• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Is dit nu echt fucking serieus? Waarom in godsnaam zou ik een vak opnieuw moeten volgen als ik erdoor was?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik moet nog zo veel doen, maar ik kan gewoon niet de concentratie opbrengen om het echt te maken >,<


    Ik heb de laatste tijd echt te veel mijn profiel veranderd, maar nú ben ik tevreden ^^

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 11:30 ]

    Oke, school is gewoon niks voor mij. Ik ga wel op zangles voor de puntjes op de i en maak een zangcarrière. Fuck school, vooral deze met zijn kinderachtige regeltjes en geen pauzes.

    Eigenlijk niet, want ik ga niet weer opgeven. Als iemand deze opleiding kan halen ben ik het wel. Vooral als je naar het IQ van mijn klas kijkt.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 11:09 ]

    De hele trein is zowat nog leeg en je gaat in de stilte coupe zitten en daar een hoop herrie maken. Juist.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sciles schreef:
    De hele trein is zowat nog leeg en je gaat in de stilte coupe zitten en daar een hoop herrie maken. Juist.
    Dit. Dit. Dit. Zitten we niet toevallig in dezelfde trein? :') En dan ook nog vrolijk doorkletsen nadat de conducteur heeft gezegd dat als je hier wilt zitten, je stil moet zijn. Ga toch fietsen, man.


    She's imperfect but she tries

    Ik wil vakantie. T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mignon schreef:
    (...)Dit. Dit. Dit. Zitten we niet toevallig in dezelfde trein? :') En dan ook nog vrolijk doorkletsen nadat de conducteur heeft gezegd dat als je hier wilt zitten, je stil moet zijn. Ga toch fietsen, man.


    Hier zei iemand anders er wat van haha. En later waren er nog wat herrie makende mensen, toen heb ik er zelf maar wat van gezegd en nu is het stil.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tralalalala
    Altijd leuk als je hoort dat je docent vind dat je goed en vloeiend Engels praat na je presentatie (:

    Toch best wel doodzonde dat de hoogst opgeleide persoon op mijn school de conciërge is. Aan de andere kant wel tof dat dat pianoconcert van Mozart in de pauze zo'n succes was. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ga niet een stoel bezet houden met je spullen als het druk in de bus. Doe normaal zeg.

    Wiarda schreef:
    Toch best wel doodzonde dat de hoogst opgeleide persoon op mijn school de conciërge is. Aan de andere kant wel tof dat dat pianoconcert van Mozart in de pauze zo'n succes was. c:


    Wel mooi anti-stereotypes. :Y)

    -

    Ik heb TAART. Kom nou hier, eerstejaars. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Drie uur debatgroep gehad op tijden waar de rest van mijn klas gewoon les had, het leven is prachtig.


    For those I love, I will sacrifice

    Zucht. Ga meer fietsenrekken plaatsen ipv mensen boetes geven en hun fietswegslepen. T is toch duidelijk dat er niet genoeg plekken zijn...

    Pff.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een leuke jongen aanspreken op fb is onwijs moeilijk als je geen gespreksonderwerpen weet. Uugh. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •