• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Reageeeer, ik wil schrijvennnnnn.


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    Reageeeer, ik wil schrijvennnnnn.


    Dat ^
    En ik moet zelf ook gaan schrijven, je soms ergens tot aan zetten is niet altijd zo makkelijk xd


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Man, waarom moet jij je stem weer verheffen? -.- Ik probeer wat op te lossen en ho maar...


    Ik wil een tuin vol egels

    Misfire schreef:
    (...)

    Ugh de deen life. Wij hadden ook een deen naast onze school. Those goddamm frikandelbroodjes.


    JA. Guilty pleasure. Ze stinken als de nete en je krijgt er een supervette bek van maar my god. fucking frikadelbroodjes.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    JA. Guilty pleasure. Ze stinken als de nete en je krijgt er een supervette bek van maar my god. fucking frikadelbroodjes.


    Die dingen zijn zo vieees. Gelukkig heb ik dat nooit lekker gevonden. Wij kochten altijd Millies popcorn toen ik op de middelbare zat! Samen met Bullit die toen nog 25 cent kostte.


    Your make-up is terrible

    ik ben blij dat we eindelijk weer eens dr. Who hebben gekeken.

    ik ben niet blij dat mijn vrienden niks doorhebben zelfs als ik ze het vrij expliciet vertel. 'Hee Margot, waarom heb je je hele voet ondergetekend.' 'Nou, ik had gisternacht een hele grote paniekaanval en ik zat er helemaal doorheen en ik dacht dat het verstandig was om mijn hele voet onder te tekenen in plaats van mezelf te slaan en dergelijken.' 'Oh okee.'
    Ik zal nog eens eerlijk antwoorden. De volgende keer zeg ik wel dat ik een vreselijk artistiek tweede leven heb.

    maar ach i guess take some give some


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nou, de Deen bij ons in het dorp heeft altijd broodjes in de aanbieding die scholieren veel kopen, waardoor ik onbewust mijn koopgedrag aan ben gaan passen aan de aanbiedingen. Zo koop ik niks dat niet in de aanbieding is (want wat wil je nou liever, geld of genoeg voedsel voor de dag? geld natuurlijk), maar als iets wel in de aanbieding is, voel ik me ook meteen verplicht om het te kopen "want dan bespaar ik wel de helft van het geld, omg!! Zes croissanten voor 1,50, wat leven we toch in een prachtige wereld!!!!!". Ik voel me zo dom iedere keer dat ik weer met een enorme zak met croissanten de winkel uitloop die ik helemaal niet nodig heb of drie zakken chips die ik amper lekker vind of gewoon veel meer dan ik nodig had, puur omdat het in de aanbieding was, want dat is natuurlijk precies wat ze willen. Maar toch. Ergens is het mis gegaan met me en ik geef de Deen de schuld, met zijn stomme croissanten voor 25 cent per stuk op Dolle Deensdag.
    Hahahaha. Ja dat is inderdaad niet heel erg handig, nee. Lijkt me ook niet heel erg gezond om telkens daar wat te halen, alleen omdat het in de aanbieding is. ;p

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Cold turkey nog wel, goed bezig!
    Ik heb wel vaker niet gerookt, gewoon omdat ik geen zin/geld had en tot nu toe lukt het best goed. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Thank god for booze. En voor de biefstuk met ui-champignon-whiskeysaus van vanavond. Oh en de chocoladetaart met slagroom.


    Sarah = ongewoon sexy

    onesided stories and assumptions. really pathetic. als ik een dutje doe zie jij dat als gamen met anderen en als er iemand al 4 jaar wacht ben ik dat ipv jij....

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 7:28 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Dauth schreef:
    (...)Ik heb wel vaker niet gerookt, gewoon omdat ik geen zin/geld had en tot nu toe lukt het best goed. :Y)

    Ah, nice. Ik vind het ook zo kut dat sigaretten zo verschrikkelijk duur zijn. Maar goed, het is in ieder geval wel iets wat me overhaalt geen pakjes te kopen :Y)
    __________
    Ik durf misschien wel te zeggen dat ik al jaren niet meer in zo'n goed humeur ben geweest.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 1:41 ]


    Tijd voor koffie.

    Wauw, subtiel, brein! Mij laten dromen over dat mijn kamer ranzig is, waardoor ik denk dat ik beter maar binnenkort mn kamer kan schoonmaken voordat het zo erg wordt. (Niet dat het gauw zo erg zal worden, but still....)


    Stenenlikker

    Briljant. Een extreem depressief gevoel, waardoor ik bijna weer terugviel in oude gewoontes, is niet genoeg reden om niet naar school te gaan. Hell, volgens mij geloof je niet eens dat het echt niet goed gaat.

    Muhuh, waarom heb ik gister niet even gedouched om mijn haar te wassen... omdat mensen zeiden dat anders de kleur al vervaagt en het nog even in kon trekken voor het effect.
    Ja, maar nu voelt het zo vies en muhuhuhuuuuuh :c

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 7:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben bang om naar de dokter te gaan. Wat als er iets echt mis is?


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Ik ben bang om naar de dokter te gaan. Wat als er iets echt mis is?


    Dan blijf je ermee rondlopen en wordt het ook niet beter?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."