• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Perciver posts krijgen weliswaar doorgaans maar twintig reblogs, maar er zitten er wel altijd minstens drie tussen met schreeuwerige tags over hoeveel de reblogger van Perciver houdt. Beter gaat niet. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blurryface schreef:
    (...)
    Welke kleur? :3


    Als het aan mij ligt... blauw! Hoewel ik dus droomde over dat mijn vader het roze verfde, dat lijkt me ook wel grappig ehehehe



    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Denk dat je dan wel een stuk eerder al naar allerlei festivals e.d. heen kunt, als je oud genoeg lijkt. Of gewoon bij het uitgaan in de buurt, kan je fijn aan de drank (A)

    En wat betreft de rest, misschien leer je wel heel veel nuttige dingen voor over een paar jaar haha

    Gewoon heel blij mee zijn dus, volwassen uitziende vrouw (Y)


    Het punt is, ik zie er niet eens zo oud uit! Sterker nog, mensen denken het vaak enkel door mijn taalgebruik en mijn 'volwassen' gedachtes over het leven :X

    Jorah schreef:
    (...)

    Het punt is, ik zie er niet eens zo oud uit! Sterker nog, mensen denken het vaak enkel door mijn taalgebruik en mijn 'volwassen' gedachtes over het leven :X


    Ik zal eens even oordelen hierover *graaft in topics*


    Sarah = ongewoon sexy

    @ Jorah, doe blauw. c: Dan ben jij Tyler en ik Josh eyooo. Die zijn ook altijd blauw en rood.


    Caution first, always.

    RAAD EENS WAT IK HEB.


    _O_ _O_ _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ga ik in Duitsland accordeon spelen, herkennen alle Nederlanders me! Há, hoe komisch! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eddard schreef:
    RAAD EENS WAT IK HEB.


    _O_ _O_ _O_


    Die voorkant ziet er echt bruut uit ;o


    26 - 02 - '16

    ik ben echt pathetic


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    ik ben echt pathetic


    Pretty is just a pretty word.

    Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol kan houden.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Die voorkant ziet er echt bruut uit ;o

    Ja hè. ^^ De hele serie is badass. Throne of Glass, echt een aanrader!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pizza en ijskoffie zijn een prima substituut voor alcohol en nicotine.
    En nog gezonder ook dus je zou bijna kunnen zeggen dat ik verstandige levenskeuzes maak oyeah.


    i put the fun in funeral

    Lol, één van de eerste dingen die papa zegt als ik thuis kom: "je ziet er slecht uit" :^)

    Waarom is het nou altijd dat wanneer ik een verhaal echt af wil maken, ik in plaats daarvan aan 12398793 andere dingen ga werken en nooit beloftes aan mezelf nakom. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Monet schreef:
    Lol, één van de eerste dingen die papa zegt als ik thuis kom: "je ziet er slecht uit" :^)


    Ik vraag me al een tijdje af of de ^ in je :^) smiley nou een neus moet voorstellen.


    i put the fun in funeral