• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gibbs schreef:
    Een leuke jongen aanspreken op fb is onwijs moeilijk als je geen gespreksonderwerpen weet. Uugh. :C


    Aankomende evenementen. (Ik zie dat je naar ... gaat)

    Status update (Ik zag net iets voorbij komen..)

    Vraag iets relevants met wat hij doet (werkt hij bij de bios, vraag naar een bepaalde film. Volgt hij een bepaalde studie, vraag dan naar een onderwerp waar je zelf zogenaamd iets voor nodig hebt.)

    Vervolgens gaat het als het goed is vanzelf, tenminste als hij graag wil

    Aldus een man.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Aankomende evenementen. (Ik zie dat je naar ... gaat)

    Status update (Ik zag net iets voorbij komen..)

    Vraag iets relevants met wat hij doet (werkt hij bij de bios, vraag naar een bepaalde film. Volgt hij een bepaalde studie, vraag dan naar een onderwerp waar je zelf zogenaamd iets voor nodig hebt.)

    Vervolgens gaat het als het goed is vanzelf, tenminste als hij graag wil

    Aldus een man.


    Volgens mij zet ie nauwelijks iets op fb. Althans, ik zie t niet. Maar ik kan zn profiel wel eem stalken ja.

    Verder studeert ie laborant aan hbo en werkt ie ook daarmee in de vakanties. Als zijne persoon die niet meer naar school gaat heeft t van mijn kant uit geen nut erover te praten. Daarbij zien we elkaar 1 keer per week met boogschieten en het praten met hem in real gaat echt vet gemakkelijk, dus ik weet al alles over zn studie/werk xd

    Maar eventueel vragen over wat voor hobby's ie nog meer heeft ofseu kan geen kwaad nee.

    Maar een gewoon kletsgesprek beginnen met m terwijl ik dat nooit eerder (oke dat klinkt alsof ik m al lang ken terwijl t pas een paar weken is xd) heb gedaan, is dat niet gek? I mean, ik wil ook weer niet dat ie gaat denken van "wtf moet je?", snap je? Hoewel ik natuurlijk wel direct weet waar ik aan toe ben als ie zo doet. xd

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 16:12 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Wel mooi anti-stereotypes. :Y)

    -

    Ik heb TAART. Kom nou hier, eerstejaars. D:


    Deel je taart uit aan eerstejaars? Dat is zondeeee

    Ik haat regen. >:l


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Ik haat regen. >:l

    Natgeregend.


    Pretty is just a pretty word.

    Square schreef:
    (...)

    Wel mooi anti-stereotypes. :Y)

    -

    Ik heb TAART. Kom nou hier, eerstejaars. D:

    Dat wel, al weet ik in dit geval niet of het de situatie nou veel positiever maakt. Het blijft een beetje schrijnend om te weten dat iemand die zeventien jaar aan een van de meest prestigieuze universiteiten van Afghanistan als professor geschiedenis heeft gewerkt, nu de meest onbenullige taken toebedeeld krijgt (thee zetten voor docenten, plantjes water geven, absenties bijhouden) voor de kost. Meer dan de helft van de leerlingen weet niet eens dat hij zo intelligent is en beoordelen hem eigenlijk meteen op zijn gebrekkige Nederlands. Meh. Arme vent. :/

    Edi typo oeps

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 17:07 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat wel, al weet ik in dit geval niet of het de situatie nou veel positiever maakt. Het blijft een beetje schrijdend om te weten dat iemand die zeventien jaar aan een van de meest prestigieuze universiteiten van Afghanistan als professor geschiedenis heeft gewerkt, nu de meest onbenullige taken toebedeeld krijgt (thee zetten voor docenten, plantjes water geven, absenties bijhouden) voor de kost. Meer dan de helft van de leerlingen weet niet eens dat hij zo intelligent is en beoordelen hem eigenlijk meteen op zijn gebrekkige Nederlands. Meh. Arme vent. :/


    neeee zo zielig


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Volgens mij zet ie nauwelijks iets op fb. Althans, ik zie t niet. Maar ik kan zn profiel wel eem stalken ja.

    Verder studeert ie laborant aan hbo en werkt ie ook daarmee in de vakanties. Als zijne persoon die niet meer naar school gaat heeft t van mijn kant uit geen nut erover te praten. Daarbij zien we elkaar 1 keer per week met boogschieten en het praten met hem in real gaat echt vet gemakkelijk, dus ik weet al alles over zn studie/werk xd

    Maar eventueel vragen over wat voor hobby's ie nog meer heeft ofseu kan geen kwaad nee.

    Maar een gewoon kletsgesprek beginnen met m terwijl ik dat nooit eerder (oke dat klinkt alsof ik m al lang ken terwijl t pas een paar weken is xd) heb gedaan, is dat niet gek? I mean, ik wil ook weer niet dat ie gaat denken van "wtf moet je?", snap je? Hoewel ik natuurlijk wel direct weet waar ik aan toe ben als ie zo doet. xd


    Als je gezellig met hem kunt praten, dan zal hij het niet afkappen. Praat hij niet volledig terug of kortaf, dan heb je ook antwoord toch (A).

    Soms moet je een gokje wagen haha


    Sarah = ongewoon sexy

    The world is going to shit.


    Your make-up is terrible

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Als je gezellig met hem kunt praten, dan zal hij het niet afkappen. Praat hij niet volledig terug of kortaf, dan heb je ook antwoord toch (A).

    Soms moet je een gokje wagen haha


    Ja oke, je hebt gelijk. Ik wil alleen niet raar overkomen ofseu x) hahaha.
    But you're right indeed. I should take a change. Thanks. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet het ook allemaal niet meer skfjlasfjk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Endress schreef:
    (...)
    Natgeregend.

    Extra leuk als je een bril draagt. :')


    Caution first, always.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ja oke, je hebt gelijk. Ik wil alleen niet raar overkomen ofseu x) hahaha.
    But you're right indeed. I should take a change. Thanks. (:


    You can do it :d


    Sarah = ongewoon sexy

    Lol, dikke rellen in Groningen. Ben blij dat ik om die tijd maar met de bus naar huis ging ipv met de trein.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 18:02 ]

    Moomin schreef:
    Lol, dikke rellen in Groningen. Ben blij dat ik om die tijd maar met de bus naar huis ging ipv met de trein.


    Ja, dan heb je inderdaad geluk gehad! Ik werk bij de Oosterstraat en ik had daar goed zicht op alle politie die naar de Grote Markt ging. We hebben de winkel zelfs nog even moeten sluiten. Scary.


    Rest in Peace, Son of Gondor