• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Oh, wat een verrassing dat je er weer bent... fijn dat je ook zo zachtjes bent op de overloop als ik nog op bed lig. Wees blij dat ik al niet meer sliep.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 8:54 ]

    Ledecky schreef:
    Ik hoop zo hard dat ik vannacht nog eens een fijne droom heb.


    Missie mislukt. ;-;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Secret Eaters. Gawd, gotta love that show. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat zijn sommige mensen fucked up onaardig zeg. Als ik een petitie deel over iets dat ik belangrijk vind, moet er gelijk gezegd worden dat het geen zin heeft. Zeg dan niks, pff...


    26 - 02 - '16

    Jorah schreef:
    Over 10 uur allemaal injecties in mijn handen ugh >,<

    Nawh, dan heb je nu zeker een Juniper post verdient! Hopelijk wordt het snel beter!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lekker dan, ik krijg het idee dat geen enkele trein van en naar Utrecht meer rijdt, terwijl ik een afspraak in Eindhoven heb :C
    Ik kom sowieso een uur te laat en ik hoop echt dat hij dan nog tijd voor ons heeft....

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 11:47 ]


    Stenenlikker

    Feline schreef:
    Wat zijn sommige mensen fucked up onaardig zeg. Als ik een petitie deel over iets dat ik belangrijk vind, moet er gelijk gezegd worden dat het geen zin heeft. Zeg dan niks, pff...


    Gewoon negeren. Stomme mensen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Gewoon negeren. Stomme mensen.


    Yup, denk dat - dat ook het beste is.


    26 - 02 - '16

    Ik heb deze nodig in mijn leven.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe verwacht je anders dat ik reageer als je mijn kamer in stormt en ik me laveloos schrik? Dat ik dan ook uit het niets normaal reageer? Dude, ik schrok me de tyfus, natuurlijk ga ik dan schreeuwen en word ik boos.

    Ugh wáárom denkt iedereen dat ik veel ouder ben? Ja hoor, ik herhaal het nog wel even en benadruk daarmee even mijn zielige minderjarigheid enzo (cat)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 12:35 ]

    BLIJF EENS EEN KEER LEKKER THUIS MET JE KINDEREN! Ga weg! Ik hoef je niet elke dag te zien zeg. In welke familie ziet iemand zijn tante en haar kinderen elke dag? Geen enkele.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 12:31 ]

    Serqet schreef:
    BLIJF EENS EEN KEER LEKKER THUIS MET JE KINDEREN! Ga weg! Ik hoef je niet elke dag te zien zeg. In welke familie ziet iemand zijn tante en haar kinderen elke dag? Geen enkele.


    Bespreek het eens met haar?


    26 - 02 - '16

    Jorah schreef:
    Ugh wáárom denkt iedereen dat ik veel ouder ben? Ja hoor, ik herhaal het nog wel even en benadruk daarmee even mijn zielige minderjarigheid enzo (cat)


    I do not know this feeling, but I want to. Ik heb echt krak het omgekeerde voor en ik kan je zo vertellen dat het even leuk is.


    Mhm?

    Jorah schreef:
    Ugh wáárom denkt iedereen dat ik veel ouder ben? Ja hoor, ik herhaal het nog wel even en benadruk daarmee even mijn zielige minderjarigheid enzo (cat)


    Wou dat ik nog zo jong was als jij. Ben er jaloers op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.