• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Het is kwart voor zes en ik zit nog in pyjama en heb nog niet eens ontbeten vandaag, whoops. (Hoewel, telt één borrelnootje?)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben moe as fuck. (cat)


    Caution first, always.

    Square schreef:
    Het is kwart voor zes en ik zit nog in pyjama en heb nog niet eens ontbeten vandaag, whoops. (Hoewel, telt één borrelnootje?)

    jaloers


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misfire schreef:
    Pizza en ijskoffie zijn een prima substituut voor alcohol en nicotine.
    En nog gezonder ook dus je zou bijna kunnen zeggen dat ik verstandige levenskeuzes maak oyeah.


    proud


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    Het is kwart voor zes en ik zit nog in pyjama en heb nog niet eens ontbeten vandaag, whoops. (Hoewel, telt één borrelnootje?)



    precies hetzelfde - het borrelnootje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    proud


    <3


    i put the fun in funeral

    Oh help, ze laten me toch niet volgende les in een tutu rondhuppelen he?..

    ..toch?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Soms wil ik alles bij elkaar schreeuwen.


    Pretty is just a pretty word.

    my legs are dead.

    Blurryface schreef:
    @ Jorah, doe blauw. c: Dan ben jij Tyler en ik Josh eyooo. Die zijn ook altijd blauw en rood.


    Hahaha nou ik weet t nog niet het is erg duur... :3

    Wiarda schreef:
    (...)
    jaloers


    Aw, dit soort dagen zullen voor jou ook nog wel komen, Jip. Alvast iets om voor te vrezen/naar uit te kijken.



    Mercator schreef:
    (...)


    precies hetzelfde - het borrelnootje


    Borrelnootjes-five!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jorah schreef:
    (...)

    Hahaha nou ik weet t nog niet het is erg duur... :3

    Ah ja. Ik heb geluk, mijn tante is kapster dus die kon mijn haar bleken en verven en nu houd ik het zelf gewoon bij thuis. Geen 120 euro per verfbeurt voor mij eyoo.


    Caution first, always.

    Backbiter schreef:
    Oh help, ze laten me toch niet volgende les in een tutu rondhuppelen he?..

    ..toch?


    ..Bij nader inzien ga ik toch maar voor die tutu.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    ..Bij nader inzien ga ik toch maar voor die tutu.


    Nu ben ik benieuwd naar het alternatief


    Sarah = ongewoon sexy

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ah ja. Ik heb geluk, mijn tante is kapster dus die kon mijn haar bleken en verven en nu houd ik het zelf gewoon bij thuis. Geen 120 euro per verfbeurt voor mij eyoo.


    Ja zo iemand zoek ik ook, maar dan word het midden in een school week en ik wil niet met blauw haar naar school (: Ik wil het id vakantie doen ehehehe