• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Blurryface schreef:
    Laat het alsjeblieft goed uitkomen. Deze band is vrijwel het enige in mijn leven waar ik nog wat geluk van krijg en als ik dan door zoiets niet zou kunnen... fml.


    Je kan gewoon, ik verplicht het je.

    Jorah schreef:
    (...)

    Het ligt niet geheel aan jou, mensen schatten mij vaak ouder - zeker online - door mijn taalgebruik enzo (:
    En je mag geen autorijden, naar festivals en je hebt voor van alles en nog wat toestemming van je ouders hebben. Nog steeds zeker?
    Lekker gedaan Lieke, een halve fles Jip en Janneke-champagne over je heen. Nu ruik je de hele dag naar chemische frambozen (cat) Note to myself: niet meer met flessen schudden, ook al richt je ze de andere kant op.


    Haha, ik ga niet naar festivals en ik heb geen rijbewijs. 8D


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Haha, ik ga niet naar festivals en ik heb geen rijbewijs. 8D


    Oké je bent officieel gedegradeerd tot 17 jarige.
    Dude, je bent 23, geniet van al die dingen die jij kan doen en ik niet!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 12:05 ]

    Ik had een lijst met vier boeken die volgens de site allemaal in de bieb hoorden te zijn en ik kom er thuis met één, want de bieb was er drie kwijt? Lekker geregeld, Alkmaar centrum. Lekker geregeld. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je wekker om half zeven moeten zetten is niet leuk, maar als je dan om elf uur klaar bent met college en nog de hele dag vrij hebt, is het wel weer leuk (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Zo. En nú ben ik dan ein-de-lijk klaar met schoonmaken. Bah, I'm dead. X_X


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hopelijk komt het goed. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Thanks T-Mobile for the 500 MB.

    Ik heb zin in tatoeage-pijn. Ik weet niet wat dat over me zegt.


    Caution first, always.

    Ik heb echt geen zin om samen te werken met die gast, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misfire schreef:
    (...)

    Oh oh margot, waarom raak je je telefoon dan ook kwijt? Gestolen of?


    ja waaarschijnlijk wel. Nou is die van mij al superlame en kapot en krijg ik binnenkort een nieuwe, maar een vriendin is haar spiksplinternieuwe telefoon kwijt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik: "Net een vampier."
    Hij: "Ik heb een vampiertand."
    Ik: "Oeh ga je iemand bijten?"
    Hij: "Ik bijt jou."

    Wooot :$


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe verwerkt men op subtiele wijze in een verhaal dat een personage donker is zonder voedselcliché's te gebruiken. Serieus. ??? White gurl writer problems.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bitch don't deserve it.
    Pfsh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Inwendige discussie.
    Lieke?
    Hmmm.
    Doe eens raar.
    Eh... wat?
    Ga van Quizlet af en doe je wiskunde.
    NEE.


    Ik wil voor stemmetje 2 gaan maar ugh, ik moet echt wiskunde gaan maken.