• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Misfire schreef:
    (...)

    touché


    Booze it is then!


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb deze hoodie besteld, gheheh.


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen kunnen je zo gefrustreerd maken. -_-


    Ik wil een tuin vol egels

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Booze it is then!


    Nahhhh nee hoeft niet

    // ik vrieg me even af wat er nou ook al weer zo leuk aan dance dance dance was maar toen herinnerde ik me weer dat Pip geweldig is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Nahhhh nee hoeft niet

    // ik vrieg me even af wat er nou ook al weer zo leuk aan dance dance dance was maar toen herinnerde ik me weer dat Pip geweldig is


    Ik sprak ook voornamelijk over mezelf, maar ik ben dan ook wel een hele slechte invloed


    Sarah = ongewoon sexy

    Blurryface schreef:
    (...)
    Bae, wat is er? D:


    Ik ben zo bang dat ik er niet kan zijn voor de mensen die het nodig hebben. Er zijn zo veel mensen om mij heen die zo veel beter verdienen en dan zit ik hier met mijn Godverdomme perfecte leven. Ik wil er voor ze zijn, maar ik kan het niet altijd. Ik ben bang dat ik mensen gewoon niet de juiste dingen vertellen. Er zijn vrienden die serieus zelfmoord overwegen en ik ben zo bang dat het niet bij overwegen blijft. Als iemand zelfmoord pleegt heb ik gefaald, dan heb ik diegene niet genoeg laten weten dat we van hem/haar houden en.... Ik ben bang.
    Ik ben spiritueel en ik geloof dat iedereen een doel in het leven heeft. Mijn doel is om mensen te helpen. Om ze hun verhaal te laten doen, om ze gewoon even te knuffelen of op welke manier dan ook. Als er iemand zelfmoord pleegt, heb ik gefaald mijn doel te volbrengen.
    Daarnaast zijn er een aantal mensen die ik niet verdien. Hun vriendschap is zo waardevol, iemand anders zou dat beter kunnen gebruiken. Maar tegelijkertijd ben ik bang dat die vrienden zich dat ook gaan realiseren en de vriendschap beëindigen, terwijl dat zo veel voor mij betekend. Wanneer gaan mensen inzien dat ik het niet waard ben? Hoe lang zal ik nog kunnen genieten van hun nabijheid?

    Ik ben bang voor zo veel dingen. Mijn stiefvader begon er over en ik kon nauwelijks mijn tranen binnen houden, ik moest gewoon ergens kwijt dat ik bang ben. Ik durf het niet toe te geven aan mensen die ik recht in het gezicht kijk, ik ben bang dat ze me uit zullen lachen of zoiets. Zie je? Ik ben weer ergens bang voor. Ik ben het zo Godverdomme zat om bang te zijn.

    Feline schreef:
    Ik heb deze hoodie besteld, gheheh.



    Ghehe, thát's one amazing hoodie! ^^


    OTOFT: ik voel me leeg. Ik weet het allemaal niet meer. Mijn hoofd weergeeft weer eens een "ERROR 404, nothing found. No emotion or whatsoever available at the moment." ...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jorah schreef:
    (...)

    Ik ben zo bang dat ik er niet kan zijn voor de mensen die het nodig hebben. Er zijn zo veel mensen om mij heen die zo veel beter verdienen en dan zit ik hier met mijn Godverdomme perfecte leven. Ik wil er voor ze zijn, maar ik kan het niet altijd. Ik ben bang dat ik mensen gewoon niet de juiste dingen vertellen. Er zijn vrienden die serieus zelfmoord overwegen en ik ben zo bang dat het niet bij overwegen blijft. Als iemand zelfmoord pleegt heb ik gefaald, dan heb ik diegene niet genoeg laten weten dat we van hem/haar houden en.... Ik ben bang.
    Ik ben spiritueel en ik geloof dat iedereen een doel in het leven heeft. Mijn doel is om mensen te helpen. Om ze hun verhaal te laten doen, om ze gewoon even te knuffelen of op welke manier dan ook. Als er iemand zelfmoord pleegt, heb ik gefaald mijn doel te volbrengen.
    Daarnaast zijn er een aantal mensen die ik niet verdien. Hun vriendschap is zo waardevol, iemand anders zou dat beter kunnen gebruiken. Maar tegelijkertijd ben ik bang dat die vrienden zich dat ook gaan realiseren en de vriendschap beëindigen, terwijl dat zo veel voor mij betekend. Wanneer gaan mensen inzien dat ik het niet waard ben? Hoe lang zal ik nog kunnen genieten van hun nabijheid?

    Ik ben bang voor zo veel dingen. Mijn stiefvader begon er over en ik kon nauwelijks mijn tranen binnen houden, ik moest gewoon ergens kwijt dat ik bang ben. Ik durf het niet toe te geven aan mensen die ik recht in het gezicht kijk, ik ben bang dat ze me uit zullen lachen of zoiets. Zie je? Ik ben weer ergens bang voor. Ik ben het zo Godverdomme zat om bang te zijn.

    Allereerst wil ik je enorm hard knuffelen nu. ._.
    Maar het doet me echt veel om dit te lezen. Ik weet hoe het is om mensen heel graag te willen helpen en dat het dan niet gaat. Vooral als die mensen je manipuleren door te zeggen dat ze zichzelf wat gaan aandoen (met die mensen heb ik helaas ook ervaring). Het punt is dat je anderen alleen niet altijd kan helpen. En dat is niet jouw schuld, oké? Echt niet.
    En Lieke, je moest eens weten hoe veel je voor mij doet. Jij bent de enige bij wie ik mijn hart kan luchten als dingen me te veel worden, en als ik jou niet had zou ik ontploffen denk ik haha. Dat is ook niet om druk op je te zetten, want ik verlang niet meer dan dat. Alleen een luisterend oor en iemand met wie ik kan lachen. Dat ben jij. Je bent genoeg, en je bent alles waard. Denk alsjeblieft nooit dat je vriendschap niet verdient. Jij verdient echt al het geluk in de wereld.


    Caution first, always.

    Een reactie zou ook fijn geweest zijn.

    Ik zal het maar niet meer vragen. Sorry dan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ghehe, thát's one amazing hoodie! ^^


    OTOFT: ik voel me leeg. Ik weet het allemaal niet meer. Mijn hoofd weergeeft weer eens een "ERROR 404, nothing found. No emotion or whatsoever available at the moment." ...


    Yush, ik hoop dat 'ie snel bezorgd zal worden ^^


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Yush, ik hoop dat 'ie snel bezorgd zal worden ^^


    Logisch. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm not sure how to feel about this movie ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline schreef:
    (...)

    Yush, ik hoop dat 'ie snel bezorgd zal worden ^^


    Hij is echt typisch jou, echt leuk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Allereerst wil ik je enorm hard knuffelen nu. ._.
    Maar het doet me echt veel om dit te lezen. Ik weet hoe het is om mensen heel graag te willen helpen en dat het dan niet gaat. Vooral als die mensen je manipuleren door te zeggen dat ze zichzelf wat gaan aandoen (met die mensen heb ik helaas ook ervaring). Het punt is dat je anderen alleen niet altijd kan helpen. En dat is niet jouw schuld, oké? Echt niet.
    En Lieke, je moest eens weten hoe veel je voor mij doet. Jij bent de enige bij wie ik mijn hart kan luchten als dingen me te veel worden, en als ik jou niet had zou ik ontploffen denk ik haha. Dat is ook niet om druk op je te zetten, want ik verlang niet meer dan dat. Alleen een luisterend oor en iemand met wie ik kan lachen. Dat ben jij. Je bent genoeg, en je bent alles waard. Denk alsjeblieft nooit dat je vriendschap niet verdient. Jij verdient echt al het geluk in de wereld.


    Argh damn, nu zit ik ook nog te janken. Shit, ik haat dit.
    Nee, ze maken geen misbruik van mij. Ik wéét gewoon dat ze hier over nadenken, dat hoeven ze niet met woorden te zeggen. Ik zie het aan ze, ik voel het. Het is er en ik kan er niks aan veranderen. En ik haat het dat ik niet kan, niet kan helpen. Ik voel me zo machteloos, ik kan niet hulpeloos toekijken hoe ze langzaam vervagen.
    Ik heb geen woorden voor wat je verteld. Ik wil graag meer voor je zijn, ook al vind je dat dit genoeg is. Ik zit nu al vijf minuten een waardig antwoord te bedenken, maar het lukt niet. Sorry. I fucking love you, dank je wel.


    Ugh oké dit is wel heel diep voor een LJH-topic, ik raad mensen aan dit niet te lezen want het is shitty. Sorry, ik moest het even ergens kwijt.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 22:10 ]

    Mercator schreef:
    (...)

    Hij is echt typisch jou, echt leuk


    (bloos)

    Yay


    26 - 02 - '16