwart. c: Die zijn voor mijn zussen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 15:34 ]


    Caution first, always.

    Ik krijg wat van mensen die alleen maar kunnen zeuren over hoe kut Nederland is, ga maar lekker weg dan en ondervindt hoe goed wij het eigenlijk hebben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    Ik krijg wat van mensen die alleen maar kunnen zeuren over hoe kut Nederland is, ga maar lekker weg dan en ondervindt hoe goed wij het eigenlijk hebben.


    Oké, doei (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.