• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Als ik had geweten dat dat boek over pesten zou gaan, had ik nog wel twee keer nagedacht voordat ik het was gaan lezen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Als ik had geweten dat dat boek over pesten zou gaan, had ik nog wel twee keer nagedacht voordat ik het was gaan lezen.


    Welk?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Furiosa schreef:
    The world is going to shit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lowkey crushing.


    kindness is never a burden.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Welk?


    Judas


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yeaaaah eindelijk mijn pakje.


    Your make-up is terrible

    Serieus, wanneer ga je weg?


    Caution first, always.

    Zucht. Ik ga echt aan het werk. Nu meteen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    So bored with so much to do. What's happening brain.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Greedling schreef:
    Lowkey crushing.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meh gewoon al 24 boeken wat ik weg ga doen. Ik heb nog wat te gaan met opschrijven en alles. Wat een werk maar ach het is allemaal voor het goede doel denk ik maar zo.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik ga dood je bent zo irritant en fucking schattig ga weg godverdomme i cant deal with you sdklfjslajf.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ignore mode on.


    Your make-up is terrible

    Kunnen we niet gewoon een eigen boek lezen voor Nederlands? Ik haat dit genre/deze storyline...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het moment dat iemand iets zegt in het algemeen en je meteen denkt dat die persoon het over jou heeft. I hate those feelings!


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!