• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Waarom worden mensen met maat 34 altijd zo afgezeken op Facebook als het over modellen gaan? Alsof iedereen met maar 34 zichzelf uithongert en geen vrouwelijke vormen heeft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vandaag de hele dag naar de hortus, en ondanks dat het daar prachtig is, heb ik absoluut geen zin.

    ik ben zooo moe.

    Stomme buikpijn...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weegschaal, hoe kan ik jou nou vertrouwen als je zo doet?


    Your make-up is terrible

    Ik ben zo ziekelijk moe. ><


    Caution first, always.

    I'm a wanderess, I'm a one night stand. Don't belong to no city, don't belong to no man.


    kindness is never a burden.

    Vorige week is mijn oma overleden aan kanker, en nu heeft mijn oom ook kanker (prostaat en bot). We gaan non stop door hier :S


    Sarah = ongewoon sexy

    HAAHHAAH, ik ben de les uitgestuurd. Lachen.

    Gayle schreef:
    Waarom worden mensen met maat 34 altijd zo afgezeken op Facebook als het over modellen gaan? Alsof iedereen met maar 34 zichzelf uithongert en geen vrouwelijke vormen heeft.


    Die worden basically overal op het internet afgezeken. It is pretty annoying. Ik ken genoeg mensen die zo dun zijn en gewoon fatsoenlijk eten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik verveel me stierlijk. Heb mn huiswerk al af en mag om 11 uur pas de les weer in..

    // oeh, nieuwe maze runner trailer is cool ^^

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 9:27 ]

    Pff, ik wil niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tortilla's
    tortilla's als ontbijt
    nice


    i put the fun in funeral

    Sciles schreef:
    (...)

    Die worden basically overal op het internet afgezeken. It is pretty annoying. Ik ken genoeg mensen die zo dun zijn en gewoon fatsoenlijk eten.


    Inderdaad. Daarnaast zijn er ook nog altijd mensen die maat 34 hebben en niet eens heel dun zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sultana is volgens mij hét studentenvoer. :')


    Caution first, always.