• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    En nu zit mn neus verstopt door al dat huilen. Heerlijk.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb je zo erg gemist. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Postcrossing lijkt mij echt leuk om eens een keer te doen. :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I often wonder why someone like you would want to be friends with someone like me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jorah schreef:
    (...)

    Ik ben zo bang dat ik er niet kan zijn voor de mensen die het nodig hebben. Er zijn zo veel mensen om mij heen die zo veel beter verdienen en dan zit ik hier met mijn Godverdomme perfecte leven. Ik wil er voor ze zijn, maar ik kan het niet altijd. Ik ben bang dat ik mensen gewoon niet de juiste dingen vertellen. Er zijn vrienden die serieus zelfmoord overwegen en ik ben zo bang dat het niet bij overwegen blijft. Als iemand zelfmoord pleegt heb ik gefaald, dan heb ik diegene niet genoeg laten weten dat we van hem/haar houden en.... Ik ben bang.
    Ik ben spiritueel en ik geloof dat iedereen een doel in het leven heeft. Mijn doel is om mensen te helpen. Om ze hun verhaal te laten doen, om ze gewoon even te knuffelen of op welke manier dan ook. Als er iemand zelfmoord pleegt, heb ik gefaald mijn doel te volbrengen.
    Daarnaast zijn er een aantal mensen die ik niet verdien. Hun vriendschap is zo waardevol, iemand anders zou dat beter kunnen gebruiken. Maar tegelijkertijd ben ik bang dat die vrienden zich dat ook gaan realiseren en de vriendschap beëindigen, terwijl dat zo veel voor mij betekend. Wanneer gaan mensen inzien dat ik het niet waard ben? Hoe lang zal ik nog kunnen genieten van hun nabijheid?

    Ik ben bang voor zo veel dingen. Mijn stiefvader begon er over en ik kon nauwelijks mijn tranen binnen houden, ik moest gewoon ergens kwijt dat ik bang ben. Ik durf het niet toe te geven aan mensen die ik recht in het gezicht kijk, ik ben bang dat ze me uit zullen lachen of zoiets. Zie je? Ik ben weer ergens bang voor. Ik ben het zo Godverdomme zat om bang te zijn.


    Ah meis dat is zo kut. Ik weet hoe het is om je zo te voelen, maar als zij toch een verkeerde keuze maken dan zal dat echt niet aan jou liggen! Soms doet een knuffel of een luisterend oor ontzettend veel, maar jammer genoeg is het geen permanente remedie. Ze moeten het uiteindelijk echt zelf doen. Twijfel vooral niet aan jezelf. Je bent een hartstikke lieve meid en dat je zo begaan bent met anderen is al meer dan veel anderen doen. Laat ze de mooie dingen van het leven zien en ik zal voor je bidden. Ik weet niet in wat voor mate jij jezelf als spiritueel beschouwd maar het heeft mij erg geholpen om vrede met dingen te hebben en pas als jij kalm bent kun je dat op anderen overbrengen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sorry sorry sorry, ik wilde het niet zo awkward maken, maar ik ben geen feestbeest en ik drink niet en ik weet van verhalen dat er wat randje-van-homofobische mensen bij waren, dus zodra er aan een drankspelletje wordt begonnen waarbij het te voorspellen valt dat de helft van de vragen heel duidelijk voor volwassenen bestemd zal zijn nope ik achteruit de deur uit. Ugh, wat stom dat zo moest eindigen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik word later gegarandeerd zo'n nerdmoeder die alleen maar Mozart en Tchaikovsky muziekboxen koopt voor haar baby en ze helemaal grijsspeelt omdat ze ze zelf veel te leuk vindt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Sorry sorry sorry, ik wilde het niet zo awkward maken, maar ik ben geen feestbeest en ik drink niet en ik weet van verhalen dat er wat randje-van-homofobische mensen bij waren, dus zodra er aan een drankspelletje wordt begonnen waarbij het te voorspellen valt dat de helft van de vragen heel duidelijk voor volwassenen bestemd zal zijn nope ik achteruit de deur uit. Ugh, wat stom dat zo moest eindigen. D:


    Oké, sorry, die situatie klinkt echt bijzonder naar om in te zitten, maar 'nope ik achteruit de deur uit' klonk echt heel erg grappig. x)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 0:22 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik voel me zo leeg nu ... Precies of ik ga nooit meer zwemmen, ook al ga ik vrijdag alweer. Ik ga het gewoon zo missen allemaal. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I feel like shit. D:


    Your make-up is terrible

    Daar zit je dan om half twee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ze zeggen wel eens dat alchohol slecht is, maar bij elk drankje voel ik me iets vrolijker. Dus good for me!

    Drink met mate enzo


    Sarah = ongewoon sexy

    Catacombs schreef:
    Daar zit je dan om half twee.

    ik dacht dus echt serieus dat het een uur of half twaalf was, oeps. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    ik dacht dus echt serieus dat het een uur of half twaalf was, oeps. :')


    Morgen dan ook maar twee uur langer in bed liggen dan gepland!


    Sarah = ongewoon sexy

    dit leven is niet genoeg voor mij


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.