• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Beugel, ik haat je, lelijke kutding aaaaargh. Aftes overal en dan mijn lach die me eruit laat zien als een vampier. Ik wil echt niet nog een week wachten tot hij eruit mag, want hoewel ik geen idee heb waar die plotselinge irritatie vandaag komt, denk ik echt dat ik dit ding vroeg of laat nog eigenhandig uit mijn mond ruk. Godverdomme.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn vriendin mag in een zieke Alfa Romeo van de broer van haar vriend rijden and it's so AWESOME.


    i put the fun in funeral

    Ik ben zo blij dat dit geregeld is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    In de klas, ik heb absoluut geen fucking idee aan welke opdracht we zitten en ik wil het juist gaan opzoeken als de leerkracht besluit om een bitch te zijn en met een duivelse glimlach zegt: "Oké, Lotta, lees jij maar verder en beantwoord dan de vraag."
    Palms sweaty
    Knees weak, arms are heavy
    It's falling out of my pockets already
    Mom's spaghetti

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 22:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wanneer mensen het vanzelfsprekend vinden om een zwerfkat boven hun partner te verkiezen. Waarom?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 22:50 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ugh waaaaaaaaaaaaaaarom waaaaaaaaaaaarom
    ben ik op dit moment ongesteld
    IK HEB GODVERDOMME BUIKPIJN :-(


    Just doing what I can

    Huppake melatonine en codeïne zitten er weer in. Slaap lekker mensen!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OKE DAN NIET, ugghghgh ik heb geen zin meer om tegen je te praten.


    Your make-up is terrible

    Ohjee het is weer zover, mn maag heeft besloten me te pesten. Dat wordt weinig slaap :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb het huis zo goed als voor mezelf, er is een keuken in de woonkamer, cavia en hond zitten letterlijk naast me en eten komkommer, het is pas half twaalf en morgen ben ik vrij. Mijn leven is awesome. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Statham schreef:
    Wanneer mensen het vanzelfsprekend vinden om een zwerfkat boven hun partner te verkiezen. Waarom?


    Of slaap boven hun beste vriendin. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben doodmoe, maar ik heb wel een heel leuke avond met mijn vriend gehad dus dat is het wel waard

    JA.

    IK BEN KLAAR. DOEI DODE FRANSE SCHRIJVERS.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh, knopen uit mijn haren doen na het wassen is wel mijn minst favo gedeelte. Maar tuurlijk, als ik dat niet doet, loop ik morgen als een heks rond.


    -

    lol I can enjoy my time always.