• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jorah schreef:
    (...)

    Argh damn, nu zit ik ook nog te janken. Shit, ik haat dit.
    Nee, ze maken geen misbruik van mij. Ik wéét gewoon dat ze hier over nadenken, dat hoeven ze niet met woorden te zeggen. Ik zie het aan ze, ik voel het. Het is er en ik kan er niks aan veranderen. En ik haat het dat ik niet kan, niet kan helpen. Ik voel me zo machteloos, ik kan niet hulpeloos toekijken hoe ze langzaam vervagen.
    Ik heb geen woorden voor wat je verteld. Ik wil graag meer voor je zijn, ook al vind je dat dit genoeg is. Ik zit nu al vijf minuten een waardig antwoord te bedenken, maar het lukt niet. Sorry. I fucking love you, dank je wel.


    Ugh oké dit is wel heel diep voor een LJH-topic, ik raad mensen aan dit niet te lezen want het is shitty. Sorry, ik moest het even ergens kwijt.

    Ik weet niet eens wat ik moet zeggen. :c Ik vind het rot dat je alles zo aanvoelt en zo. Ook dat van die droom toen, ik schrok daar heel erg van. Natuurlijk kan je ook altijd tegen mij praten. Of misschien heb je ook iemand anders in je omgeving? Want hiermee rond blijven lopen is ook niet goed. :c


    Caution first, always.

    Feed more please.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ik weet niet eens wat ik moet zeggen. :c Ik vind het rot dat je alles zo aanvoelt en zo. Ook dat van die droom toen, ik schrok daar heel erg van. Natuurlijk kan je ook altijd tegen mij praten. Of misschien heb je ook iemand anders in je omgeving? Want hiermee rond blijven lopen is ook niet goed. :c


    Jij bent genoeg.
    I wanna hug you <3

    Waarom word ik nu voor een keuze gesteld die ik niet wil maken. Ik kan toch moeilijk mijn beste maatje wegdoen? whyy ;(


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Jorah schreef:
    (...)

    Jij bent genoeg.
    I wanna hug you <3



    -

    Ik zou waarschijnlijk nog wat voor school moeten doen. Ugh.


    Caution first, always.

    Dat was een gave show.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    This is the weirdest movie I have ever seen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    This is the weirdest movie I have ever seen.

    Waar kijk/keek je naar dan?


    -

    Heerlijk die Rolling Stones documentaires


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bolen schreef:
    (...)
    Waar kijk/keek je naar dan?


    After the Dark. Het is wel een leuke film, maar op sommige punten ook behoorlijk disturbing xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    (...)

    After the Dark. Het is wel een leuke film, maar op sommige punten ook behoorlijk disturbing xd

    Oooh. Even googelen dan xd


    -

    Bolen schreef:
    (...)
    Oooh. Even googelen dan xd


    Het gaat over een filosofie klas van twintig leerlingen op een internationale school op Jakarta en ze krijgen van hun leraar de opdracht om uit te kiezen welke tien van hen in een ondergrondse bunker zou mogen in geval van een nucleaire apocalypse en na de apocalypse de wereld weer opbouwen.

    Ik ben nogal bagger in uitleggen dus je kunt beter de trailer kijken :')


    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 23:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    That ''almost'' feeling. Ugh.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben gebroken. Ik geef het op. Ik wil niet meer. Ik wil echt niet meer.
    Ik ben geen opgever, echt niet. Maar Im done. Ik ben klaar met iets proberen wat ik zo graag wil maar gewoon niet haalbaar is voor iemand zoals ik.

    Ik wil gewoon hier blijven liggen, in slaap vallen en nooit meer opstaan. Is dat te veel gevraagd?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    I love youuu. <33


    Don't walk. Run, you sheep, run.