• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    16 Zijn terwijl iedereen je zo'n 18/19 schat is echt niet alles geloof me. Waarom zou je jonger willen zijn?

    Dan kom je er op het station achter dat je toch beter een trein eerder had kunnen nemen. Twee keer te laat komen in de eerste week van colleges, wat een succes. Klagen over de NS, wat ben ik toch cliché bezig.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Je zeurt over dat ik niet tegen je praat, maar dan doe je zelf zo. Nou, dan reageer ik toch niet meer :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    are u kidding me

    Haal niet continu je neus op, maar snuit hem uit, want dit klinkt super ranzig.


    26 - 02 - '16

    Jorah schreef:
    Ugh wáárom denkt iedereen dat ik veel ouder ben? Ja hoor, ik herhaal het nog wel even en benadruk daarmee even mijn zielige minderjarigheid enzo (cat)


    Best een compliment eigenlijk toch? Beter dan dat iedereen je ziet als een klein meisje haha.


    Ik wilde altijd als ouder aangezien worden (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Het is echt niet grappig om elke keer wanneer mijn achternaam genoemd wordt hem op zijn Duits te zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan niet wachten tot vanavond D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pakketje nog niet binnen. ;c


    Your make-up is terrible

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Best een compliment eigenlijk toch? Beter dan dat iedereen je ziet als een klein meisje haha.


    Ik wilde altijd als ouder aangezien worden (A)


    Hahaha, dat hebben ook de meeste mensen. Maar weet je, als je dan gevraagd word voor een festival voor 18+'ers of mensen verwachten dat je allerlei termen van vervolgopleidingen kent is dat best onhandig. En tja... de reacties van 'whuuut ik dacht dat je veel ouder was' zijn niet echt chill ^^ Hoewel ik me wel gevleid voel natuurlijk.


    Ja mam, tuurlijk. Verpest mijn enthousiasme maar weer door te zeggen 'dat is veel te veel geld voor een keertje je haar verven, koop er maar een trui van'. Hoe zat het ook al weer met de meer vrijheid-afspraak voor mijn 16de verjaardag?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 16:10 ]

    Aaaaare you kidding me. Vandaag al 4 en half uur extra naar school geweest, en maandag ineens geen vrij meer?


    Caution first, always.

    Jorah schreef:
    (...)

    Hahaha, dat hebben ook de meeste mensen. Maar weet je, als je dan gevraagd word voor een festival voor 18+'ers of mensen verwachten dat je allerlei termen van vervolgopleidingen kent is dat best onhandig. En tja... de reacties van 'whuuut ik dacht dat je veel ouder was' zijn niet echt chill ^^ Hoewel ik me wel gevleid voel natuurlijk.


    Ja mam, tuurlijk. Verpest mijn enthousiasme maar weer door te zeggen 'dat is veel te veel geld voor een keertje je haar verven, koop er maar een trui van'. Hoe zat het ook al weer met de meer vrijheid-afspraak voor mijn 16de verjaardag?

    Welke kleur? :3


    Caution first, always.

    Jorah schreef:
    (...)

    Hahaha, dat hebben ook de meeste mensen. Maar weet je, als je dan gevraagd word voor een festival voor 18+'ers of mensen verwachten dat je allerlei termen van vervolgopleidingen kent is dat best onhandig. En tja... de reacties van 'whuuut ik dacht dat je veel ouder was' zijn niet echt chill ^^ Hoewel ik me wel gevleid voel natuurlijk.


    Denk dat je dan wel een stuk eerder al naar allerlei festivals e.d. heen kunt, als je oud genoeg lijkt. Of gewoon bij het uitgaan in de buurt, kan je fijn aan de drank (A)

    En wat betreft de rest, misschien leer je wel heel veel nuttige dingen voor over een paar jaar haha

    Gewoon heel blij mee zijn dus, volwassen uitziende vrouw (Y)


    Sarah = ongewoon sexy

    These vlogs are my life.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    You annoy the fuck out of me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.