• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Fuckboy


    i put the fun in funeral

    Jorah schreef:
    (...)

    Ja zo iemand zoek ik ook, maar dan word het midden in een school week en ik wil niet met blauw haar naar school (: Ik wil het id vakantie doen ehehehe


    Kijk of er een club kappers bij je in de buurt zit, die verven echt lekker goedkoop én goed.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Kijk of er een club kappers bij je in de buurt zit, die verven echt lekker goedkoop én goed.

    Club kappers is idd goed. Verven die ook felle kleuren? ._.


    Caution first, always.

    Misfire schreef:
    (...)

    Ik vraag me al een tijdje af of de ^ in je :^) smiley nou een neus moet voorstellen.


    Ja dat klopt. Ik begon als grap met die smiley maar ik ben al te ver heen om ermee te stoppen.

    Monet schreef:
    (...)

    Ja dat klopt. Ik begon als grap met die smiley maar ik ben al te ver heen om ermee te stoppen.


    Nee ik vind het een waardevolle toevoeging.
    Het heeft wel wat.


    i put the fun in funeral

    Blurryface schreef:
    (...)
    Club kappers is idd goed. Verven die ook felle kleuren? ._.

    Volgens mij wel. ;3


    Your make-up is terrible

    Repeat after me; ik wil geen ggd test ik wil geen ggd test ik wil geen ggd test ding ik wil geen ggd test.
    Wat er uit de fysieke test komt, boeit me geen ene flikker, maar die mentale test.. nee. doei.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Furiosa schreef:
    (...)
    Volgens mij wel. ;3

    Hmmmm interesting. :3


    Caution first, always.

    Fijn, als je net een vriendin hebt, je een paar weken naar Finland moet en zij tot het vertrek in de UK is.

    Verveling (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik schaam me zo hard voor mij van een aantal maanden geleden. Where the fuck was ik mee bezig?


    -

    Duivelsgebroed schreef:
    Fijn, als je net een vriendin hebt, je een paar weken naar Finland moet en zij tot het vertrek in de UK is.

    Verveling (A)

    Sexting it is


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    "Ik zou je toch zo graag eens gewoon goed willen knuffelen." HAHAHAHAHA not sure if trying to get laid or just drunk. Fuck off, jij bestaat niet meer in mijn gedachten, oké.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    (...)
    Sexting it is


    Oh, you, bad girl.

    Ok, het is een optie


    Sarah = ongewoon sexy

    Giraffe schreef:
    "Ik zou je toch zo graag eens gewoon goed willen knuffelen." HAHAHAHAHA not sure if trying to get laid or just drunk. Fuck off, jij bestaat niet meer in mijn gedachten, oké.


    Blokkeer dat trieste figuur, beste oplossing :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Wauw. Je bent echt ongelooflijk, mijn god.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.