• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het is zo verschrikkelijk beschamend als je moet huilen om een film/serie, en gawd wat heb ik net gejankt ^^ Blij dat er niemand in de kamer was.

    Wtf, Facebook. D: Wat ben je aan het doen?


    Your make-up is terrible

    Homura schreef:
    Zucht. Ik ga echt aan het werk. Nu meteen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jorah schreef:
    Het is zo verschrikkelijk beschamend als je moet huilen om een film/serie, en gawd wat heb ik net gejankt ^^ Blij dat er niemand in de kamer was.

    Welke film/serie?

    --

    Ugh, morgen weer om 6 uur mijn nest uit en ik was al zo moe vanochtend. Hoe de frick ga ik dat doen? ;c


    Caution first, always.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, dan heb je inderdaad geluk gehad! Ik werk bij de Oosterstraat en ik had daar goed zicht op alle politie die naar de Grote Markt ging. We hebben de winkel zelfs nog even moeten sluiten. Scary.

    Op tv leek het inderdaad goed tekeer te gaan. Ben echt blij dat ik met de bus gegaan ben. Anders had ik er waarschijnlijk ook nog doorheen moeten lopen. O:

    Lol, plottwist! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom mogen alleen maar 'speciale' mensen hun dromen waarmaken en moeten de 'normale' mensen het zelf doen. Het klinkt misschien egoïstisch, maar dat boeit me niet. Ik wil ook mijn droom uit laten komen, maar ik moet er moeite voor doen, ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Welke film/serie?

    --

    Ugh, morgen weer om 6 uur mijn nest uit en ik was al zo moe vanochtend. Hoe de frick ga ik dat doen? ;c


    The Walking Dead ^^
    I just saw Lori die omfg )':



    Keihard Heavy Dirty Soul aanzetten? (:

    Jorah schreef:
    (...)

    The Walking Dead ^^
    I just saw Lori die omfg )':



    Keihard Heavy Dirty Soul aanzetten? (:


    *hug* Ik heb dat ook vandaag gekeken en gehuild. ;c

    Vooral om Carl en Rick, eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Jorah schreef:
    (...)

    The Walking Dead ^^
    I just saw Lori die omfg )':



    Keihard Heavy Dirty Soul aanzetten? (:

    Ah ja. :C

    Ik luister elke nacht al heel de nacht TOP, dus dat verschil merk ik dan niet eens. :'D Al word ik altijd wakker als The Judge aanstaat, echt zo bizar. :')


    Caution first, always.

    Jorah schreef:
    (...)

    Deel je taart uit aan eerstejaars? Dat is zondeeee


    Ja, maar geen van de eerstejaars wilde mijn taart, als ik er überhaupt al een paar kon vinden. ;-; Ze moesten er wel een dictee van twintig minuten voor doen, trouwens. Daar liepen nogal wat mensen op vast.



    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat wel, al weet ik in dit geval niet of het de situatie nou veel positiever maakt. Het blijft een beetje schrijnend om te weten dat iemand die zeventien jaar aan een van de meest prestigieuze universiteiten van Afghanistan als professor geschiedenis heeft gewerkt, nu de meest onbenullige taken toebedeeld krijgt (thee zetten voor docenten, plantjes water geven, absenties bijhouden) voor de kost. Meer dan de helft van de leerlingen weet niet eens dat hij zo intelligent is en beoordelen hem eigenlijk meteen op zijn gebrekkige Nederlands. Meh. Arme vent. :/

    Edi typo oeps


    Aaah, bah. Dat is inderdaad erg sneu. D:
    Reden nummer 101 dat het onmiddellijke verband dat veel mensen leggen tussen "correct" taalgebruik en intelligentie eigenlijk met wat staafjes dynamiet de wereld uit geholpen zou moeten worden (net als het idee dat alle immigranten/vluchtelingen mensen moeten zijn die de basisschool niet hebben afgemaakt).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ah ja. :C

    Ik luister elke nacht al heel de nacht TOP, dus dat verschil merk ik dan niet eens. :'D Al word ik altijd wakker als The Judge aanstaat, echt zo bizar. :')


    Tja, zo'n plotseling vrolijk liedje valt dan op hè? :'D
    Wauw serieus... ik hou heel erg veel van die twee, maar ik krijg echt migraine (eheheh Migraine) als ik de hele nacht muziek luister. 's Avonds moet het gewoon uit anders gaat het fout haha

    Ja ik snap het. Goh. Hoe vaak ga je dit nog zeggen? 't Is net alsof je er geen vertrouwen in hebt dat ik het kan

    Ik heb een kut training gehad en dan hoef je niet gelijk conclusies te trekken. Doei.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als dit niet één van mijn enige goeie broeken was, zou ik heel hard lachen omdat ik weer door m'n broek ben gescheurd doordat ik zo lomp ben met elke beweging die ik doe.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.