• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wiarda schreef:
    Eierloze chocoladekoekjes bakken, yaaaay. Uitstelgedrag op z'n best. :Y)


    Voor koekjes mogen dingen worden uitgesteld. Dat is juist heel productief. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ghehehehe ik heb met m gepraat. Nu voel ik me badass. En heel blij. c: (cool)
    Ookal is ie alweer offline, maar goed. Als hij voor school aan de gang moet is t een geldige reden. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ghehehehe ik heb met m gepraat. Nu voel ik me badass. En heel blij. c: (cool)
    Ookal is ie alweer offline, maar goed. Als hij voor school aan de gang moet is t een geldige reden. ^^


    Good job :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Gibbs schreef:
    Ghehehehe ik heb met m gepraat. Nu voel ik me badass. En heel blij. c: (cool)
    Ookal is ie alweer offline, maar goed. Als hij voor school aan de gang moet is t een geldige reden. ^^


    *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan als tweede redacteur aan de slag bij een redactiebureau. Morgen krijg ik het eerste manuscript toegestuurd. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben alleen maar bevriend met mensen die niet eens om me geven. Lekkere vrienden en familie zoek ik dan weer uit.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 16:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porunn schreef:
    Ik kan als tweede redacteur aan de slag bij een redactiebureau. Morgen krijg ik het eerste manuscript toegestuurd. *O*


    Gefeliciteeeeerd! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Goed, ik ben hier schijt en schijtziek van. Het eerste wat ik nu ga fixen is een huurhuis waar ik kan wonen. Gaat nog wel een jaar of 8 duren helaas.

    // en ik denk dat vandaag onze relatie naar de kloten heeft gewerkt. Ik ben chagrijnig, jij helpt niet echt mee met je stomme grappen waardoor ik weer naar je uitval.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    My pleasure :D

    Niet die van jou, die vind ik nog wel origineel (:
    Maar als je kijkt naar alles wat er in actieve topics staat soms..

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 16:40 ]

    Pfft ik weet even niet meer wat ik moet hoor. Ik doe verdorie zo mijn best en dan is het nog niet goed genoeg.
    Ik word gewoon zo moe van alles en ik heb absoluut geen zin om te werken. Gewoon echt niet.
    Iemand die toevallig zin heeft om mijn shift over te nemen?
    Dank u


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Porunn schreef:
    Ik kan als tweede redacteur aan de slag bij een redactiebureau. Morgen krijg ik het eerste manuscript toegestuurd. *O*


    Wauw, wat gaaf! Gefeliciteerd! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I love Dragon Age so muhuhuch. ;-;


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    I love Dragon Age so muhuhuch. ;-;


    Ik heb Inquisition hier thuis liggen, maar ik durf het niet te installeren op mijn laptop omdat ik er recent achter ben gekomen dat hij tegenwoordig al afslaat bij de Sims of het kijken van een film op de tv. Zeer verdrietig, want ik ben erg benieuwd. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb Inquisition hier thuis liggen, maar ik durf het niet te installeren op mijn laptop omdat ik er recent achter ben gekomen dat hij tegenwoordig al afslaat bij de Sims of het kijken van een film op de tv. Zeer verdrietig, want ik ben erg benieuwd. (cat)

    Ah, dat is enorm balen. :l Ik heb net de laatste DLC van Inquisition uitgespeeld en djskfd. Amazing.


    Caution first, always.

    Iemand nog een leuke film? #Verveling -_-"

    Ik snap echt het probleem met een eventuele blanke/rode/blauwe/etc piet niet.