• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Eddard schreef:
    Ik krijg wat van mensen die alleen maar kunnen zeuren over hoe kut Nederland is, ga maar lekker weg dan en ondervind hoe goed wij het eigenlijk hebben.


    i put the fun in funeral

    Gvd, mn laptop besloot om 17 updates te moeten doen, terwijl ik eigenlijk wel naar huis wil :/

    Heeft iemand een idee of ik mn laptop toch uit kan zetten, ondanks dat er staat dat ik dat niet kan doen?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 16:13 ]


    Stenenlikker

    I want to run,
    run far away


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat moment dat je een hele rant schrijf over alles waar je je kapot aan ergert en wat je vreemd en hypocriet vind en dan denkt 'doei' en alles verwijdert.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dawnguard schreef:
    Gvd, mn laptop besloot om 17 updates te moeten doen, terwijl ik eigenlijk wel naar huis wil :/

    Heeft iemand een idee of ik mn laptop toch uit kan zetten, ondanks dat er staat dat ik dat niet kan doen?


    Ik doe het ook altijd hoor, mijn laptop uitgooien als hij een update wil doen. Het is niet echt goed ofzo, maar ik heb er zelf geen problemen mee gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil helpen, maar ik weet niet hoe. Ik vind het zo erg voor je, zo erg dat ik er zelf misselijk van ben geworden. Als ik het kon, zou ik haar voor je terughalen. (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik bedoelde het goed hoor. :/

    &naaahw, wat ligt Sheila dr lief bij. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sure, ga vooral een tattoo zetten op mijn verjaardag en onder etenstijd en mij ook nog eens meevragen. Natuurlijk ga jij dan lekker iets eten voor je tattoo in de stad en moeten wij op je wachten tot je eens thuis komt zodat wij ook kunnen eten. Denk je ooit nog aan anderen?


    Your make-up is terrible

    Je kamer opruimen gaat niet echt vooruit als je om de vijf seconden staat te janken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Damn, aan een kant haatte ik die plek zo erg, maar dat er mensen gewoon verdriet van hebben als je weggaat... Ugh.. )':


    26 - 02 - '16

    Loughlin schreef:
    Je kamer opruimen gaat niet echt vooruit als je om de vijf seconden staat te janken.


    Don't cry sweetheart :c

    Hughughughugbighugs.

    DualShock schreef:
    (...)

    Don't cry sweetheart :c

    Hughughughugbighugs.


    Meh, thanks (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Deze op mijn pols. Gezet net voordat ik 18 werd. Die van mij is wel wat anders, omdat ik de mijne rechtstreeks uit mijn eigen boek heb laten halen. c:



    En ik probeerde de originele pic te vinden, maar die heb ik blijkbaar niet meer, maar hij lijkt heel erg op het logo van dit shirt. Alleen de lijnen van de buitenste cirkels die dan doorgaan in de middelste heb ik niet. En mijn lijnen zijn gewoon zwart. c: Die zijn voor mijn zussen.



    Wat prachtig, vooral die laatste <3

    Aaah, van die docenten die even computerverslaafd zijn als jijzelf en daarom altijd razendsnel reageren op emails. Heerlijk. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh, hopelijk voel ik me morgen beter. Ik wil eigenlijk wel naar de rekenles. Alleen de rekenles. Ik ben zo erg. :3.

    // Wat.., maar 12 maanden cel voor het doodrijden van een kind en haar opa en oma?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 18:04 ]