• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maar eens gaan slapen na anderhalf uur met mijn zusje gepraat te hebben over wat haar allemaal dwars zat. Daar ben je de grote zus voor. Qua leeftijd dan, niet qua lengte want ik ben kleiner. (:

    Rhysre schreef:
    I often wonder why someone like you would want to be friends with someone like me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Én de muggen in mijn kamer zijn te goed in verstoppertje. Ik denk dat ze valsspelen, telkens zitten ze op een andere plek. Wel is het al 4 - 0 voor mij. De muggen winnen dit niet.

    Ook zal ik mijn kamerdeur in vervolg dicht houden.

    Ik zie er vast verschrikkelijk uit op de foto's, but I had a lot of fun so yaay.


    kindness is never a burden.

    KOM OP, Waarom kan dit verhaal zichzelf niet schrijven? Gewoon een machientje op mijn hersenen aansluiten en voilà!


    Mhm?

    Yaaaay vandaag naar walibi


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Okay, ik ben bang dat ik iets te obsessed over mn cijfers ben geworden en ik even normaal moet gaan doen, want nachtmerries krijgen over onvoldoendes halen geeft toch wel aan dat ik doorgeslagen ben x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Heuj, ik ben alweer wakker en sta te stuiteren. Bij 6 uur slapen ben ik dus niet zo moe als anders. (:

    Noooh er is alweer een half weekend om. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    O gawd, niet jij. Niet nu. Tis nog zo vroeg! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eigenlijk heb ik best wel weer zin in morgen.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Yes, zin in vandaag :Y) Nu hopen dat het droog blijft, want we zijn de hele tijd buiten. *klopt af*


    Stenenlikker

    Gratis cursus van 't Stedelijk awwwyisss


    i put the fun in funeral

    Sonder schreef:
    KOM OP, Waarom kan dit verhaal zichzelf niet schrijven? Gewoon een machientje op mijn hersenen aansluiten en voilà!


    Dat lijkt me een hele goeie uitvinding


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Zo blij dat de IKEA dicht is. :D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.